gewoon zoeken op de gebruikelijke illegale torrent sitesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:39 schreef HarigeKerel het volgende:
Over There kan ik niet vinden by the way

* RonaldV rechtsklikt en saves ass...quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:28 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
En daarom zit spc3 nou bij de Bommen KLM

Luchtmacht moet gewoon dit plaatje ophangen en dan stroomt de aanmeldingen binnenquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:28 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
En daarom zit spc3 nou bij de Bommen KLM

Google heb ik al geprobeerd. Kan maar 2 fatsoenlijke foto's vinden en 1 tekening. Het gaat me vooral om de beschildering/camouflage.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:08 schreef RonaldV het volgende:
probeer google. en misschien heeft Scramble wel wat voor je

Daar zijn een aantal Iraakse Mig-21's op bezoek in voormalig Joegoslavie. Opvallend trouwens dat de toestellen ongemarkeerd zijn. Het enige wat ik ervan kan maken is dat de toestellen van eigenaar zijn gewisseld.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:27 schreef sp3c het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nee, de Amerikanen kijken altijd even om de hoek of over een muurtje om te weten of de vijand er nog is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
duitsers konden goed mikken zo te zien redelijk wat headshots

Volgens mij zijn het Japanners die deze wonen veroorzaakt hebben, maar dat weet ik niet zeker.. Je ziet namelijk toch vooral plaatjes van de oorlog in de Stille Oceaan..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, de Amerikanen kijken altijd even om de hoek of over een muurtje om te weten of de vijand er nog is.
(helm op een geweerloop kunnen ze niet zelf bedenken zonder orders)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |