ik heb de usm juist expres laag gelaten om een beetje die dromerige sfeer te krijgen. misschien toch eens kijken of hij mooier is als het was hoger staat.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 12:07 schreef puckzzz het volgende:
ja hij is leuk geworden, heel subtiel, contrast mag van mij in het zw gedeelte wel wat hoger, of een beetje usm
prima gelukt!!!!quote:op zondag 4 september 2005 16:36 schreef damart het volgende:
een van mijn creaties. een foto die ik heb bewerkt en het gevoel van een oud schilderij heb proberen te geven.
[afbeelding]
origineel
dan is ie dus goed gelukt, mijn kat heeft namenlijk geen gele ogen.quote:op maandag 5 september 2005 09:48 schreef vliegvrager het volgende:
@snakelady: allang niet origineel meer, maar nog altijd geinig en deze zijn netjes uitgevoerd. hooguit is de kleur geel wat flets. (en gooi nooit meer je orginelen weg) de laatste snap ik niet: bedoel je het kader? ik vind het leuk bedacht, maar afleiden van de foto.
oeh, dat is zeker geod gelukt. ziet er heel natuurlijk uit.quote:op maandag 5 september 2005 14:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
dan is ie dus goed gelukt, mijn kat heeft namenlijk geen gele ogen.
oke bedankt !quote:op donderdag 8 september 2005 12:13 schreef subhuman het volgende:
in dig hebben ze [centraal] photoshop - vragen, tips, problemen - deeltje 5 waar ze je veel beter kunnen helpen dan hier. ik zou daar eens een post plaatsen!
heb je gewoon 4 keer de foto gemaakt met het model op verschillende plaasten? leuk gedaan!quote:op zaterdag 10 september 2005 17:46 schreef puckzzz het volgende:
ff aan het spelen geweest
[afbeelding]
yup, camera op statief en 4 x model ergens anders neezetten,maar ik wou wel een beetje interactie onderling hebbenquote:op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef ronaldv het volgende:
[..]
heb je gewoon 4 keer de foto gemaakt met het model op verschillende plaasten? leuk gedaan!
ik ben al blij dat je het "een pakje sigaretten" noemtquote:op zaterdag 10 september 2005 18:27 schreef pea4fun het volgende:
ontzettend leuklaat em de volgende keer wel ff dat pakkie sigaretten uit zijn broekzak halen. hij krijgt zo een beetje een vreemd kruis
waar let jij nou op pea? nou uhm gewoon...op kruizen
leuk gedaan...quote:op zaterdag 10 september 2005 17:46 schreef puckzzz het volgende:
ff aan het spelen geweest
[afbeelding]
nee, is gewoon de zon...quote:op zondag 11 september 2005 03:05 schreef trancethrust het volgende:
beetje overbelicht onder de stengel van die bloem, maar weet niet of dat komt door je bewerking..?
echt een nutteloze post van mij, en lekker op tijd enzo.quote:op donderdag 23 juni 2005 12:39 schreef ratmen het volgende:
ja, ben benieuwd wat jullie van deze bewerking vinden:
[afbeelding]
ik ben overigens de tweede van rechts, de meest linker van de mannen dus
prachtige foto, lekker afwisselend met kleur en een mooi kaderquote:
waaauuw.. hoe krijg je eigenlijk dat mooie contrast .. met dat gele en met dat rode..?quote:op zondag 4 september 2005 14:39 schreef whizzkith het volgende:
meteen een oudje erbij dan:
[afbeelding]
quote:op maandag 26 december 2005 13:45 schreef lianne__ het volgende:
hoe krijg ik hier een afbeelding die ik heb geshopt..
(offtopic.. ik weet t .. )
1 |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |