Erg interessant!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leesvoer:
http://www.talkingproud.us/HistoryVimyRidge.html
die eerste foto he.. het lijken wel pyramides op de achtergrond en ik vind het een sereeen gebeeldhouwd werk. mooi hoe die mantel over de ballustrade hangt enzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:06 schreef yvonne het volgende:
Om toch een indruk te hebben van het Memorial:
[afbeelding]
Je ziet de weg en de bossen liggen waar we doorheen moesten.
[afbeelding]
Mooi!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:16 schreef iteejer het volgende:
[afbeelding]
Zo staat het monument op de oude slagvelden, volgens dit schilderij 'Ghosts of Vimy Ridge' van William Longstaff.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:49 schreef E.T. het volgende:
Huh? Is dat Brechtje? Wat heb je met Brechtje gedaan??????????????????
Kleine meisjes worden groot.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:49 schreef E.T. het volgende:
Huh? Is dat Brechtje? Wat heb je met Brechtje gedaan??????????????????
Een kick geldt ook als een reeks hè?! In April komt het vervolgquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik wist wel dat dit een goed plan was.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:16 schreef Xenomaniac het volgende:
De sinaasappelsapliefhebbers kwamen er bekaaid vanaf.
En nu?quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:19 schreef yvonne het volgende:
Nu gaan er alleen maar sapjes mee
Maar goed, een leuke opstap naar een paas-uitje
zelfs in deze op van twee jaar geleden was je al aan de sinasquote:
Dat zou best kunnen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:09 schreef Atreidez het volgende:
Hoor ik een nieuwe expeditie flanders aankomen?
Het is een reeksquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wat leuk dat je opeens zomaar weer aan dit topic dacht
Laat me raden, daar help jij haar graag vanaf?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:02 schreef SeLang het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of Brechtje geen jeugdtrauma heeft opgelopen: elke vakantie naar het slagveld
Ze is inmiddels volwassen enzoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat me raden, daar help jij haar graag vanaf?
*Flauwvalt*quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:35 schreef Falco het volgende:
Yvonne, ik wil graag met jou eens een keer door de West-Vlaamse modder banjeren!
Oef toch wel mooi. Lijkt heel erg op het standbeeld wat in Brazlile staat.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:06 schreef yvonne het volgende:
Om toch een indruk te hebben van het Memorial:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |