quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ah motor van de zaak ?![]()
een Volvo motor van de zaak![]()
Weet zeker niet van Fok enzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]2-day is iig een gooood day
+ tussentijdse beoordeling gehadmanager was zeer tevreden
denk ut welquote:
ik zeg morgenquote:Maar wat danZeggen = praten
zijn mietjes motorenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:58 schreef el_nuno het volgende:
ey heb sinds kort ook een kawa gekocht, zx6r is een leuke beginners motor![]()
Kan toch...quote:
Bouwjaar?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:58 schreef el_nuno het volgende:
ey heb sinds kort ook een kawa gekocht, zx6r is een leuke beginners motor![]()
Vandaag ook naar mijn werk gegaan met:quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:15 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zag net ook weer een supersport de snelweg opdraaien met alleen een helm op, qua kleding konden we een t-shirtje, spijkerbroek en gympen noteren. . dus ook al geen handschoenen.![]()
En ik zat in mijn snikhete Fierode aluminiumversnellingspook was amper aan te raken zo heet.
Maar wel goed voor het motorblok zo'n warme start.![]()
er is maar een echt goed merk en dat is H-O-N-D-Aquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:02 schreef el_nuno het volgende:
oh en wat heeft meneer dan?
Ik ben blij met elk nieuw lid dus..........quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:02 schreef el_nuno het volgende:
Honda = automerkquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er is maar een echt goed merk en dat is H-O-N-D-A![]()
![]()
Pleur is op met die k#thonda's..............quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er is maar een echt goed merk en dat is H-O-N-D-A![]()
![]()
maar welkom hierquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:02 schreef el_nuno het volgende:
Laat die gast maar, die rijdt net een jaar op z'n motor en denkt dat ie z'n knieën al kan bijschaven op een rotonde. Die komt zichzelf nog wel tegenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:06 schreef el_nuno het volgende:
oh zie het nu pas je rijd op een vfr en dan noem je een zx6r ninja een motor voor mietjes, dat snap ik nou niet
je riekt naar een kloonquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:06 schreef el_nuno het volgende:
oh zie het nu pas je rijd op een vfr en dan noem je een zx6r ninja een motor voor mietjes, dat snap ik nou niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |