dacht ik alquote:
verkoopcijfersquote:Waar haal je die 12 miljoen vandaan?
simple mindedquote:Apple heeft een marktaandeel van meer dan 50% bij zowel de harddisk en flashbased spelers. Vergeleken met Apple zijn Epic, Cowon, Rio en Samsung bij elkaar nog een hoop stront.
[/quote, poepfetish? behalve dat, waar haal je de cijfers vandaan
[quote]
Oke, dat verandert er niet veel aan.
net als design gebruikersgemak enz. enzoquote:Nee, VLC biedt alleen de mogelijkheid. En "groot" is relatief,
ennu? het komt het komt.quote:Vergeleken met het aantal mp3 gebruikers is het aantal ogg gebruikers verwaarloosbaar.
valt me tegenquote:Nope.
genoeg om tegengas te bieden. 24% van de wereld is nog steeds grootquote:Met maar een marktaandeel van 24%, terwijl Apple met alléén de iPod shuffle een marktaandeel heeft van 58%. Beetje sneu?
je geeft hetzelf aanquote:L-e-z-e-n. Of heb je er niks op te zeggen?
noem je dat een voorbeeldquote:Het is maar een voorbeeld, voel je niet aangevallen.
je komt erg geloofwaardig over als je je zin al met Mja begintquote:Mja jij bent 10 jaar ouder en je hebt meer onvolwassen trekjes dan ik.
vooroordelen berusten zich deels op feiten, helaasquote:Nee, Apple doet weinig aan marketing (behalve bij de iPod dan), kloon-PC bouwers zoals Dell wel.
[quote] grote merken hebben geen reclame nodig om groot te blijven. k
Bovendien bestaan er tig vooroordelen over Apple (duur, incompatibel, langzaam).
je zit achter een pc met een muis met 1 muisknop, dat is gelukkig logischquote:Kansloos.
(oh trouwens: Visual Basic is een van de meest onlogische talen die er bestaan, maar dat ben je natuurlijk gewend van Windows)
als bij de Imac je cd terug wilde moest je de cdspeler in de prullebak gooienquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:03 schreef Geqxon het volgende:
Bij Mac OSX10.3 moet je scrollen met de pijltjestoetsen van je keyboardHoe bedoel je, onlogisch
Bij Windows scroll je ook met de pijltjestoetsen van je keyboard.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:03 schreef Geqxon het volgende:
Bij Mac OSX10.3 moet je scrollen met de pijltjestoetsen van je keyboardHoe bedoel je, onlogisch
De enige "objectieve" reden om voor een iRiver te gaan, is de overvloed aan functies. Dat is ook hetgene waar de meeste mensen zich op blindstaren. Geen enkele aandacht naar cruciale dingen zoals gebruiksgemak, kwaliteit of zelfs service. De iRiver vind ik zelf plastic aanvoelen en heel kwetsbaar. Bij de iPod mini heb ik een meer solide gevoel. Om maar iets te noemen.quote:dit topic is echt kansloos....
maargoed, even ontopic
Ik heb sinds gisteren ook een Iriver H10 gehaald. Heb lang zitten twijfelen tussen de verschillende mini-versies, Ipod Mini, Iriver H10, en de Zen Micro. Ben toch voor de H10 van gegaan, en ben er zeer tevreden mee. Dat een paar van die ubertrieste Ipod-gebruikers, zoals Walfred, hier een beetje gaan lopen zeiken dat de Ipod zo goed is is echt te triest voor woorden. Geen enkele objectieve reden waarom een Ipod beter is dan een Iriver heb ik gehoord van je, Walfred....
Goed, je vindt de iPod een verwarmingsbuis. Sommige mensen vinden de Fiat Multipla ook prachtig.quote:Behalve misschien design, daarin is de Ipod beter, zeggen ze. Persoonlijk vind ik de Ipod net een verwarmingsbuis, en vind ik hem simpelweg lelijk. De Iriver vind ik daarentegen juist erg stylish, en dat zelfs al voor ik het kleurenscherm gezien had smaken verschillen dus blijkbaar
quote:Kom dan niet met die kutargumenten als: als je voor stijl kiest, kies dan de Ipod
20 euro vind ik persoonlijk geen ramp eigenlijk. Ik kan me er wel iets bij voorstellen maar ik vind het geen doorslaggevend argument. Bovendien heb ik me zelf andere oordopjes gekocht, Sony EX-71 waarbij de iPod mini echt een geweldig geluid geven. Dus ik ben uitermate tevreden met mijn keuze.quote:Iriver is gelukkig ook niet zo'n uitzuiger dat je zelfs de adapter, a 20 euro er nog apart bij moet kopen. Verder zijn de oordopjes van goede kwaliteit, fijn geluid (sennheiser mx 400), dus ik ben uitermate tevreden met mijn keuze!
quote:
Link?quote:[..]
verkoopcijfers
quote:[..]
simple minded
Waar the fuck heb jij het over?quote:[..]
net als design gebruikersgemak enz. enzo
ennu? het komt het komt.
valt me tegen
genoeg om tegengas te bieden. 24% van de wereld is nog steeds grooten waar zijn je bronnen
je geeft hetzelf aan
noem je dat een voorbeeld
Jij ook, als je praat in de wilde weg zonder bronnen.quote:[..]
je komt erg geloofwaardig over als je je zin al met Mja begint![]()
Helaas, ga je er niet inhoudelijk op in.quote:[..]
vooroordelen berusten zich deels op feiten, helaas
En jij zit achter een PC die crasht en die onderhoud nodig heeft, die vatbaar is voor virussen, die vatbaar is voor spyware, die vatbaar is voor hackers, met een besturingssysteem dat 2x zo duur is als Mac OS X.quote:[..]
je zit achter een pc met een muis met 1 muisknop, dat is gelukkig logisch![]()
Eerst zeggen dat ze moeten kappen en het dan toch niet kunnen laten. Hoe sneu is dat.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:27 schreef blrrrt het volgende:
Ik wil alleen nog even kwijt dat mensen die zeggen dat de iRiver geen gebruiksgemak heeft waarschijnlijk zelf nog nooit een iRiver hebben vastgehad
Feliquote:Op zondag 26 juni 2005 03:05 schreef Schorpioen het volgende:
Ik heb zojuist een iRiver H340 besteld!
quote:Op zondag 26 juni 2005 03:05 schreef Schorpioen het volgende:
Ik heb zojuist een iRiver H340 besteld!
Dan kan je niet zoeken met de id3-tags.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:47 schreef Geqxon het volgende:
Wat is er dan mis met handmatig de mappen erop slepen?
Ik denk helemaal niet dat dat spelertje het enige is dat je erop hebt aangeslotenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:38 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Dit meen ik serieus, wie ben jij om voor mij vast te stellen welke test opstelling het meest de fouten van spelertjes onderling weergeeft?
Denk jij soms dat die spelertjes de enige bronnen zijn die ik heb aangesloten?
Maar, ik merk uit de gehele denigrerende toon uit de gequote post dat ik te maken heb met een echte audiofiel, die zijn mp3spelers het liefst beoordeeld op een aiwa-boom box setje
kijk en dan heb ik ook zoiets van
ok, dat was niet de strekking van die post, meer dat ik de spelertjes test op deze opstelling, tenminste test.....ik hang er wel eens 1 aan om ff een nummertje snel te spelenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:01 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat dat spelertje het enige is dat je erop hebt aangeslotenEn al helemaal niet wat de beste testopstelling is
Maar uit jouw post leek het net alsof je met jouw opstelling uitermate superieure kwaliteit tovert (met MP3 speler dus)
Wat ik wilde zeggen, hoe goed je speler ook is, de uiteindelijke kwaliteit is afhankelijk van de muziekfiles, en die is hoe je het wendt of keert altijd minder dan het origineel
* thumper beluistert zijn mp3's gewoon af op de bijgeleverde oordopjes
sorry voor dubbelpost, maar buiten de bladiebla van mijn post hierboven een algemene constatering betreffende het gequotte:quote:Op maandag 27 juni 2005 11:01 schreef thumper het volgende:
Maar uit jouw post leek het net alsof je met jouw opstelling uitermate superieure kwaliteit tovert (met MP3 speler dus)
De iPod scoort onder elke leeftijdsgroep goed. En als jij een econoom moet uitleggen, dat "de ipod populair is omdat ie populair is", zal hij je voor gek uitmaken.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:23 schreef DeDooieVent het volgende:
De reden dat de ipod populair is, is dat ie populair is. Dat klinkt raar maar zo werkt het wel, het is een spiraal werking die je vaker ziet, zeker bij kinderen, waaronder de ipod ook hoog scoort.
Onzin, want er zal geen tijd komen dat iedereen besluit om naar Creative of iRiver over te stappen; de iPod blijft de standaard.quote:De discussie lijkt nu op: Knikkeren is voor mietjes, pokemon kaartjes zijn pas cool.... totdat de horde kinders weer iets anders verzinnen en ze met zijn allen besluiten dat knikkeren weer wel koel is.
Inderdaad.quote:en dan nog vragen om argumenten![]()
Jij bent natuurlijk oud en wijs.quote:ach ja, het is dan ook een jong forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |