Hoezo, "haast" ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:59 schreef MakzBokz het volgende:
Serieus Bio, jouw rozen zijn haast mooier dan de mijne....
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:58 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Schrijf een brief terug namens de boomknuffelaarsclub, er groeit een zeldzame boom/struik/plant daar die net op het punt is de bestuivingskringloop te beginnen en dus beschermd wordt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef Bioslock het volgende:
Ik laat het lekker allemaal staan.
Die wonen nog geen 50 meter bij me vandaan...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:01 schreef Posdnous het volgende:
Xebro, als je psychotische Roodkapje-tweeling daar achter je aanhebt heb je pas echt problemen.. ervaring heeft.
60 jarige identieke tweeling die rondlopen in identieke kleding (lakschoentjes, bloemetjeslegging, lak jasje) ze lopen altijd hand in hand... Hun huis staat vol met poppen en ledikantjes en in de ramen staan levensechte poppen ten grootte van een kind van 8 jaar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:17 schreef Bioslock het volgende:
Wie zijn dat dan?
Dan schrik je je toch helemaal de tering?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:15 schreef Posdnous het volgende:
Ze stonden bij ons een keer hand in hand voor de deur om te klagen.
Best wel ja. maar goed, we kenden ze natuurlijk al, maar het blijft erg vreemd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan schrik je je toch helemaal de tering?
Ja klopt idd, die hebben een heel peizerweg knokteam achter zich staan. Logisch ook dat ze zich dan gerechtvaardigd voelen om maar even te gaan klagen bij anderen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Best wel ja. maar goed, we kenden ze natuurlijk al, maar het blijft erg vreemd.
Bovendien moet je ook niet teveel fucken met die lui, want ze worden door veel mensen in de buurt beschermd.
Ja, ze halen ook boodschappen bij Lubbers voor oudere mensen in de buurt enzo. Gives them some creditquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja klopt idd, die hebben een heel peizerweg knokteam achter zich staan. Logisch ook dat ze zich dan gerechtvaardigd voelen om maar even te gaan klagen bij anderen.
Woonde. Op 31b.quote:PS: Woon jij trouwens zo dicht bij mij in de buurt?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
60 jarige identieke tweeling die rondlopen in identieke kleding (lakschoentjes, bloemetjeslegging, lak jasje) ze lopen altijd hand in hand... Hun huis staat vol met poppen en ledikantjes en in de ramen staan levensechte poppen ten grootte van een kind van 8 jaar.
Zodra die weg uit dat huis zijn vinden ze vast en zeker 30 lijken in dat huis, wat een freaks..
zou me niet verbazen als er al een film van was...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]Creepy.
Zou wel een vette film zijn
Peizerweg, the beginning.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zou me niet verbazen als er al een film van was...
ik zag pas wel een detective op tv, waarin een tweeling en een man een heel dorp aan het uitmoorden waren. Telkens als de man de mensen aan het wurgen waren, deden de twee meiden alsof ze blij en verrukt waren en speelden op instrumenten, net alsof ze een fanfare waren... heel bizar!quote:
Die sletjes op de hoek zijn alvast goede slachtoffers voor de douchemoordscenequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:59 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Die sletjes op de hoek zijn alvast goede slachtoffers voor de douchemoordscene. .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |