quote:Op maandag 7 november 2005 12:15 schreef Speth het volgende:
[..]
Hoe heet de aflevering? Heb 'm nog niet gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier dus Family Guy episode listquote:Op maandag 7 november 2005 12:35 schreef Mike het volgende:
Op tv.com kun je altijd precies zien wanneer welke aflevering wordt uitgezonden.
Die was echt goed, tot en met dat stukje waarin hij Homer omver reed.quote:Op maandag 7 november 2005 13:37 schreef joogdepoog het volgende:
dat hele begin, met bin laden... fucking 4 minuten lang... geniaaaaal
Met die kip erbij op een gegeven momentquote:Op maandag 7 november 2005 13:37 schreef joogdepoog het volgende:
dat hele begin, met bin laden... fucking 4 minuten lang... geniaaaaal
Die intro is hier terug te zien ... http://www.thatvideosite.com/view/1077.htmlquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:07 schreef jimjim1983 het volgende:
echt een van de beste afleveringen
die intro ook
Euh...quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:49 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Die intro is hier terug te zien ... http://www.thatvideosite.com/view/1077.html![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de mensen die hem niet hebben op hun schijfje ofzo ...quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Euh...
We hebben de ep niet op Amerikaanse TV gezien ofzo hoor.Wat op je harddrive staat hoef je toch niet via een gaar linkje te bekijken?
Ach, het isquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:55 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Voor de mensen die hem niet hebben op hun schijfje ofzo ...![]()
When you *BEEP* lube the *BEEP* toothpaste in my *BEEP* with a cherry *BEEP* episcopalian *BEEP* extensioncord *BEEP* wetness *BEEP* with a parking ticket. That is the best.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:27 schreef washandje het volgende:
Hij was inderdaad prachtig. Het mooiste vond ik nog die toeters de hele tijd
twas net andersomquote:Op woensdag 9 november 2005 19:01 schreef NiteSpeed het volgende:
Goodnight Lois, I'm done!
Leuke aflevering weer, Ashlee Simpsonquote:Op maandag 14 november 2005 01:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vannacht weer een nieuwe ep: Brian goes back to college
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:59 schreef SuperFruitig het volgende:
Ook dat stukje als Peter uit die van valt en dan zo..
tsssssssss... aaaaaaaahhhhh....
tsssssssss.... aaaaaaaaaaaahhhh....
ja ik hoopte dat het weer 5 minuten doorging, net als in een andere afleveringquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:59 schreef SuperFruitig het volgende:
Ook dat stukje als Peter uit die van valt en dan zo..
tsssssssss... aaaaaaaahhhhh....
tsssssssss.... aaaaaaaaaaaahhhh....
"hey, you guys are gonna be late"quote:Op donderdag 17 november 2005 22:28 schreef BdR het volgende:
Uit een oudere aflevering over the "special olympics"
"Welcome to the paralympics. There are the paraplegics, and the blind team. Hm, still no sign of the deaf team.." zie je een slaapkamer waar iedereen slaapt en allerlei wekkers en telefoons afgaan, geklop op de deur etc.![]()
Fantastisch weerquote:Op maandag 21 november 2005 12:48 schreef Het_Biertje het volgende:
ITS PEANUT BUTTER JELLY TIME!
Dat was idd hilarischquote:Op maandag 21 november 2005 16:33 schreef Takje het volgende:
Dat stukje met die Transformer 'Soundwave'.
"I met her in a Christian chatroom".
quote:Op maandag 21 november 2005 12:48 schreef Het_Biertje het volgende:
ITS PEANUT BUTTER JELLY TIME!
Bedankt voor het uitleggen van de grap.quote:Op maandag 21 november 2005 21:34 schreef Speth het volgende:
Deze aflevering vond ik wat minder... Niets bijzonders eigenlijk. Ik herinner me wel ineens een leuk stukje uit een andere aflevering:
"Remember that time I pretended to be gay?"
En dan dat stukje waarin Peter "Caroline in the City" kijkt en verder niets bijzonders doetAlsof die serie echt extreem homo is
FREESTYLE!quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:46 schreef wolfrolf het volgende:DO THE PEANUTBUTTER JELLY WITH A BASEBALL BAT!!!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:49 schreef SuperFruitig het volgende:
We just sat on a plane for 3 hour to come to florida, gods wating room for who knows.....
OOOOOOOH DINSEYWORLD DISNEYWORLD I WANNA GO TO DISNEYWORLD DISNEYWORLD
Die Hard fans only natuurlijkquote:Op maandag 28 november 2005 19:32 schreef nietzman het volgende:
"Thats for rolling up the damned window when I tried to jump into the General Lee."
Ge-ni-fucking-aal.![]()
![]()
.
Dat stukje vond ik ook geweldigquote:Op maandag 28 november 2005 12:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij de dokter was ook grappig, van het ene flauwe naar het andere flauwe
Voor dat soort stukjes kijk ik Family Guy zo flauw, maar zo goed.quote:Op maandag 28 november 2005 20:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat stukje vond ik ook geweldig![]()
Helemaal dubbel gelegen hier
Idd geniaalquote:Op maandag 28 november 2005 12:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij de dokter was ook grappig, van het ene flauwe naar het andere flauwe
Mwoah, ik vond deze beduidend beter dan de vorige... Ik vind seizoen 4 en 5 over het geheel genomen wel van inferieure kwaliteit t.o.v 1 tm 3, al vind ik het moeilijk om te zeggen waar dat precies aan ligt...quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:58 schreef Spideyman het volgende:
![]()
Het niveau wordt iedere aflevering lager en lager. Echt duidelijk te merken dat er andere mensen achter het programma zitten dan de eerste drie jaar. Ik blijf wel kijken, maar echt een geniale aflevering heb ik in tijden niet meer gezien.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:59 schreef Zhenar het volgende:
"AndMeg
has
the
super-amazing
ability
to grow
her
fingernails
![]()
![]()
."
ik denk dat ik het weet,quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:15 schreef Speth het volgende:
[..]
Mwoah, ik vond deze beduidend beter dan de vorige... Ik vind seizoen 4 en 5 over het geheel genomen wel van inferieure kwaliteit t.o.v 1 tm 3, al vind ik het moeilijk om te zeggen waar dat precies aan ligt...
Mén, die was tof.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:16 schreef joogdepoog het volgende:
de scetches in de eerste paar seizoenen waren veel korter en krachtiger. in het 4e seizoen worden die scetches veel te lang uitgerekt ( bijvoorbeeld waneer stewie naar will ferrel vliegt om hem te slaan, dit kon in 20 seconden, maar werd uitgerekt naar 2 minuten ofzo ), dit is gewoon niet grappig meer en begint te irriteren.
Nee! Dat was juistquote:Op woensdag 30 november 2005 17:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mén, die was tof.
Overigens vind ik het 'nét te lang doorgaan' juist enorm sterk aan de nieuwere Family Guy afleveringen, behalve dan die keer dat Stewie over dat boek van Brian zat te miepen..
Dat was echt geweldig, dat die constant daar over begon. "how's your book? You know, you know that book you working on. How far is it. etc. "quote:Op woensdag 30 november 2005 17:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mén, die was tof.
Overigens vind ik het 'nét te lang doorgaan' juist enorm sterk aan de nieuwere Family Guy afleveringen, behalve dan die keer dat Stewie over dat boek van Brian zat te miepen..
Die was juist het beste van het hele vorige seizoen manquote:Op woensdag 30 november 2005 17:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mén, die was tof.
Die was juist wél leuk!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vind ook dat ze soms grappen iets te lang rekken. Net als laatst toen ze ongeveer een minuut doorgingen met Peter die met een raket op zijn grond tegen de muur lag te beuken.![]()
Ja klopt, maar ik denk dat het ook iets teveel satire wil zijn... Er zijn veel meer verwijzingen naar bijv. films, talkshows, series enzovoorts, die niet altijd even goed uitpakken. De eerste 3 seizoenen hadden naar mijn idee eenvoudiger grappen die toch beter werkten. "Remember that time I snuck into wimbledon?"quote:Op woensdag 30 november 2005 17:16 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
ik denk dat ik het weet,
de scetches in de eerste paar seizoenen waren veel korter en krachtiger. in het 4e seizoen worden die scetches veel te lang uitgerekt ( bijvoorbeeld waneer stewie naar will ferrel vliegt om hem te slaan, dit kon in 20 seconden, maar werd uitgerekt naar 2 minuten ofzo ), dit is gewoon niet grappig meer en begint te irriteren. Afgezien van deze minpuntjes is familyguy zowieso gewoon heer en meester![]()
Dat is juist leuk.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:36 schreef TheRuud het volgende:
Ook ik vind soms deze langdurige grappen soms iets te veel van het goede. Neem de scene waarin Peter het alwéér opneemt tegen die gele kip. Omdat je het herkende van een vorige episode waarin precies hetzelfde gebeurde wist je al wat er stond te gebeuren, namelijk een 3 minuten lange knokscene waarin alle actie cliches van films op de hak werden genomen. Desalniettemin vind ik de nieuwere seizoenen nog steeds geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |