Hij maakte toch een aanzienlijk aantal assists als je naar de cijfers keek.quote:Op zondag 26 juni 2005 02:28 schreef twi het volgende:
Hoe dan ook, alsof van der Meyde zo vaak goede voorzetten had, dat viel ook wel mee hoor.

Ik vind urby op dit moment nog lang niet rijp voor ajax 1.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:51 schreef yurko het volgende:
Ik vind Urby nog erg onrustig aan de bal. Hij heeft wel een goede inzet en af en toe doet hij echt goede dingen, maar hij verliest nog iets te vaak de bal wanneer dit niet echt nodig is.

Zo!,quote:Op zondag 26 juni 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)sis%20bij%20fans.php
Gaat snel met Markus.

Nu hopen dat ie het ook waar gaat makenquote:Op zondag 26 juni 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)sis%20bij%20fans.php
Gaat snel met Markus.

Lezen is moeilijk schijnbaar want Van Geel gaat immers van AZ naar Ajax en niet andersomquote:

Je meent het...quote:Op zondag 26 juni 2005 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk schijnbaar want Van Geel gaat immers van AZ naar Ajax en niet andersom

maar als je dat tegen zijn kansloze acties afzet, dan is het rendement maar matig....quote:Op zondag 26 juni 2005 16:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij maakte toch een aanzienlijk aantal assists als je naar de cijfers keek.

Maar jij gaat nu antwoord geven op je eigen retorische vraagquote:Op maandag 27 juni 2005 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch is het schijnbaar heel erg moeilijk om aan te geven wat de topaankopen zijn Van Geel in zijn pak hem beet 8 jaar in Tilburg en Alkmaar

Hyypia en Landzaat?quote:Op maandag 27 juni 2005 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch is het schijnbaar heel erg moeilijk om aan te geven wat de topaankopen zijn Van Geel in zijn pak hem beet 8 jaar in Tilburg en Alkmaar

Die 2 zaten er al eeuwenquote:Sowieso twee spelers die hij heeft gekocht in Alkmaar: Lindenbergh (!), Meerdink.
Voor de rest zijn veel voetballers daar goed gaan spelen (Obdam, Perez, Timmer, ...) en dat komt denk ik toch door Van Geel, die Adriaanse heeft gehaald.
Beetje matig vind je niet voor pak hem beet 8 jaar?quote:Hyypia en Landzaat?

quote:'Lobont dichtbij transfer naar Palermo?'
Volgens de Roemeense krant Pro Sport zou Ajax keeper Bogdan Lobont dichtbij een transfer naar het Italiaanse Palermo zijn. Dat zou de president van de Italiaanse Serie A club hebben laten weten. Een andere kandidaat, de 32-jarige Colombiaan Farid Mondragón van Galatasaray, zou met drie miljoen euro te duur zijn voor de Italianen.

Voor clubs als Willem II en AZ is het niet gek wanneer ze zulke spelers weten te strikken, terwijl 't Feyenoord, Ajax en PSV niet lukte. Huysegems was ook al zo'n konijn uit de hoge hoed, had de clubs voor het uikiezen destijds geloof ik. Een AZ wat destijds dus ook gewoon met de hakken over de sloot het linkerrijtje wist te halen Natuurlijk was Co degene die de verantwoordelijke was voor de prestaties van die clubs, maar het materiaal heeft van Geel 'm beschikbaar gesteld, terwijl ome Dirk nou niet als gulle gever wat transfersommen te boek staat. En ook Willem II is niet de meest kapitaalkrachtige club.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die 2 zaten er al eeuwen
Beetje matig vind je niet voor pak hem beet 8 jaar?

Of als eerste.quote:Op maandag 27 juni 2005 02:11 schreef Radegast het volgende:
Mooi.
Beetje geld vangen voor Lobont, en Vermeer als 3de keeper.

Belangrijker nog is dat hij ervoor zorgt dat er geen spelers van het kaliber Sikora, Soetaars e.d. meer gekocht worden. Maar volgens mij heeft van Geel ook wel een oogje voor jeugdspelers.quote:Op maandag 27 juni 2005 03:18 schreef twi het volgende:
[..]
Voor clubs als Willem II en AZ is het niet gek wanneer ze zulke spelers weten te strikken, terwijl 't Feyenoord, Ajax en PSV niet lukte. Huysegems was ook al zo'n konijn uit de hoge hoed, had de clubs voor het uikiezen destijds geloof ik. Een AZ wat destijds dus ook gewoon met de hakken over de sloot het linkerrijtje wist te halen Natuurlijk was Co degene die de verantwoordelijke was voor de prestaties van die clubs, maar het materiaal heeft van Geel 'm beschikbaar gesteld, terwijl ome Dirk nou niet als gulle gever wat transfersommen te boek staat. En ook Willem II is niet de meest kapitaalkrachtige club.
Kortom, hij heeft aardig wat gepresteert met gelimiteerde middelen. Ik bedoel, die clubs hadden geen parkeerterrein voorhanden om te verkopen om een Tevez of Robinho te financieren

De enige spelers die Van Geel gehaald heeft zijn de Willem II´ers Sektoui, Ramzi, Mathijsen, Landzaat, Jaliens en Huysegemsquote:Huysegems was ook al zo'n konijn uit de hoge hoed, had de clubs voor het uikiezen destijds geloof ik.
Ga je nu beweren dat Ajax, Feyenoord en PSV geen betere spelers gehaald hebben de laatste 8 á 10 jaar dan Hypia en Landzaat?quote:Voor clubs als Willem II en AZ is het niet gek wanneer ze zulke spelers weten te strikken, terwijl 't Feyenoord, Ajax en PSV niet lukte.
Het is de coach die ze opstelt en niet de TD.quote:Maar volgens mij heeft van Geel ook wel een oogje voor jeugdspelers.

Dat is Blind als coach al helemaal geen probleem.quote:Op maandag 27 juni 2005 07:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is de coach die ze opstelt en niet de TD.

Den Boschquote:Op zondag 26 juni 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Vermeer moeten we maar verhuren aan een club zonder keeper. RKC misschien ofzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |