quote:aantal cilinders 8, in V-vorm
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 4398 cm3
boring x slag 82,7 x 92,0 mm
compressieverh. 10,0:1
max. vermogen 245 kW (333 pk) 6100tpm
max. koppel 450 Nm 3700tpm
Blauwe Gauliesquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Herm
Ik moest voor een meisje d'r biertje openaansterkeren, en ze rookte nog blauwe gauloises, vrouw naar m'n hart
Tuurlijkwel, als linkse rel pauper waardeer ik dat ten zeerste. Hoef je tenminste geen breezers te lappen iedere keerquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Blauwe Gaulies
Ik steek er gelijk 1 in de fik
En vrouwen die bier drinken zijn uitermate relaxed als "een" vriendin, maar niet als "je" vriendin![]()
![]()
Je zou je horizon eens kunnen verbreden en vrouwen van boven de 16 zoekenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tuurlijkwel, als linkse rel pauper waardeer ik dat ten zeerste. Hoef je tenminste geen breezers te lappen iedere keer
De laatste was 17, hehquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zou je horizon eens kunnen verbreden en vrouwen van boven de 16 zoeken
nieuwe mr2 vond ik toch al een mislukkingquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ TF
Celica gaat er helemaal uit in de EU
edit:
MR2 en de Previa ook..
Ik ben geen -16 meerquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben jij die linker of die rechter?
Toch een NSB-er dus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef PeuRac het volgende:
Herman, ze hadden me vantevoren al gewaarschuwd voor hem en gevraagd of ik wou bellen als er iets was, dat heb ik dus gedaan, weet ik veel dat ze em meteen ontslaan, hij heeft btw maar 2weken gewerkt bij ons en ALLES gedaan wat er te doen valt en NIKS kon hij![]()
quote:
MR2 rijdt wel leuk, dat zeker!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nieuwe mr2 vond ik toch al een mislukkingprevia not my kind of car.....
maar celica is zonde zegmaar is japan, amerika wordt die dus wel doorgeleverd??
Wooterdetooterquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onee je mag al bijna sterke drank kopen eh
**herhalende opmerking inslikt**quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ze belden me vlak voordat hij arriveerde nog of ik niet vergat te bellen over zijn functioneren, ik moest hem gewoon beoordelen, dat wist hij ook.
Pas maar op dat je je niet vergiftigdquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wooterdetooter!
![]()
* ijsmeis gaat slapen![]()
!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wooterdetooter!
![]()
* ijsmeis gaat slapen![]()
!
Forum Opties | |