Iddquote:Op maandag 18 juli 2005 17:37 schreef Takje het volgende:
Ik ken maar weinig slechte afleveringen van Family guy eigenlijk. De enige die ik niet echt leuk vond was die verbannen episode, ' When you wish upon a Weinstein'. Nog altijd de moeite van het kijken waard hoor.
Kan niet wachten tot ook Seizoen 4 op dvd verschijnt.
Heb ze via Play.com gekochtquote:Op maandag 18 juli 2005 19:44 schreef Takje het volgende:
Heb jij ook die uk versie? Jammer dat daar geen extra's op staan, interviews en dergelijke.
Als ik niet op me centjes hoefde te letten had ik die ook gekochtquote:Op maandag 18 juli 2005 20:19 schreef NiteSpeed het volgende:
Mijn box set:
[afbeelding]
9 DVD's in totaal.
Ja jammer is dat he. Alleen die clip met A-ha was nog wel leuk bedacht, de rest was zo te ver uitgelegd en gewoon niet grappig. Een grap moet je niet uitleggen, die 'gebeurt', dat was deze aflevering dus niet het geval en wanneer wel dan weer te makkelijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik vondt het maar een matige EP
Ik lag ook weer dubbel.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:36 schreef Mike het volgende:
Om maar even een tegengeluid te laten horen: ik vond het een erg leuke aflevering. Een van de betere van dit seizoen.
?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:26 schreef nietzman het volgende:
Stewie de movie is ook gelekt en komt ook binnendruppelen.
Die is inmiddels uit, en ik kan je vertellen dat die helemaal fucking geweldig isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:44 schreef BaRdmann het volgende:
Oh ja, op 27 september komt de eerste family guy movie uit, direct op DVD wel, genaamd "stewie griffin: the untold story") ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |