quote:14. Igor Larionov - Linn Githmark ; voor rubbereend
* MrWizzel hoopt ook dat de schaatsers niet oververtegenwoordigd gaan geraken omdat deze sport in NLquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:39 schreef tong80 het volgende:
Wel vreemd dat de legendarische kunstrijders Torvil en Dean niet zijn genomineerd.
Verder ben ik bang dat de beste skieër allertijden Ingmar Stenmark het gaat af leggen tegen Sondral.
stenmark is niet de beste aller tijden, wel een van de besten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:39 schreef tong80 het volgende:
Wel vreemd dat de legendarische kunstrijders Torvil en Dean niet zijn genomineerd.
Verder ben ik bang dat de beste skieër allertijden Ingmar Stenmark het gaat af leggen tegen Sondral.
Je vergeet bij deze drie toch echt Rintje Ritsma. Misschien niet wat betreft de OS, maar als all rounder de beste aller tijden!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
stenmark is niet de beste aller tijden, wel een van de besten.
aamodt, kjus, zurbriggen, girardelli zijn iig veel all-rounder als skier.
maar de schaatsers zullen wel allemaal ver komen, vanwege hun grotere naamsbekendheid.
terwijl er maar 3 absolute toppers zijn in t schaatsen: heiden, koss en andersen.
we zien het wel.
volgende ronde zal t nog warmer zijn
ik vergeet rintje niet. hij zit in de groep er achter, samen met schenk, kania en niemannquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:21 schreef Chepke het volgende:
[..]
Je vergeet bij deze drie toch echt Rintje Ritsma. Misschien niet wat betreft de OS, maar als all rounder de beste aller tijden!!
De allround stats van Ritsma zijn van deze vier wel veruit het beste (goud-zilver-brons):quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:34 schreef dolle_hond het volgende:
ik vergeet rintje niet. hij zit in de groep er achter, samen met schenk, kania en niemann
vooral ook t feit dat heiden en koss stopten met schaatsen toen ze op hun top waren en rintje nu de glans van zijn carriere aan het vertroebelen is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:48 schreef Nazzgul het volgende:
[..]
Maar op de OSen scoort hij inderdaad aanzienlijk minder, die 5 gouden plakken tijdens de spelen van 1980 van Heiden spannen daarbij naar mijn mening de kroon.
ik denk ook dat koss achteraf gezien door was gegaan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:01 schreef Nazzgul het volgende:
Volgens mij baalt Koss er nog steeds van dat hij zo vroeg is gestopt, van hem vind ik het ook echt wel zonde, die had nog op de klapschaats moeten rijden...
Ik heb Ritsma trouwens niet gekozen, Wotherspoon verdiend hem van mij meer, die bizar goede bochten van hem.
met wie had daehlie halverwege de jaren 90 ook weer ruzie vanwege dopinggeruchten?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:45 schreef tong80 het volgende:
Ja en die doping kun je niet te lang in je lichaam spuiten.
Je hebt een maandlang kunnen nomineren.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:50 schreef Komakie het volgende:
Er staan niet eens een paar snowboarders bij.
Dat maakt het al snel een overbodig toernooi zo....
achquote:Op maandag 27 juni 2005 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt een maandlang kunnen nomineren.
Que?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
lf zou ze toch geschrapt hebben
ik heb ook niks met snowboarders hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Que?
Ja, okay, er zitten best veel schaaters in. Maar je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat dit een Nederlands forum is, en dat schaatsers er dus het meeste toe doen voor het gemiddelde Nederlandse publiek. Ik had er ook wel een hoop snowboarders of noordse combineerders in kunnen doen, maar dan zou dit toernooi vast een stuk minder hebben aangeslagen.
Tsja, eigenlijk spelen veel wintersporten een tamelijk marginale rol in Nederland.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb ook niks met snowboarders hoor
het was niet als kritiek naar jou toe, meer als reactie dat die snowboarders toch maar een marginale rol zouden spelen, zelfs als ze niet geschrapt zouden worden.
Ik heb ze genomineerd!!! maar ja, als ze niet opgenomen worden.....quote:Op maandag 27 juni 2005 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt een maandlang kunnen nomineren.
suc6quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:45 schreef Leatherface het volgende:
En dicht dus. ik zal morgen eens de stemmen gaan tellen.
en nu maar hopen dat Lemay er niet op één stem uit isquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:56 schreef Remzz het volgende:
Ow... te laat dus
Nee tochquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat Lemay er niet op één stem uit is
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:16 schreef Leatherface het volgende:
Komop mensen, tot 22.00 uur kan er nog gestemd worden.
idd belachelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:58 schreef dolle_hond het volgende:
25. Sonja Henie - Joan Haanappel ----> alleen al t idee dat dit een tiebreak is
iedereen moet zn persoonlijk favoriet maar promoten als iemand t te belachelijk vind worden moet ie de prestaties maar melden in t F1 toernooi hebben ook users die de stemming belachelijk vonden wat info over hun favoriet gepost dat hielp!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 07:57 schreef Lionheaad het volgende:
Misschien een idee om bij deze aan te geven wat ze hebben bereikt??
Hoe krijg ik het voor mekaar weer vergeten te stemmen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:12 schreef Leatherface het volgende:
Claudiaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hoe krijg ik het voor mekaar weer vergeten te stemmen.
En nu gaat Shimizu door ten koste van een 3 voudige olympisch winnares(achter elkaar!!).![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:13 schreef Leatherface het volgende:
Omdat er in paar 10 (Jan Bos - Tommie Gustafson) na 1 tie break nog geen beslissing is gevallen, volgt er een nieuwe tie break. Deze sluit op zondag 10 juli om 22.00 uur
10. Jan Bos - Tommie Gustafson
Nee, die is door.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:58 schreef Wombcat het volgende:
Wat is dit trouwens voor baggertournament? Eric Heiden er al uit????
Ow, sorry. Had het hele topic nog niet gelezen.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nee, die is door.
Dit zijn tie breaks van gelijke standen in de eerste ronde.
wanneerquote:Op zondag 10 juli 2005 22:02 schreef Leatherface het volgende:
Jan Bos 2 - Tommie Gustafson 5
Gustafson dus als laatste door naar de tweede ronde.
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:58 schreef Wombcat het volgende:
Wat is dit trouwens voor baggertournament? Eric Heiden er al uit????
Lijkt me toch wel leuker.Als er minder sporters over zijn wordt er vanzelf meer gestemd.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:39 schreef Leatherface het volgende:
Zal ik em dan toch inkorten, elke week een nieuwe ronde?
lijkt me een goed ideequote:Op zondag 17 juli 2005 20:39 schreef Leatherface het volgende:
Zal ik em dan toch inkorten, elke week een nieuwe ronde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |