Ik hoop dan dat het niet erger gaat worden dan ik nu al heb: Laatst belde ik naar huis op mijn trouwdag want ik wilde even weten of alles goed was. Kreeg ik miijn zwager aan de lijn die me vertelde dat alles prima in orde was, ik hoefde me echt nergens zorgen over te maken. Alleen konden ze mijn vriendje niet vinden...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:32 schreef jessie het volgende:
... die laatste nachten...
Oe, dat weet ik niet, ik kom er gewoon weleens voorbij als ik er ga shoppenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hoe heet ie en waar zit ie?
Spannend Sugar!!!
www.dresstyle.nl daar kan je ook jurken laten namaken voor max ¤ 600,-quote:Hoe heet ie en waar zit ie?
Spannend Sugar!!!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:38 schreef Silmarwen het volgende:
Wat veel huwelijke n ineens zeg
Evenstar (wat een mooie naam) en Bleuzz ook al weer bijna
Ik moet nog 9 maanden
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]volgens mij hadden wij een zelfde inspiratiebron
![]()
JA de auto, die is van mijn schoonvaderquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:47 schreef Kyara het volgende:
Silmarwen: wij ook nog zoiets! Hebben jullie al wat geregeld?
Liefquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:36 schreef renzell het volgende:
Nou zeg Sugartje, wat stom dat ik hier nooit gekeken heb!ik had natuurlijk kunnen bedenken dat jij hier veel te vinden zou zijn de laatste tijd...
Lieve meis, ik wens je morgen een fantastische dag toe. Ik heb er ook erg veel zin in en wat ik vanavond al zei; ik hoop echt dat je de dag ECHT kunt beleven.
Alvast een dikke, dikke kus van mij en ik zie je morgen om 13.00uur als jij in je prachtige outfitje uit die auto stapt.
renzell moet er nu al bijna van huilen...
Dag lief vriendinnetje. Slaap maar lekker en heb maar fijne dromen vannacht!![]()
![]()
![]()
![]()
En als je niet kan slapen ben ik er uiteraard voor verdere ondersteuningquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef Sugar het volgende:
Dankjulliewel allemaal!![]()
Ik ga nog even een beetje rommelen en fröbelen en dan zien hoe ik de nacht doorkom! Hihi, vind het grappig en ben benieuwd hoe vroeg ik stijf sta van de zenuwen. Jullie horen van me!![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:44 schreef E.T. het volgende:
en mens, wat ben ik nu al nieuwsgierig naar je foto's (en vooral je outfit)![]()
Sugar, een fijne dag vandaag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:52 schreef Sugar het volgende:
Ik ben zenuwachtig! Ik heb goed geslapen, tot kwart over zes. En nu ben ik zenuwachtig en moet ik me gaan opmaken. Ieks. Eng. Leuk. Eng.![]()
![]()
SUCCES!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:52 schreef Sugar het volgende:
Ik ben zenuwachtig! Ik heb goed geslapen, tot kwart over zes. En nu ben ik zenuwachtig en moet ik me gaan opmaken. Ieks. Eng. Leuk. Eng.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |