quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ah motor van de zaak ?![]()
een Volvo motor van de zaak![]()
Weet zeker niet van Fok enzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]2-day is iig een gooood day
+ tussentijdse beoordeling gehadmanager was zeer tevreden
denk ut welquote:
ik zeg morgenquote:Maar wat danZeggen = praten
zijn mietjes motorenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:58 schreef el_nuno het volgende:
ey heb sinds kort ook een kawa gekocht, zx6r is een leuke beginners motor![]()
Kan toch...quote:
Bouwjaar?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:58 schreef el_nuno het volgende:
ey heb sinds kort ook een kawa gekocht, zx6r is een leuke beginners motor![]()
Vandaag ook naar mijn werk gegaan met:quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:15 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zag net ook weer een supersport de snelweg opdraaien met alleen een helm op, qua kleding konden we een t-shirtje, spijkerbroek en gympen noteren. . dus ook al geen handschoenen.![]()
En ik zat in mijn snikhete Fierode aluminiumversnellingspook was amper aan te raken zo heet.
Maar wel goed voor het motorblok zo'n warme start.![]()
er is maar een echt goed merk en dat is H-O-N-D-Aquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:02 schreef el_nuno het volgende:
oh en wat heeft meneer dan?
Ik ben blij met elk nieuw lid dus..........quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:02 schreef el_nuno het volgende:
Honda = automerkquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er is maar een echt goed merk en dat is H-O-N-D-A![]()
![]()
Pleur is op met die k#thonda's..............quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er is maar een echt goed merk en dat is H-O-N-D-A![]()
![]()
maar welkom hierquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:02 schreef el_nuno het volgende:
Laat die gast maar, die rijdt net een jaar op z'n motor en denkt dat ie z'n knieën al kan bijschaven op een rotonde. Die komt zichzelf nog wel tegenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:06 schreef el_nuno het volgende:
oh zie het nu pas je rijd op een vfr en dan noem je een zx6r ninja een motor voor mietjes, dat snap ik nou niet
je riekt naar een kloonquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:06 schreef el_nuno het volgende:
oh zie het nu pas je rijd op een vfr en dan noem je een zx6r ninja een motor voor mietjes, dat snap ik nou niet
VFR is een toermotor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:06 schreef el_nuno het volgende:
Jezusquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:06 schreef Patrick281 het volgende:
ZoDie anderen maanden hem al tot rust.![]()
Anders had hij wat mij betreft wel even kunnen vertrekken ofzo.![]()
![]()
Nu ff de was ophangen, drinkenen bijlezen.
![]()
Even wat meer info en je wordt direct opgenomen in de club.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:08 schreef el_nuno het volgende:
ja is beginnersmotor heb hem pas 1 maandje ofzo
Vooral dat beginners gedoequote:Op donderdag 23 juni 2005 21:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je riekt naar een kloon
maar zoniet: welkomweer iemand die wat echte motoren zijn
![]()
piccie??
De info die je nodig hebt als je eventueel vaker gaat postenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:10 schreef el_nuno het volgende:
wat voor info bedoel je en me naam begint met een H
Euhm wat zie ik op deze foto eigenlijk?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:06 schreef Patrick281 het volgende:
Die anderen maanden hem al tot rust.![]()
![]()
![]()
Pepijns tuin die gesloopt wordtquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Euhm wat zie ik op deze foto eigenlijk?
Welkom Hendrik Jan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:10 schreef el_nuno het volgende:
wat voor info bedoel je en me naam begint met een H
* hollander172 wrijft nog eens in zijn ogen maar ziet alleen de consumptie van een eiwitshake voor zich.quote:
Hoe staat het met de verkoop van je Kawa?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je riekt naar een kloon
maar zoniet: welkomweer iemand die wat echte motoren zijn
![]()
piccie??
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
* hollander172 wrijft nog eens in zijn ogen maar ziet alleen de consumptie van een eiwitshake voor zich.
ja ik rijd me vast nog wel dooooowdquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Laat die gast maar, die rijdt net een jaar op z'n motor en denkt dat ie z'n knieën al kan bijschaven op een rotonde. Die komt zichzelf nog wel tegen![]()
De onde es então?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:16 schreef el_nuno het volgende:
Helder Nunes Pedro (portugees)- ZX6R ninja '95
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:06 schreef Patrick281 het volgende:
Zo, redelijk productief avondje en het is pas 21:00.![]()
Ik ging eerst maar eens die carb van de CR doen, want die geimproviseerde sproeier zit er nu al 2 weken in, en ik heb er niet eens meer mee gereden na het bezoekje aan MotorXtra.
(mede omdat de ketting aandacht nodig had, voortandwiel nadraaien, spannen)
Dus ik loop totaal verloren de tuin in met alleen mijn onderbroekje aanomdat het zo heet is, zie ik 4 mannen in de tuin van alles aan het slopen zonder het vooraf even te melden.
![]()
Dit was het eerste wat ik zag.. mijn oude schutting op de grond.
[[url=http://img131.echo.cx/img131/1378/p1010412web8mw.th.jpg]afbeelding][/URL]
.. en wat bewegingen achter de bosjes.![]()
Dus gelijk maar weer naar binnen om even een hemd en een korte broek aan te doen.
Moest er natuurlijk wel wat van zeggen. (al was ik best tevreden met de opknappende activiteiten)
De tuin ziet er niet uit even, en al mijn arme rozenstruiken.![]()
![]()
Not.
[[url=http://img131.echo.cx/img131/5242/p1010413web5wn.th.jpg]afbeelding][/URL]
De buurman heeft beloofd de hele bende ook nog even op te ruimen.
Dus maar even wat pics geschoten van het geheel.
[[url=http://img131.echo.cx/img131/6398/p1010414web6mb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Begint er nog 1 wat stennis te makendat ik dat wel eerst moet vragen.
Ja HeeeH je bent in mijn tuin zonder te vragen.![]()
![]()
![]()
[[url=http://img131.echo.cx/img131/8331/p1010415web8hb.th.jpg]afbeelding][/URL]
(ja, deze pic, heb hem maar even onherkenbaar gemaakt..)
![]()
![]()
Ook een typisch leven jij hehquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:06 schreef Patrick281 het volgende:
Zo, redelijk productief avondje en het is pas 21:00.![]()
Ik ging eerst maar eens die carb van de CR doen, want die geimproviseerde sproeier zit er nu al 2 weken in, en ik heb er niet eens meer mee gereden na het bezoekje aan MotorXtra.
(mede omdat de ketting aandacht nodig had, voortandwiel nadraaien, spannen)
Dus ik loop totaal verloren de tuin in met alleen mijn onderbroekje aanomdat het zo heet is, zie ik 4 mannen in de tuin van alles aan het slopen zonder het vooraf even te melden.
![]()
Dit was het eerste wat ik zag.. mijn oude schutting op de grond.
[[url=http://img131.echo.cx/img131/1378/p1010412web8mw.th.jpg]afbeelding][/URL]
.. en wat bewegingen achter de bosjes.![]()
Dus gelijk maar weer naar binnen om even een hemd en een korte broek aan te doen.
Moest er natuurlijk wel wat van zeggen. (al was ik best tevreden met de opknappende activiteiten)
De tuin ziet er niet uit even, en al mijn arme rozenstruiken.![]()
![]()
Not.
[[url=http://img131.echo.cx/img131/5242/p1010413web5wn.th.jpg]afbeelding][/URL]
De buurman heeft beloofd de hele bende ook nog even op te ruimen.
Dus maar even wat pics geschoten van het geheel.
[[url=http://img131.echo.cx/img131/6398/p1010414web6mb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Begint er nog 1 wat stennis te makendat ik dat wel eerst moet vragen.
Ja HeeeH je bent in mijn tuin zonder te vragen.![]()
![]()
![]()
[[url=http://img131.echo.cx/img131/8331/p1010415web8hb.th.jpg]afbeelding][/URL]
(ja, deze pic, heb hem maar even onherkenbaar gemaakt..)
![]()
![]()
je wilt zeggen dat je er nu geen foto's van heb ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:08 schreef el_nuno het volgende:
ik krijg volgende week een nieuwe uitlaat dan zal ik wel even een paar foto's maken
Moest er meteen aan denken door Popijn.quote:
Helder?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:16 schreef el_nuno het volgende:
Helder Nunes Pedro (portugees)- ZX6R ninja '95
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:16 schreef hollander172 het volgende:
Iedereen is weer in slaap gedommeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |