Frank.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Boggle met Frans Masmeijer.
Jaaaaa, met het "Raad waar dit land ligt" bord.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:54 schreef Xenomaniac het volgende:
De vakantieman natuurlijk.
Frits: "Waar ligt België?"quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Jaaaaa, met het "Raad waar dit land ligt" bord..
Prachtig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:54 schreef BVO het volgende:
Jaaaaa, met het "Raad waar dit land ligt" bord..
Jaaa met dat "waar gaat u op vakantie" gedoequote:Op woensdag 22 juni 2005 10:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Frits: "Waar ligt België?"
Vrouw: *wijst naar Rusland* "Daar?"
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:58 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Prachtig.
'Kunt u aanwijzen waar u nu bent?'
Wijzen de kust van Chili aan terwijl ze in Lloret zijn..
Priceless.
Geef nooit op, de reden dat ik een hekel heb aan peter jan rens, hij heeft mijn wens nooit behandeldquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:59 schreef Onderbroek het volgende:
dat programma met peter jan rens....kinderen konden dan een soort van wens doen en dan ging hij die samen met dat kind uitvoeren...
...ja dat programma..
Ja, ik vind het ook heel erg dat jij nooit bij Michael Jackson op Neverland op bezoek mocht.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Geef nooit op, de reden dat ik een hekel heb aan peter jan rens, hij heeft mijn wens nooit behandeld
whehe, wel lekker jaren '90quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Geef nooit op, de reden dat ik een hekel heb aan peter jan rens, hij heeft mijn wens nooit behandeld
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Boggle met Frans Masmeijer.
The Pin-up club zou idd ook een goeie zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:04 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Al die ouwe kutprogramma's.
Frits Bom heeft het voor mij een beetje verziekt met zijn kloten leen reclames! Die hoeft zich echt niet meer te vertonen op televisie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:54 schreef Xenomaniac het volgende:
De vakantieman natuurlijk.
[afbeelding]
(En ook de consumentenman)
Ja, vind ik ook. Leukste was nog zo'n man die gevraagd wordt waar hij nu is (Scheveningen) en dan de Balkan aanwijstquote:
precies!quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:17 schreef detulp050 het volgende:
Fort Boyard met Bas Westerweel
[afbeelding]
Met zijn natuurlijke smile
Mja!quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:17 schreef detulp050 het volgende:
Fort Boyard met Bas Westerweel
[afbeelding]
Met zijn natuurlijke smile
Ken je de namen nog van de Cavia's ik kom niet verder dan Albert Mol en Sjakie Swart.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:09 schreef Ulx het volgende:
Babbelonie!
De Wie Kent Kwis, alleen al om de cavia's
Alles van Eddy Becker!
Ons als in Zwitserland ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:09 schreef Ulx het volgende:
Wat zal dat Talpa floppen als het aan ons ligt, zeg!
Corry van Gorp zat er volgens mij ook bij.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de namen nog van de Cavia's ik kom niet verder dan Albert Mol en Sjakie Swart.
Ik dacht juist andré van Duin.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Corry van Gorp zat er volgens mij ook bij.
Ja, of Frans van Dusschoten. Whatever. Niet Leuk Nederland hobbelt door een doolhof.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:25 schreef XrAiDeN het volgende:
ko de boswachtershow!!!
Right you are, Ken! Goede shit is datquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef Enchanter het volgende:
Extreme Elimination Challenge
[afbeelding]
Met Kazaa(als iemand dat nog gebruikt , kan je wel wat filmpjes er van vinden
Ja ik weet het , helaas hebben we hier in Nedeerland geen Spike TV , maar worden we opgezadeld met TRT , NBC en nog veel meer anders talige kutzendersquote:Op donderdag 23 juni 2005 03:00 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Right you are, Ken! Goede shit is datHet is in de VS bijna dagelijks op Spike TV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |