Sorry het moet ketonen zijn die je in de urine vind.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:44 schreef Martineke het volgende:
zover ik zo snel kan zien is het iets in de urine of zo?? kan alleen niet ontdekken wat het nu werkelijk is
Kamer 404 toevallig, want dat is naast de receptie? Dat plafond kan ik uittekenen, heb er 3 weken plat gelegen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:48 schreef Troel het volgende:
Neva ligt op een eenpersoonskamer, direct naast de receptie. Ze was nog vrolijk, ondanks het infuus. Ze heeft extra vitamine c gekregen. Infuus in haar linkerhand was te pijnlijk, dus infuus zit rechts.
Ze moet precie gaan bijhouden wat ze allemaal drinkt en wat ze allemaal kwijt raakt.
Gelukkig is het in het ziekenhuis niet zo warm.
Ja maar, ja maar...volgens mij heb je niet zo heel veel aan deze informatie, aangezien de oorzaken voor de ketonurie niet dezelfde zijn bij Neva door hyperemesis gravidarum en in het stukje door zwangerschapsdiabetes. Niet om het probleem even van de tafel te schuiven, maar vooral de moeder heeft last van dit verschijnsel de baby vreet mamma "gewoon" een poosje op. Lijkt me wel zwaar ruk om het te hebben hele dagen kotsenquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:58 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Sorry het moet ketonen zijn die je in de urine vind.
Hier http://www.9maand.com/zwa(...)wangerschapsdiabetes meer daar over.
Als je voor de receptie staat, rechts meteen. Dus ik vroeg waar ze lag en toen kon ze me horen, dat zou inderdaad 404 kunnen zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kamer 404 toevallig, want dat is naast de receptie? Dat plafond kan ik uittekenen, heb er 3 weken plat gelegen.
Neva sterkte! Hopelijk gaat het snel een stuk beter!
Nog niets van Jonnetje dus? Hopelijk snel goed nieuws
Zover ik begrepen heb wel jaquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:54 schreef Sugar het volgende:
![]()
![]()
Jippie, gefeliciteerd!
![]()
![]()
![]()
Ik vind Hanna én Hanne allebei heel leuke namen! Maar het is dus Hanne, toch?
Het is dat je het zegtquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:35 schreef Jelief het volgende:
dat betekent dat alswanneer Jonnetje bevallen is Wennie en ik zo ongeveer in het midden staan klopt ook wel zo ongeveer want ik ben over een week 5 maand ver!
Ja! Daar verbaas ik mezelf ook elke keer over. Ik dacht altijd zwanger + mijn overgewicht + geen conditie, dat gaat voor problemen met m'n bloeddruk zorgen, maar het valt dusver allemaal heel erg meequote:gister bij de vlos was alles goed, bloeddruk nog steeds heel netjes (verbaasd mij iedere keer weer dat ik ondanks mijn 'grote'lijf(en niet zo'n beste conditie toch en prima bloeddruk heb, zorg ik toch wel goed voor mijzelf dus!
Mijn baarmoeder zal twee weken geleden al boven m'n navel. Wel grappig om te lezen dat dat bij jou dus heel anders gaat, ookal zijn we op de zelfde dag uitgerekendquote:Mijn baarmoeder zit nu precies onder mijn navel.
hihi ja grappig hè, het maakt maar weer duidelijk dat geen mens hetzelfde is. Gelukkig weet ik en heb ik in mijn 'zwangerbijbel' gelezen over het verschil tusen de ene en de andere buik anders was ik me nog zorgen gaan makenquote:Op donderdag 23 juni 2005 07:49 schreef Wennie het volgende:
verhaal...
Topquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:34 schreef Anitra het volgende:
ik heb vanmorgen een smsje van Neva gehad. Het gaat goed alleen verveelt ze zich.
Verder zijn er mooie baby's op de afdeling zei ze
Ze voelt meer kracht in haar lijf en ze zijn lief voor haar, dus ze knapt aardig op volgens mij!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |