Ken je de namen nog van de Cavia's ik kom niet verder dan Albert Mol en Sjakie Swart.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:09 schreef Ulx het volgende:
Babbelonie!
De Wie Kent Kwis, alleen al om de cavia's
Alles van Eddy Becker!
Ons als in Zwitserland ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:09 schreef Ulx het volgende:
Wat zal dat Talpa floppen als het aan ons ligt, zeg!
Corry van Gorp zat er volgens mij ook bij.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de namen nog van de Cavia's ik kom niet verder dan Albert Mol en Sjakie Swart.
Ik dacht juist andré van Duin.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Corry van Gorp zat er volgens mij ook bij.
Ja, of Frans van Dusschoten. Whatever. Niet Leuk Nederland hobbelt door een doolhof.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:25 schreef XrAiDeN het volgende:
ko de boswachtershow!!!
Right you are, Ken! Goede shit is datquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef Enchanter het volgende:
Extreme Elimination Challenge
[afbeelding]
Met Kazaa(als iemand dat nog gebruikt , kan je wel wat filmpjes er van vinden
Ja ik weet het , helaas hebben we hier in Nedeerland geen Spike TV , maar worden we opgezadeld met TRT , NBC en nog veel meer anders talige kutzendersquote:Op donderdag 23 juni 2005 03:00 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Right you are, Ken! Goede shit is datHet is in de VS bijna dagelijks op Spike TV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |