ach een amerikaan aan de macht, je kan daar nu alles verwachtenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zou wel erg erg dom zijn van ManU..
Het zou best kunnen, maar Chelsea wilde nu toch kost wat kost Hernan behouden, wat zouden ze dan met nog een spits willen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach een amerikaan aan de macht, je kan daar nu alles verwachten
Ik zou niet weten wat Crespo zou moeten doen in Londen, daar past hij gewoon niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Echter hebben ze al een akkoord met Milan.
Dus ze hebben vrij weinig te willen als Crespo echt weg wil..
Veel geld verdienen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat Crespo zou moeten doen in Londen,
Ook wel een reden uiteraard al zou hij bij Milan ook geen lires meer verdienen ,maar dikke euro's.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Veel geld verdienen.
Voor het voetbal kan hij beter in Milaan blijven..
Tuurlijk, maar als Abra echt z'n geld gaat laten wapperen dan kan Milan vrij weinig doen..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ook wel een reden uiteraard al zou hij bij Milan ook geen lires meer verdienen ,maar dikke euro's.
Niemand is tegen dat geweld bestand denk ik, vooralsnog in elk geval.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als Abra echt z'n geld gaat laten wapperen dan kan Milan vrij weinig doen..
Is wel te zien dat Kenyon weg is.....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
C. Ronaldo is er niet uitgekomen met ManU.
Barca biedt nu 20 miljoen pond om hem over te nemen.. Hoe bedoel je overgewaardeerd!
!
Het wordt pijnlijk zichtbaar hoe veel je met geld kan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Niemand is tegen dat geweld bestand denk ik, vooralsnog in elk geval.
Lijkt me op zich wel een leuke positie van Roman, dan heb je écht macht in de voetbalwereld zoals niemand tevoren.
Ik zou de helft nog niet geven voor die mislukte Hans Kazanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Is wel te zien dat Kenyon weg is.....
dik 30 miljoen euro is die jongen nimmer waard.
Liverpool klein?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het wordt pijnlijk zichtbaar hoe veel je met geld kan.
Mooie van de sport is dan weer wel dat de laatste 2 jaar een relatief kleine club de CL wint.
Succes is te koop, maar tot een zekere hoogte..
Er staat relatief.quote:
Klopt zeker, uiteindelijk bepalen details wie er bijv een CL wint, maar ik denk wel dat Roman de ideale randvoorwaaren heeft geschept (op Milanello na) om voor alle prijzen te gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het wordt pijnlijk zichtbaar hoe veel je met geld kan.
Mooie van de sport is dan weer wel dat de laatste 2 jaar een relatief kleine club de CL wint.
Succes is te koop, maar tot een zekere hoogte..
Qua begroting wel als je die afzet tegen de andere Europese clubs, de historie en de aanhang zijn idd groots.quote:
Ik heb een beetje het idee dat het een speeltje voor hem is.. En zoals met alle speeltjes, je bent op een gegeven moment uitgespeeld.. En dan is het bye-bye Chelsea.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Klopt zeker, uiteindelijk bepalen details wie er bijv een CL wint, maar ik denk wel dat Roman de ideale randvoorwaaren heeft geschept (op Milanello na) om voor alle prijzen te gaan.
Maar gelukkig is het geen Formule 1 waar de mens minder invloed heeft dan de machine/geld en kunnen temas als Liverpool en Porto uit het niets floreren én winnen.
Als Roman blijft zitten wint Chelsea binnen nu en 3 jaar 2 keer de CL denk ik.
Dat idee had ik eerst ook en dan is het inderdaad bye bye Chelsea, maar...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat het een speeltje voor hem is.. En zoals met alle speeltjes, je bent op een gegeven moment uitgespeeld.. En dan is het bye-bye Chelsea.
Overigens denk ik dat ze dit jaar, mits er een goede spits komt, wel de CL gaan pakken.
Precies, dat lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Roman is een grote voetbalfan !
Dus ik zie hem nog wel wat jaartjes hangen daar in London.
Tja... en toch heeft de bron een twee weken voor de komst dat Pierre kwam het gemeld, de komst van Sikora aangekondigd en die van Zwaanswijk toen er nog niks nergens te lezen was geweest... maargoed.. ook ik wacht rustig af.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:54 schreef cultheld het volgende:
Lachwekkend natuurlijk. Wat moet die probleem-Marokkaan bij PSV? En net alsof Vonlanthen naar NAC zou gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |