excuses voor de tikfoutquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is, mensen, Procol Harum. Niet meer vergeten
peaceman + 1
Je mag trots op jezelf zijn!quote:
Foto!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
mooie foto Berkery..wat een stoere meid.mijn zoon heeft het jongensmodel van supermanshirt.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:22 schreef bigshadow het volgende:
cocorosie?

Zit nu op mn werk en heb het hier niet bij de hand. Maar heb trouwens geen foto van hem alleen met dat shirt aan, daar staan Peaceman en ik ook op...quote:
Die mag ook wel hoor!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zit nu op mn werk en heb het hier niet bij de hand. Maar heb trouwens geen foto van hem alleen met dat shirt aan, daar staan Peaceman en ik ook op...
Volgende week anders even een nieuwe foto van hem alleen maken en dan posten...
Mijn avatar is mijn beste fotoquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:36 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
sta je er dan beroerd op?
en dat heeft hij niet gelogen....quote:
Stukje bioquote:Conjuring a sweet and lusciously melancholy sound that merges the tunefulness of vintage pop, the late-night vibe of cool jazz, the lonesome spirit of classic country, and the delicate touch of folk,are a trio who've gone through more than their share of changes since they first formed in 1991.
was first assembled by singer, guitarist, and songwriter Eef Barzelay while he was attending college in Boston during the early '90s;
quote:Same here. Nooit van gehoord.
Creatieve rebusquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:29 schreef BillyOcean het volgende:
Clem Snide... Wat een vage rebus man!
Dat lijkt mij misschien ook wel een goed idee.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:04 schreef peaceman het volgende:
misschien nog een hintje?
ben je nog met jezelf in discussie of je het echt wel een goed idee vindt?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat lijkt mij misschien ook wel een goed idee.
Ik ben er uit.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben je nog met jezelf in discussie of je het echt wel een goed idee vindt?![]()
Als je nog wat hebt liggen. Toss it in.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:21 schreef BeRightBack het volgende:
Volgende vraag maar?
Nope. Helaas voor jouquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:35 schreef ranja het volgende:
Nine inch nails? dan hoef ik het niet meer jammer te vinden dat ik niet heen ga
Ik dacht al, als iemand het moet weten...quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:36 schreef peaceman het volgende:
The mars volta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |