te lui om plaatjes te zoekenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:04 schreef Andyvie het volgende:
pomtiedom.
Blubber? Wanneer zet je een plaatje van Sipje en Sopje onder je naam?
Whahaha, als je zoekt op sipje en sopje op google, dan kom je als eerste op een weblog van 2 parkieten en als 4e kom jij al naar bovenquote:
Dat komt omdat Zipje en Zopje met een Z zijn. Dat kun je horen op het bandje 'Ernie en Bert vervelen zich nooit'quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Whahaha, als je zoekt op sipje en sopje op google, dan kom je als eerste op een weblog van 2 parkieten en als 4e kom jij al naar boven
O, vandaar dat ik ook weinig plaatjes kon vindenquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:20 schreef tech het volgende:
[..]
Dat komt omdat Zipje en Zopje met een Z zijn. Dat kun je horen op het bandje 'Ernie en Bert vervelen zich nooit'![]()
Inderdaad. In het boek dat Bert van Oom Rudolf heeft gekregen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:30 schreef DennisMoore het volgende:
Zipje en Zopje, twee potloden.
"Au, Ernie! Wat doe je nu! Je slaat me op mijn hoofd!"quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:33 schreef tech het volgende:
Inderdaad. In het boek dat Bert van Oom Rudolf heeft gekregen.
"Ik ga weg en dan kom ik nooit meer terug, Bert!"quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Au, Ernie! Wat doe je nu! Je slaat me op mijn hoofd!"
"Ja, dat was een tak, Bert, die brak af omdat het zo hard waait. Woooeeeiii! En toen ging het nog regenen ook!"
"Nee, Ernie! Wat doe je met dat glas water! Niet doen!".
Nou ja, ik bedoel, één keer met je vingers knippen en er ligt een toerist met z'n kont omhoogquote:
Ik hoop het toch van nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel, één keer met je vingers knippen en er ligt een toerist met z'n kont omhoogzul je zien, hoor!!
Maastricht is een bedevaartsoort voor oversexte homosexuele mannen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel, één keer met je vingers knippen en er ligt een toerist met z'n kont omhoogzul je zien, hoor!!
Oh, jij hebt een tic?quote:
Hoe zuidelijker, hoe erger!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maastricht is een bedevaartsoort voor oversexte homosexuele mannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |