Ik ook.quote:
Driedubbel...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ook.
En ja, dat is dubbel op te vatten, en dat moet ook.
Wauw!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:36 schreef Bioslock het volgende:
[afbeelding]
De hoogste roos, om half 12. Ik kan niet helemaal omhoog flitsen, dat ziet er niet uit.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:37 schreef Bioslock het volgende:
Nougoed. Optiefen dus met je anonieme brieven, "buurtbewoners".
Volledig mee eens, ik zit nog steeds op een ludieke tegenactie te broeden. Het plan is om 143 pamfletten bij iedereen langs te brengen om zodoende een enquete te houden over Gerard en Herma Lof te Groningen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:37 schreef Bioslock het volgende:
Nougoed. Optiefen dus met je anonieme brieven, "buurtbewoners".
Juist vet artistiek mênquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:36 schreef Bioslock het volgende:
Gare foto, wel.
hoe romantisch!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:36 schreef Bioslock het volgende:
[afbeelding]
De hoogste roos, om half 12. Ik kan niet helemaal omhoog flitsen, dat ziet er niet uit.
Hij moet gewoon bij iedereen een briedje in de bus gooien et gezeik over iets persoonlijks van die mensenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
EVen serieus: Takken e.d. die overhangen op de openbare weg moet je officieel wel weghalen. Maar jouw tuin an sich hun niet aanstaat is toch echt jou probleem niet.
Of kopen je buren ook een nieuwe auto als je een laf briefje in de bus duwt waarin je zegt dat je die BMW 7-serie een ontiegelijke pooierbak vindt die het aanzien van de buurt naar beneden haalt.
Je bedoelt natuurlijk dat die bak jouw eigen Renault 5 er nog verroester uit laat zien, maar dat zeg je natuurlijk niet.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:47 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Hij moet gewoon bij iedereen een briefje in de bus gooien met gezeik over iets persoonlijks van die mensenEn dus steeds ondertekenen met "de buurtbewoners"
Dan is het dus nog triester dan ik dacht... Ontwikkelde mensen met een een goed taalgevoel kunnen dus net zo goed bekrompen kleinzielige azijnpissers zonder leven zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:50 schreef Bioslock het volgende:
Je kunt wat je zeggen wat je wil over Gerard en Herma Lof, X. Maar ze kunnen betere brieven opstellen dan mijn "buurtbewoners".
ik bied 20 euro!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:36 schreef Bioslock het volgende:
[afbeelding]
Misschien komt het doordat die van jou van de kerk zijn en die van mij van de Unox fabriek.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan is het dus nog triester dan ik dacht... Ontwikkelde mensen met een een goed taalgevoel kunnen dus net zo goed bekrompen kleinzielige azijnpissers zonder leven zijn.
Ik denk eigenlijk dat ze het zelfs nog beter kunnen zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:52 schreef Xebrozius het volgende:
Dan is het dus nog triester dan ik dacht... Ontwikkelde mensen met een een goed taalgevoel kunnen dus net zo goed bekrompen kleinzielige azijnpissers zonder leven zijn.
Het blijven een stel hansknakworsten natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:53 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat die van jou van de kerk zijn en die van mij van de Unox fabriek.
De een heeft een houten kruis de ander een klein worstje, logisch dat die vrouwen zich met anderen gaan bemoeien... Je moet toch wat...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:53 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat die van jou van de kerk zijn en die van mij van de Unox fabriek.
Idd als je tuin vernield is kun je bij de poltie aangifte doen dat Meneer De Buurtbewoners het heeft gedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:57 schreef Dr_Crouton het volgende:
WTF, gaat men een beetje JOUW tuin afkraken! Gewoon niks van aantrekken.
Hoewel, noteer de namen van de briefschrijvers voor het geval dat jouw tuin vernield wordt.
Ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:56 schreef TC03 het volgende:
Foto van de tuin?
Laat maar. Die meerdere pagina's blijven toch lachen.![]()
Peloton ME d'r tegenaan, hele buurt ontruimenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Idd als je tuin vernield is kun je bij de poltie aangifte doen dat Meneer De Buurtbewoners het heeft gedaan.
Met dakloze uitgezette asielzoekers bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
De een heeft een houten kruis de ander een klein worstje, logisch dat die vrouwen zich met anderen gaan bemoeien... Je moet toch wat...
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Regel een stuk stoepkrijt en kalk de URL van dit topic op de straat.
Dan weet je meteen wie dat briefje in je bus geduwd heeft, da's namelijk de eerste die met een emmer water en een bezem naar buiten komt.
Nou ja, als je een vermoeden hebt wie die buurtbewoners zijn dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Idd als je tuin vernield is kun je bij de poltie aangifte doen dat Meneer De Buurtbewoners het heeft gedaan.
Ja, ik zei toch al dat er te veel overhangt, ik ga het wel afknippen. Maar die zeikbrief, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:59 schreef Ixnay het volgende:
Als het jouw eigen terrein is mag je ermee doen wat je wil.
Is het de openbare weg mag jij deze niet blokkeren of de gebruikers ervan hinderen, ze kunnen het ook via de gemeente regelen.
Te-ring...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Met dakloze uitgezette asielzoekers bijvoorbeeld?
quote:De OJEC-commissie LEREN & VIEREN organiseert ieder jaar in Elspeet een weekendbijeenkomst waarin joden en christenen gezamenlijk 'leren' en 'vieren'.
Zij zijn te gast bij elkaars vieringen op sjabbat en zondag en elkaars gesprekspartners in de leer-momenten. Die leer-momenten zijn gekoppeld aan een centraal thema. Joodse en christelijke inleiders reflecteren op het desbetreffende thema, waarna groeps- en plenaire discussies volgen.
Oh man, als Gerard en Herma Lof dit topic ooit tegenkomen op internet heb ik ze snel daarna aan voor de deur staan. En als ik dan opendoe wordt ik K.O geslagen met een bijbel en besprenkeld met wijwater terwijl ik licht ontwaak uit mijn knock out hoor ik nog net "the power of Christ compels you!"quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:07 schreef Bioslock het volgende:
Je mag er vast niet om lachen, maar ik lig helemaal dubbel nu.
Nou als ze over dat feestje niet F2F durfden te beginnen.... zullen ze het over dit topic ook wel niet durven hè. Ik denk dat ze er een enquête over maken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:12 schreef Xebrozius het volgende:
Oh man, als Gerard en Herma Lof dit topic ooit tegenkomen op internet heb ik ze snel daarna aan voor de deur staan.
In dat geval kun je altijd nog aanbieden Herma te helpen met b.v.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oh man, als Gerard en Herma Lof dit topic ooit tegenkomen op internet heb ik ze snel daarna aan voor de deur staan. En als ik dan opendoe wordt ik K.O geslagen met een bijbel en besprenkeld met wijwater terwijl ik licht ontwaak uit mijn knock out hoor ik nog net "the power of Christ compels you!"
quote:Er zijn vrijwilligers nodig als gastvrouw/gastheer op de receptie. Dat is van maandag tot en met vrijdag van 9-13 en van 13-17 uur. Daarnaast is er behoefte aan het begeleiden van allerlei activiteiten met de gasten ( zoals b.v. naaien en iets op het gebied van recreatie).
Zo te horen heb je zoiets al eens eerder meegemaaktquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oh man, als Gerard en Herma Lof dit topic ooit tegenkomen op internet heb ik ze snel daarna aan voor de deur staan. En als ik dan opendoe wordt ik K.O geslagen met een bijbel en besprenkeld met wijwater terwijl ik licht ontwaak uit mijn knock out hoor ik nog net "the power of Christ compels you!"
Hoezo, "haast" ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:59 schreef MakzBokz het volgende:
Serieus Bio, jouw rozen zijn haast mooier dan de mijne....
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:58 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Schrijf een brief terug namens de boomknuffelaarsclub, er groeit een zeldzame boom/struik/plant daar die net op het punt is de bestuivingskringloop te beginnen en dus beschermd wordt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef Bioslock het volgende:
Ik laat het lekker allemaal staan.
Die wonen nog geen 50 meter bij me vandaan...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:01 schreef Posdnous het volgende:
Xebro, als je psychotische Roodkapje-tweeling daar achter je aanhebt heb je pas echt problemen.. ervaring heeft.
60 jarige identieke tweeling die rondlopen in identieke kleding (lakschoentjes, bloemetjeslegging, lak jasje) ze lopen altijd hand in hand... Hun huis staat vol met poppen en ledikantjes en in de ramen staan levensechte poppen ten grootte van een kind van 8 jaar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:17 schreef Bioslock het volgende:
Wie zijn dat dan?
Dan schrik je je toch helemaal de tering?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:15 schreef Posdnous het volgende:
Ze stonden bij ons een keer hand in hand voor de deur om te klagen.
Best wel ja. maar goed, we kenden ze natuurlijk al, maar het blijft erg vreemd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan schrik je je toch helemaal de tering?
Ja klopt idd, die hebben een heel peizerweg knokteam achter zich staan. Logisch ook dat ze zich dan gerechtvaardigd voelen om maar even te gaan klagen bij anderen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Best wel ja. maar goed, we kenden ze natuurlijk al, maar het blijft erg vreemd.
Bovendien moet je ook niet teveel fucken met die lui, want ze worden door veel mensen in de buurt beschermd.
Ja, ze halen ook boodschappen bij Lubbers voor oudere mensen in de buurt enzo. Gives them some creditquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja klopt idd, die hebben een heel peizerweg knokteam achter zich staan. Logisch ook dat ze zich dan gerechtvaardigd voelen om maar even te gaan klagen bij anderen.
Woonde. Op 31b.quote:PS: Woon jij trouwens zo dicht bij mij in de buurt?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
60 jarige identieke tweeling die rondlopen in identieke kleding (lakschoentjes, bloemetjeslegging, lak jasje) ze lopen altijd hand in hand... Hun huis staat vol met poppen en ledikantjes en in de ramen staan levensechte poppen ten grootte van een kind van 8 jaar.
Zodra die weg uit dat huis zijn vinden ze vast en zeker 30 lijken in dat huis, wat een freaks..
zou me niet verbazen als er al een film van was...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]Creepy.
Zou wel een vette film zijn
Peizerweg, the beginning.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zou me niet verbazen als er al een film van was...
ik zag pas wel een detective op tv, waarin een tweeling en een man een heel dorp aan het uitmoorden waren. Telkens als de man de mensen aan het wurgen waren, deden de twee meiden alsof ze blij en verrukt waren en speelden op instrumenten, net alsof ze een fanfare waren... heel bizar!quote:
Die sletjes op de hoek zijn alvast goede slachtoffers voor de douchemoordscenequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:59 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Die sletjes op de hoek zijn alvast goede slachtoffers voor de douchemoordscene. .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
ik zie bij jou toch meer een tuin voor met allemaal verkoolde kruizen met resten mens eraanquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik ooit zo'n tuin krijg kom me dan opzoeken om me uit mijn lijden te verlossen...
Mooi hoe dat ene beton het andere complimenteert, en hoe het contrasteert met dat andere beton. Oh, en andere beton kleurt weer zo mooi bij dat beton daar links.quote:
Dealquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik ooit zo'n tuin krijg kom me dan opzoeken om me uit mijn lijden te verlossen...
t zijn gewoon ordinaire klinkers.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:23 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Mooi hoe dat ene beton het andere complimenteert, en hoe het contrasteert met dat andere beton. Oh, en andere beton kleurt weer zo mooi bij dat beton daar links..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |