quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:16 schreef Leatherface het volgende:
Komop mensen, tot 22.00 uur kan er nog gestemd worden.
idd belachelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:58 schreef dolle_hond het volgende:
25. Sonja Henie - Joan Haanappel ----> alleen al t idee dat dit een tiebreak is
iedereen moet zn persoonlijk favoriet maar promoten als iemand t te belachelijk vind worden moet ie de prestaties maar melden in t F1 toernooi hebben ook users die de stemming belachelijk vonden wat info over hun favoriet gepost dat hielp!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 07:57 schreef Lionheaad het volgende:
Misschien een idee om bij deze aan te geven wat ze hebben bereikt??
Hoe krijg ik het voor mekaar weer vergeten te stemmen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:12 schreef Leatherface het volgende:
Claudiaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hoe krijg ik het voor mekaar weer vergeten te stemmen.
En nu gaat Shimizu door ten koste van een 3 voudige olympisch winnares(achter elkaar!!).![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:13 schreef Leatherface het volgende:
Omdat er in paar 10 (Jan Bos - Tommie Gustafson) na 1 tie break nog geen beslissing is gevallen, volgt er een nieuwe tie break. Deze sluit op zondag 10 juli om 22.00 uur
10. Jan Bos - Tommie Gustafson
Nee, die is door.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:58 schreef Wombcat het volgende:
Wat is dit trouwens voor baggertournament? Eric Heiden er al uit????
Ow, sorry. Had het hele topic nog niet gelezen.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nee, die is door.
Dit zijn tie breaks van gelijke standen in de eerste ronde.
wanneerquote:Op zondag 10 juli 2005 22:02 schreef Leatherface het volgende:
Jan Bos 2 - Tommie Gustafson 5
Gustafson dus als laatste door naar de tweede ronde.
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:58 schreef Wombcat het volgende:
Wat is dit trouwens voor baggertournament? Eric Heiden er al uit????
Lijkt me toch wel leuker.Als er minder sporters over zijn wordt er vanzelf meer gestemd.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:39 schreef Leatherface het volgende:
Zal ik em dan toch inkorten, elke week een nieuwe ronde?
lijkt me een goed ideequote:Op zondag 17 juli 2005 20:39 schreef Leatherface het volgende:
Zal ik em dan toch inkorten, elke week een nieuwe ronde?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |