Doen ze ook, op weblogsquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Werden alle oorlogen maar digitaal gevoerd.![]()
Ik vind het betrouwbaar overkomen. Maar maakt verder niet uit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:20 schreef kLowJow het volgende:
Ja, een weblog waarop Leon de Winter uitlegt waarom hij denkt dat Donner liegt..
hihihi.quote:Nawijn scheidt zich af van de LPF
...
Nawijn zal als onafhankelijk politicus in de Tweede Kamer blijven, vermoedelijk onder de naam Groep Nawijn. Hij is de derde parlementariër die sinds de verkiezingen van januari 2003 zijn fractie verlaat, en zelfstandig verder gaat. Ali Lazrak (ex-SP) en Geert Wilders (ex-VVD) gingen Nawijn voor. De Tweede Kamer bestaat hiermee inmiddels uit twaalf fracties.
Het alternatief is dat het leven van 33 mensen die hun straf hebben uitgezeten aardig naar de kloten geholpen wordt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:43 schreef Lyrebird het volgende:
Goede berekeningen door de Winter. Kort door de bocht: door 50 TBS'ers los te laten in de samenleving, wordt het leven van 17 onschuldige Nederlanders aardig naar de kloten geholpen. Is dat het waard?
De keuze is dus simpel: of 33 mensen die hun straf hebben uitgezeten laten zitten, of 17 onschuldige mensen naar de kloten helpen. Nu kiezen we met z'n allen voor het laatste.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het alternatief is dat het leven van 33 mensen die hun straf hebben uitgezeten aardig naar de kloten geholpen wordt.
Bij hoeveel procent gemiddelde recidive ligt voor jou dan de grens? Als er nu 1 onschuldige naar de klote geholpen zou worden, zou het dan voor jou nog steeds te rechtvaardigen zijn dat er 49 andere, mensen voor de rest van hun leven gegijzeld worden? Nota bene mensen die er niks aan kunnen doen dat die ene niet genezen is.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De keuze is dus simpel: of 33 mensen die hun straf hebben uitgezeten laten zitten, of 17 onschuldige mensen naar de kloten helpen. Nu kiezen we met z'n allen voor het laatste.
Verder is het volgens mij minder erg om vast te zitten, dan om bijvoorbeeld vermoord te worden.
TBS-ers zitten niet zomaar vast... de vraag is alleen verdienen ze daarmee een nieuwe kans.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bij hoeveel procent gemiddelde recidive ligt voor jou dan de grens? Als er nu 1 onschuldige naar de klote geholpen zou worden, zou het dan voor jou nog steeds te rechtvaardigen zijn dat er 49 andere, mensen voor de rest van hun leven gegijzeld worden? Nota bene mensen die er niks aan kunnen doen dat die ene niet genezen is.
Persoonlijk zou ik inderdaad de grens dicht tegen de 0 leggen, maar ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die vinden dat dit onrechtvaardig is, tegenover de TBSers die geen gevaar meer voor de samenleving zijn. Daar is heel veel voor te zeggen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bij hoeveel procent gemiddelde recidive ligt voor jou dan de grens? Als er nu 1 onschuldige naar de klote geholpen zou worden, zou het dan voor jou nog steeds te rechtvaardigen zijn dat er 49 andere, mensen voor de rest van hun leven gegijzeld worden? Nota bene mensen die er niks aan kunnen doen dat die ene niet genezen is.
http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GO2FR4R4quote:Hillary Clinton is ,,radicale lesbienne''
Een nieuwe biografie vanuit uiterst-conservatieve hoek van Hillary Clinton laat geen spaander heel van de vroegere first lady en senator, die genoemd wordt als de volgende VS-president.
Populaire conservatieve nieuwssites maken hevig reclame voor het boek.
Het boek De Waarheid over Hillary: Wat ze wist, Wanneer ze het wist en Hoe ver ze bereid is te gaan om President te worden van Edward Klein hamert erop dat de senator voor New York in haar studententijd voorgoed een ,,radicaal feminisme en ,,lesbianisme'' omarmd heeft. ,,Een wijdverbreid gerucht'' wil dat zijzelf ook lesbisch is. Klein noemt twee vrouwen ,,van wie beweerd wordt'' dat ze met haar een relatie hadden. Hillary mag dan wel getrouwd zijn, ,,ze heeft totaal niets weg van een getrouwde vrouw''. Haar huwelijk met ex-president Bill Clinton zou alleen bestaan voor de buitenwereld.
Als politica is ze, aldus Klein, zo machtsbelust en zo paranoïde als president Richard Nixon. Maar ,,waar Nixon macht probeerde te krijgen om zijn lage eigendunk te compenseren, zoekt Hillary macht omdat ze een onrealistisch hoge eigendunk heeft''.
Boulevardblad New York Post , absoluut geen fan van Hillary, wees op veel fouten in het boek. Klein sprak nooit met de twee ,,minnaressen'' van Clinton, spelt een van hun namen fout en vermeldt niet dat een van hen gelukkig getrouwd is, met een man.
Het boek bewijst vooral hoe ongerust rechts zich maakt over de opkomst van Hillary, die volgens opiniepeilingen de meeste stemmen trekt van alle kandidaten, Republikeinen en Democraten, die voor 2008 genoemd worden. Clinton zelf zegt niets over het presidentschap. Zij richt zich eerst op haar herverkiezing voor de Senaat van volgend jaar. In de Senaat zelf nestelt Hillary zich meer en meer in het politieke midden.
Nee hoor, daar zijn experts voor aangesteld, dit kan niet door de politiek geregeld worden: elk mens is anders.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
TBS-ers zitten niet zomaar vast... de vraag is alleen verdienen ze daarmee een nieuwe kans.
En zo ja onder welke voorwaarden. En over dat laatste is heel veel onduidelijkheid.
Experts (die er wel eens naast zitten) net zoals de experts die een schilderij moeten beoordelen op hun echtheid. En op dit moment kan de beslissing van de expert overrulled worden door een gerechtelijke uitspraak (met alle gevolgen van dien).quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:53 schreef RichardQuest het volgende:
Nee hoor, daar zijn experts voor aangesteld, dit kan niet door de politiek geregeld worden: elk mens is anders.
Heb je een beter voorstel?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Experts (die er wel eens naast zitten) net zoals de experts die een schilderij moeten beoordelen op hun echtheid. En op dit moment kan de beslissing van de expert overrulled worden door een gerechtelijke uitspraak (met alle gevolgen van dien).
Leuk systeempje hoor![]()
Die experts hebben het anders verdacht vaak mis.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee hoor, daar zijn experts voor aangesteld, dit kan niet door de politiek geregeld worden: elk mens is anders.
En wie niet? Nawijn?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:58 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Die experts hebben het anders verdacht vaak mis.
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/domestic/#4482843quote:Veerman staat vossenjacht toe
De vossenjacht wordt weer toegestaan in Nederland. Minister Veerman van Landbouw heeft ingestemd met de wens van de Kamerfracties van CDA, VVD en LPF om de jacht mogelijk te maken buiten de kraam- en zoogtijd. Dat mag alleen in gebieden waar vossen schade veroorzaken of dat dreigen te doen. Vergelijkbare regels gelden nu voor de kraai en de kauw. Veerman is zelf geen voorstander van de vossenjacht, omdat hij twijfelt aan de effectiviteit ervan, maar is nu dus van koers veranderd onder druk van een Kamermeerderheid.
De Dierenbescherming noemt het besluit 'waardeloos' en zegt bezwaar te zullen maken.
Stap 1 : Geen juridische inmening.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef RichardQuest het volgende:
Heb je een beter voorstel?
Wie ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, alvleesklierkanker, uitzaaingen overal, bijna afgestorven hersenen en de verwachte levensduur een maand. Een onprettig einde voor iemand. Voorlopige schade: een afgebroken vakantie.
Na een juridische straf geen juridische inmenning...ik volg het niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Stap 1 : Geen juridische inmening.
Als twee experts dezelfde procedure volgen, zouden ze tot dezelfde conclusie komen, dit zou dus niet werken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:01 schreef Drugshond het volgende:
Stap 2 : Een roulatieteam van 2 ploegendienst in de TBS, als beide teams hetzelfde oordeel uitdragen zou je mogen denken over een proefverlof.
Het lijkt me dat na een ontsnappoging de psyche nog 's goed onderzocht wordt en TBS verlengd kan worden, al ben ik hier niet zeker van.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:01 schreef Drugshond het volgende:
Stap 3 : Een ontsnappingspoging of het niet naleven van de regels is het verspelen van de definitieve kans op een toekomstige vrijlating. Er is maar 1 lijn... en dat is de harde lijn.
Het gerucht gaat dat de ban bestaat uit 40x een kloonban (40x een week dusquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:13 schreef DaveM het volgende:
wanneer is de ban van sjun eigenlijk afgelopen?
Als de procedure zou zijn: "als TBS in slowchattopic 639 bediscussieer wordt, is iedereen het met drugshond eens", dan zouden we het allemaal met drugshond eens zijn. De procedure hier is discussie, en niet een gezamenlijk besluit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:19 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Waarom? Wij volgen dezelfde procedure hier op het forum en zijn het in deze niet eens!
quote:VVD-fractieleider en oud-minister van Buitenlandse Zaken Van Aartsen is beschuldigd van meineed.
Ik las dat in Spanje 73.000 jaar werd geëist tegen verdachten van de aanslag in Madrid.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat de ban bestaat uit 40x een kloonban (40x een week dus)
Dan is de straf geaccepteerd en het dosier uit handen gegeven. - Simpel -quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:15 schreef RichardQuest het volgende:
Na een juridische straf geen juridische inmenning...ik volg het niet.
0nzin, 2 groepen die onafhankelijk werken die rapporteren naar een instelling buiten de TBS. = geen belangenverstrengeling. Er moet een groter gewogen oordeel komen.quote:Als twee experts dezelfde procedure volgen, zouden ze tot dezelfde conclusie komen, dit zou dus niet werken.
0p dit moment is dit niet zo....Wilhelm Schippers had al smet opgebouwd in de TBS-kliniek en toch laten ze hem op proefverlof gaan. In mijn optiek had hij zijn kansen al verspeeld.quote:Het lijkt me dat na een ontsnappoging de psyche nog 's goed onderzocht wordt en TBS verlengd kan worden, al ben ik hier niet zeker van.
*W0EF*quote:I Walk The Line gaat nou niet bepaald over starre justie, hond.
Het gerucht gaat ook wel dat veel van die klonen in werkelijkheid mensen waren die dezelfde proxy gebruikten. Wellicht is er wat al te fanatiek op klonen gejaagd, mede ingegeven door roddel van een bepaalde user. Het gerucht gaat ook wel dat sjun voor bepaalde subfora een specifieke kloon had, zodat hij bijvoorbeeld op POL specifiek sjun kon zijn. Wat een geruchten hè.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Politiek is mensen tevreden houden - Romeinen : brood en spelen -quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:23 schreef RichardQuest het volgende:
Als de procedure zou zijn: "als TBS in slowchattopic 639 bediscussieer wordt, is iedereen het met drugshond eens", dan zouden we het allemaal met drugshond eens zijn. De procedure hier is discussie, en niet een gezamenlijk besluit.
Laten we hopen dat dit het einde is van zijn loopbaan. Hij heeft de VVD al meer dan genoeg schade toegebracht.quote:
Nou nou.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:33 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Het gerucht gaat ook wel dat veel van die klonen in werkelijkheid mensen waren die dezelfde proxy gebruikten. Wellicht is er wat al te fanatiek op klonen gejaagd, mede ingegeven door roddel van een bepaalde user. Het gerucht gaat ook wel dat sjun voor bepaalde subfora een specifieke kloon had, zodat hij bijvoorbeeld op POL specifiek sjun kon zijn. Wat een geruchten hè.
Ik heb je nog geen (absolute) stellingname zien innemen op het gebied van TBS-ers, dus ik weet niet op welk punt je gelijk zou moeten krijgen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:31 schreef RichardQuest het volgende:
We zijn het er dus over eens dat ik gelijk heb, meneer Drugshond?Ik ga nog even van het warme weer genieten, met Ria Bava.
40 klonen volgens Ryan en Stali?quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:45 schreef zakjapannertje het volgende:
Boris van der Ham in de clinch met een Greenpeace-babe over het openhouden van Borsele, nu bij Nova
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |