als je doodsbang bent, niet hoor, niet altijd igg.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Idd. Als je verkracht wordt verzet je je wel.
Ik weet niet hoe Milagro in dergelijke situaties normaal gesproken handelt, maar datgene wat jij zegt lijkt me zeer aannemelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar serieus: als je als vrouw verkracht wordt neem ik aan dat je het niet bij: NEE en een duwtje laat, wel?
Ik denk dat sensueel Sandra K. voor de vorm "Van Persie, ik wil je" riep en daar dus nee mee bedoeldequote:Heel simpel, je pakt een pen (of je nagel)en steekt zijn oog uit.
Als je weet dat van Persie de dader is zit je gebakken natuurlijk
Zoals jij het hier stelt is het dus ook mogelijk je eigen vrouw te verkrachten, een beetje vreemdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:04 schreef milagro het volgende:
Als een meisje met een man sex heeft, gewoon lekker mee gaat met alles, en dan stelt hij iets voor wat haar niet zint, ik noem anale sex bijvoorbeeld, en hij ramt hem er toch in, ga je dan ook zeggen "ja maar ze heeft gewoon geneukt eerst, vond alles lekker" en noem je het geen verkrachting?
Hoezo vreemd ?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoals jij het hier stelt is het dus ook mogelijk je eigen vrouw te verkrachten, een beetje vreemd²
probeer het eens uit, op die hoofddoek van je, sukkelquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoals jij het hier stelt is het dus ook mogelijk je eigen vrouw te verkrachten, een beetje vreemd²
Van Persie is ook getrouwd met een hoofddoek....... guh..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:08 schreef milagro het volgende:
[..]
probeer het eens uit, op die hoofddoek van je, sukkel
Zeg doe niet zo raar man, we zijn gewoon in gesprek, vanwaar die woede aanval? Waarom moet je mijn vrouw erbij betrekken en op zo'n lage manier ook nogquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:08 schreef milagro het volgende:
[..]
probeer het eens uit, op die hoofddoek van je, sukkel
Omdat jij kennelijk vind dat als je met een vrouw getrouwd bent ze moet doen wat jij zegt cq. lekker vind.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeg doe niet zo raar man, we zijn gewoon in gesprek, vanwaar die woede aanval? Waarom moet je mijn vrouw erbij betrekken en op zo'n lage manier ook nog²
nee, Bouchra is een zondige moslima, ze draagt geen hoofddoek, ze loopt erbij als een Westers sletje, namelijk zonder hoofddoek en met blote armen , SCHANDE!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:09 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Van Persie is ook getrouwd met een hoofddoek....... guh..
Maar zou zomaar kunnen dat daar wel van Persies normen en waarden over vrouwen vandaan komen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:11 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, Bouchra is een zondige moslima, ze draagt geen hoofddoek, ze loopt erbij als een Westers sletje, namelijk zonder hoofddoek en met blote armen , SCHANDE!!
Dat is inderdaad mogelijk en er zijn ook mannen die hiervoor veroordeeld zijn (in Nederland dan). Valt onder huiselijk geweld.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik... maar Banshee snapt dat niet helemaal.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mogelijk en er zijn ook mannen die hiervoor veroordeeld zijn (in Nederland dan). Valt onder huiselijk geweld.
Waar heb ik dat gezegd? Ik zeg enkel dat het onmogelijk is dat je je vrouw verkracht. Als je vrouw zegt dat ze iets niet lekker vindt of liever niet wil dan doe je dat niet, je gaat haar niet tegen haar zin in dingen aandoen (verkrachten). De liefde tussen een gehuwde man en vrouw weerhoudt een verkrachtingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:11 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Omdat jij kennelijk vind dat als je met een vrouw getrouwd bent ze moet doen wat jij zegt cq. lekker vind.
Fantasy Island... .sterren aan de hemel... enzo...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Ik zeg enkel dat het onmogelijk is dat je je vrouw verkracht. Als je vrouw zegt dat ze iets niet lekker vindt of liever niet wil dan doe je dat niet, je gaat haar niet tegen haar zin in dingen aandoen (verkrachten). De liefde tussen een gehuwde man en vrouw weerhoudt een verkrachting²
En daarom moet entiteit van Persie maar iemand verkrachten? Zo was ze toch ook toen hij haar huwde? De logica ontgaat me volkomenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:11 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, Bouchra is een zondige moslima, ze draagt geen hoofddoek, ze loopt erbij als een Westers sletje, namelijk zonder hoofddoek en met blote armen , SCHANDE!!
Nee.... gaat ze ook niet doen geloof ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:16 schreef Chadi het volgende:
Heeft ze al een schadevergoeding gevraagd?
sar·cas·me (het ~)quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daarom moet entiteit van Persie maar iemand verkrachten? Zo was ze toch ook toen hij haar huwde? De logica ontgaat me volkomen²
een neppe.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:14 schreef matthijst het volgende:
Is die Bouchra eigenlijk moslim?
Zo denken niet alle mannen erover... Verkrachting binnen een huwelijk komt wel degelijk voor en vaker dan je denkt ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zeg enkel dat het onmogelijk is dat je je vrouw verkracht. Als je vrouw zegt dat ze iets niet lekker vindt of liever niet wil dan doe je dat niet, je gaat haar niet tegen haar zin in dingen aandoen (verkrachten). De liefde tussen een gehuwde man en vrouw weerhoudt een verkrachting
Dat kan je niet zomaar zeggen. Het geloof zit in het hart. Ze is misschien wel een zondige Moslim, maar dat ben ik ook. Iedereen zondigt weleensquote:
Dan zouden er meer personen aangeklaagd zijn. En als er een mes in het spel was wisten we dat vast al.quote:als je doodsbang bent, niet hoor, niet altijd igg.
als je bedreigd wordt, dan kan het best zo zijn dat je "meewerkt".
als er een mes op je keel staat bijv, of drie kerels dreigen je in elkaar te rammen
En ja hoor....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar haal je deze onzin vandaan? Binnen en buiten een huwelijk worden veel vrouwen verkracht of mishandeld helaas.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Ik zeg enkel dat het onmogelijk is dat je je vrouw verkracht. Als je vrouw zegt dat ze iets niet lekker vindt of liever niet wil dan doe je dat niet, je gaat haar niet tegen haar zin in dingen aandoen (verkrachten). De liefde tussen een gehuwde man en vrouw weerhoudt een verkrachting²
Zulke dingen gebeuren wel degelijk. Ik denk wel dat uiteindelijk de meeste mannen afdruipen als hun vrouw zegt: 'Vanavond niet schat.' Maar ja, zo heb je nog vrouwen die met een regelrechte lul zijn getrouwd en dan wil een verkrachting nog wel eens voorkomen. Maar ik denk eigenlijk dat het niet zo veel voorkomt.quote:Waar heb ik dat gezegd? Ik zeg enkel dat het onmogelijk is dat je je vrouw verkracht. Als je vrouw zegt dat ze iets niet lekker vindt of liever niet wil dan doe je dat niet, je gaat haar niet tegen haar zin in dingen aandoen (verkrachten). De liefde tussen een gehuwde man en vrouw weerhoudt een verkrachting
AD.nlquote:Sandra: Je gaat er niet beter van slapen
Door Laura Schalkwijk en Dénis van Vliet
,,Je gaat er niet beter van slapen.'' Anderhalve week nadat ze zegt te zijn verkracht door voetballer Robin van Persie reageert zijn 21-jarige slachtoffer Sandra K. voor het eerst in het openbaar.
,,Toch gaat het naar omstandigheden redelijk met me.'' Meer wil Sandra - die tijdelijk elders haar onderkomen heeft - voorlopig niet kwijt.
In haar ouderlijk huis kan Sandra's moeder de woede niet onderdrukken. In het kleine keukentje geurt de bouillon. Ze is soep aan het maken, maar lijkt zich er niet erg op te kunnen concentreren. Ze vult een bakje met pompoenpitten, zucht, zet ze weer neer en maakt wegwerpgebaren. Furieus is ze.
,,De politie heeft met eigen ogen gezien wat er is gebeurd. Die jongens hebben haar achtergelaten op die hotelkamer. Zonder kleren. Sandra is zó'n lief meisje. Ze praat tegen iedereen aan, doet tegen iedereen aardig. En ze dacht gewoon een feestje te gaan vieren in dat hotel. Maar ze wist niet dat ze met roofdieren op pad was. Ze hebben haar schaamteloos achtergelaten.''
Ze roert nog even gedachteloos in de soep. Dan, vol woede: ,,Ik kan haar toch niet verbieden uit te gaan? Ze is jong. Ik haalde en bracht haar altijd toen ze vroeger in de horeca werkte. Ik zag andere mensen ook altijd naar haar kijken. Soms waren vriendinnen ook jaloers. Maar ze is gewoon een mooi meisje. Ik kan er zo boos over worden, wat er allemaal over haar wordt gezegd. Mensen met geld denken dat ze alles kunnen maken.''
Even is er een spoor van wanhoop in haar ogen te bespeuren. Eén gedachte later: ,,Maar wij weten de waarheid. En die zal boven water komen. Ze legt haar hand op haar hart. Iedereen kan zeggen wat hij wil. Sandra is een net meisje, heeft gestudeerd. En ze heeft toekomstplannen, net als iedereen van haar leeftijd. Haar vader is overleden. Maar ik zal er voor haar zijn. Geen enkele moeder wil toch dat ze zo over haar dochter praten? Zeker niet als het leugens zijn.''
Eigenaar Marcel Maan van het Rotterdamse café Coconuts verzet zich tegen het beeld dat Sandra een nachtclubdanseres van bedenkelijk allooi zou zijn, zoals Van Persies advocaat, A. Moszkowicz, beweert. De donkere schone heeft wel eens meegeholpen in de bediening van het café op het Stadhuisplein. ,,Ze heeft nog nooit problemen veroorzaakt. Dankzij haar knappe verschijning heeft ze aan belangstelling van jongens geen gebrek. Ik heb nooit, maar dan ook nooit, het idee gehad dat ze die jongens gebruikt om er financieel beter van te worden. Ze houdt al die mannen juist op een afstandje.''
Voor de deur van Sandra's ouderlijke woning in een Rotterdamse volkswijk staat een groepje jongens. ,,In het echt is ze nog knapper'', zegt een van de jongens als hij haar foto ziet. Hij is 'doodziek' van alle negatieve verhalen over Sandra. ,,Het is alsof niet zij, maar Van Persie het slachtoffer is. Belachelijk! Van Persie, eigenlijk niet meer dan een omhooggevallen straatschoffie uit Kralingen, zit al wel mooi anderhalve week vast. Laten we hopen dat hij een zware straf krijgt.''
De jongens stellen dat de vrienden en vriendinnen met wie Sandra omgaat niet uit dezelfde wijk komen. Zo nu en dan stoppen bij de ouderlijke woning van Sandra fonkelnieuwe sportauto's waarbij zij dan instapt.
Dat ze dan ook wel een beroep van bedenkelijk allooi zou hebben, gaat er bij de jongens niet in. ,,Tsss. Tot voor kort werkte ze bij een reisbureau'', sist een jongen die zegt haar neef te zijn. ,,De familie is kapot van de verkrachting. De beweringen van Moszkowicz over Sandra maken dat alleen maar erger. Van Persie is schuldig, dat staat voor mij vast. Anders had hij niet zo'n dure topadvocaat hoeven inhuren. Moszkowicz moet repareren wat hij kapot heeft gemaakt.''
Mijn moeder had me al vroeg verteld maar niet met mannen naar hotelkamers te gaan om 'een feestje' te vieren.quote:De politie heeft met eigen ogen gezien wat er is gebeurd. Die jongens hebben haar achtergelaten op die hotelkamer. Zonder kleren. Sandra is zó'n lief meisje. Ze praat tegen iedereen aan, doet tegen iedereen aardig. En ze dacht gewoon een feestje te gaan vieren in dat hotel. Maar ze wist niet dat ze met roofdieren op pad was. Ze hebben haar schaamteloos achtergelaten.''
...quote:De jongens stellen dat de vrienden en vriendinnen met wie Sandra omgaat niet uit dezelfde wijk komen. Zo nu en dan stoppen bij de ouderlijke woning van Sandra fonkelnieuwe sportauto's waarbij zij dan instapt.
Het lijkt erop alsog beide partijen ook na de uitspraak overtuigd blijven van hun eigen gelijk, beetje bizar als het onderwerp een verkrachting betreft.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:48 schreef pietje-tering het volgende:
Dus toch op zoek naar geld.
Onzin, valt gewoon onder het algemene verkrachtingsartikel art. 242 Sr. Vroeger was dit art niet van toepassing inderdaad, want toen stond er "buiten echt" oid in.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mogelijk en er zijn ook mannen die hiervoor veroordeeld zijn (in Nederland dan). Valt onder huiselijk geweld.
Ik denk idd dat we moeten wachten op de echte feiten tot het voor het eggie isquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:04 schreef Majar het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor een bewijzen justitie heeft naast eventueel DNA van Van Persie. Hij zit toch niet voor niks al 1,5 week vast![]()
We zullen vanzelf wel zien wat de rechter oordeelt, maar tot nu toe is het een beetje vage zaak.
Ik zet mijn twijfels bij beide versies van het verhaal, maar heeft die Sandra nu een vriend, ja of nee?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:23 schreef milagro het volgende:
Dus omdat ze wel eens in dure auto's stapt, is het een hoer die liegt.
Bouchra ook, dan?
Die stapte ook regelmatig in een dure auto van een vriendje
quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mijn moeder had me al vroeg verteld maar niet met mannen naar hotelkamers te gaan om 'een feestje' te vieren.
[..]
...
geen idee.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik zet mijn twijfels bij beide versies van het verhaal, maar heeft die Sandra nu een vriend, ja of nee?
Ik zeg nog niet wat we gaan doen.quote:
Semi-interessant voor dit topic. Zo'n vrouw kan ook het hele voorval verzinnen of behoorlijk aandikken.quote:Meisje verzint mishandelingen door asielzoekers
Uitgegeven: 22 juni 2005 09:22
Laatst gewijzigd: 22 juni 2005 10:07
ULRUM - Een 17-jarig meisje uit Ulrum (Groningen) heeft zeven keer valse aangifte gedaan van bedreiging en mishandeling door bewoners van een asielzoekerscentrum in haar dorp. Dat maakt de politie dinsdag bekend.
In maart deed het meisje voor het eerst aangifte van bedreiging. Ze gaf aan dat de dader vermoedelijk in het azc in Ulrum woonde. In drie maanden tijd deed het meisje volgens de politie zeven keer aangifte, telkens omschreef zij de dader als mogelijke bewoner van dat centrum. Eenmaal gaf de 17-jarige aan te zijn gestoken door een asielzoeker.
"Een aantal keren hebben wij personen verhoord die aan de signalementen voldeden, maar steeds bleken de verhalen niet te kloppen", aldus de politie. Vorige week confronteerde de politie het meisje met de opvallende resultaten uit het onderzoek, waarop zij uiteindelijk bekende dat haar aangiften vals zijn.
Grote onrust
In april ontstond grote onrust in het Groningse dorp. Een groep jongeren vond dat het te lang duurde voordat de daders werden gepakt, en dreigde het heft in eigen hand te nemen. Verschillende keren konden politie en mobiele eenheid de groep maar met moeite bij het azc vandaan houden, waar zij zelf de vermeende daders wilde opzoeken.
Maandag hielden de gemeente De Marne en de politie een bijeenkomst om de jongeren op de hoogte te brengen van de resultaten uit onderzoek. "Iedereen reageerde heel verbaasd. Een aantal jongeren heeft zelfs zijn excuses aangeboden aan de politie", aldus een woordvoerder.
Proces-verbaal
Het is voor de politie volstrekt onduidelijk waarom het meisje de mishandeling en bedreiging verzon. "Ook zijzelf heeft daar geen antwoord op kunnen geven". Van racistische motieven is volgens de politie geen sprake. Het meisje is inmiddels opgenomen in een hulpverleningstraject van de jeugdzorg. Tegen haar is proces-verbaal opgemaakt.
Naief zijn ze zeker en volgens mij is moeders niet geheel op de hoogte van alle praktijken...quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:33 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik zeg nog niet wat we gaan doen.
Je hoeft geen zwemspullen mee te nemen. (handdoekje misschien)
Je wordt niet thuisgebracht.
Doei, Robin.
Ik begrijp de reactie van die moeder wel, die wil haar dochter verdedigen en vertrouwt haar lieve bruine oogjes wel, ik vrees alleen dat beiden (Robin en Sandra) niet de gehele waarheid vertellen.quote:
Ik dacht gelezen te hebben dat zij samen met de verdachte en de anderen de hotelkamer verlaten heeft, en dat zij toen niet naakt over de gang liep. Dan is zij niet achtergelaten lijkt mij.quote:,,De politie heeft met eigen ogen gezien wat er is gebeurd. Die jongens hebben haar achtergelaten op die hotelkamer. Zonder kleren. Sandra is zó'n lief meisje. Ze praat tegen iedereen aan, doet tegen iedereen aardig. En ze dacht gewoon een feestje te gaan vieren in dat hotel. Maar ze wist niet dat ze met roofdieren op pad was. Ze hebben haar schaamteloos achtergelaten.''
Hmm ja, zeggen dat zij aan betaalde services doet gaat mij te ver, maar eerst zegt iemand dat zij jongens op afstand houdt, maar zij stapt wel in bij mannen in dure wagens. Kunnen natuurlijk ook vrouwen zijn, maar ik ga er gemakshalve maar even van uit dat het mannen zijn.quote:De jongens stellen dat de vrienden en vriendinnen met wie Sandra omgaat niet uit dezelfde wijk komen. Zo nu en dan stoppen bij de ouderlijke woning van Sandra fonkelnieuwe sportauto's waarbij zij dan instapt.
Dit is in mijn ogen wat onzin. Van Persie heeft veel geld dus neemt hij ook een dure advocaat in de arm. Anders zou het betekenen dat iemand die minder verdient en een minder dure advocaat neemt minder schuldig zou lijken, want die persoon heeft geen Moszkowicz aan zijn of haar zijde.quote:Van Persie is schuldig, dat staat voor mij vast. Anders had hij niet zo'n dure topadvocaat hoeven inhuren. Moszkowicz moet repareren wat hij kapot heeft gemaakt.''
Zo. Wat denk jij dan? wat is hier nou de gouden middenweg?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik begrijp de reactie van die moeder wel, die wil haar dochter verdedigen en vertrouwt haar lieve bruine oogjes wel, ik vrees alleen dat beiden (Robin en Sandra) niet de gehele waarheid vertellen.
Dat weet ik niet, ik denk dat er wel wat gebeurd is en er een bepaalde vorm van sex heeft plaatsgevonden, maar dat het niet tegen de wil van Sandra was, maar dat zij haar mening daarover bijstelde toen de jongens met de geintjes begonnen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:49 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zo. Wat denk jij dan? wat is hier nou de gouden middenweg?
Witte muren en geen raam, scheelt toch een hoopquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:29 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik hoop voor Robin dat ze airco in de bak hebben..
Het is wel een aanwinst voor het bajesteam in elk geval.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:42 schreef Xenomaniac het volgende:
Zit Robin al bij de huisselectie?
Zou Robin clinics geven tijdens het luchten?
Heeft Robin zijn 1e vechtpartij al achter de rug?
Vragen, vragen...
Inderdaad, heeft Robin zich al wat bescherming gekocht?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:42 schreef funnie_me het volgende:
Zou Robin al zijn zeepje hebben laten vallen?
Moslims douchen toch met onderbroek aan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:42 schreef funnie_me het volgende:
Zou Robin al zijn zeepje hebben laten vallen?
Nu maar hopen dat Robin geen tbs krijgt (zedendelinquent), want de tbs-teams zijn onlangs uit de competities genomen. Dan is er ook geen gein aan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:43 schreef Elgigante het volgende:
Het is wel een aanwinst voor het bajesteam in elk geval.
Vind je het gek als je TBS-teams tegen F-jes laat spelen en ze samen laat douchenquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:45 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Robin geen tbs krijgt (zedendelinquent), want de tbs-teams zijn onlangs uit de competities genomen. Dan is er ook geen gein aan.
Zoiets vermoed ik ook inmiddels. Eerst lekker lol maken en achteraf lullig doen. Dat verdient ook geen schoonheidsprijs qua normen en waarden, maar verkrachting is het niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik denk dat er wel wat gebeurd is en er een bepaalde vorm van sex heeft plaatsgevonden, maar dat het niet tegen de wil van Sandra was, maar dat zij haar mening daarover bijstelde toen de jongens met de geintjes begonnen.
Hij is gewoon op visite bij zijn schoonfamiliequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:42 schreef Xenomaniac het volgende:
Zit Robin al bij de huisselectie?
Zou Robin clinics geven tijdens het luchten?
Heeft Robin zijn 1e vechtpartij al achter de rug?
Vragen, vragen...
Nog een keer 30 dagen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:22 schreef BVO het volgende:
Wat gebeurt er als dat verlengde voorarrest erop zit?
dan gaat-ie radicaliseren natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:22 schreef BVO het volgende:
Wat gebeurt er als dat verlengde voorarrest erop zit?
Valt dat logischerwijs te verwachten Milagro? Ik denk het nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:40 schreef milagro het volgende:
[..]
dan gaat-ie radicaliseren natuurlijk
En daarom moet entiteit van Persie maar iemand verkrachten? Zo was ze toch ook toen hij haar huwde? De logica ontgaat me volkomenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:11 schreef milagro het volgende:
[..]
verkrachting is NOOIT geoorloofd! klaar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daarom moet entiteit van Persie maar iemand verkrachten? Zo was ze toch ook toen hij haar huwde? De logica ontgaat me volkomen²
Is er bij een hoer wel sprake van verkrachting en niet van diefstal in dit geval?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:56 schreef SlimShady het volgende:
verkrachting is NOOIT geoorloofd! klaar.
jouw hele entiteit ontgaat mij nu weer volkomen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:57 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Is er bij een hoer wel sprake van verkrachting en niet van diefstal in dit geval?![]()
Nee hoor. Zeg ik dat dan? Maar het maakt haar wel minder geloofwaardig.quote:Dus omdat ze wel eens in dure auto's stapt, is het een hoer die liegt.
In het OV zitten immers geen hoeren?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee hoor. Zeg ik dat dan? Maar het maakt haar wel minder geloofwaardig.
ach, dat is ze sowieso al, wat ze ook doet of gedaan heeft, voor sommigen danquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor. Zeg ik dat dan? Maar het maakt haar wel minder geloofwaardig.
Dit meisje heeft vantevoren wel degelijk aangegeven dat ze daar wel zin in had.quote:Een meisje dat met 3 kerels in een hotelkamer duikt, en geen sex wilt, is volkomen ondenkbaar.
Och, ook dit heb ik nooit beweert hoor. Ik geloof zelfs dat iedereen in dit topic wel denkt dat de heren ook liegen; dat beide fronten liegen. Was dat je nu nog niet opgevallen of zo?quote:Maar 3 kerels die met een dame een hotelkamer induiken, om aan haar vervolgens geen aandacht te schenken en tv te gaan zitten kijken, is dat blijkbaar niet
Jullie leggen mij woorden in de mond die ik nooit heb gezegd. Slap hoor.quote:In het OV zitten immers geen hoeren?
Ik zeg niet dat het ondenkbaar is dat zij sex wilde, lijkt me duidelijk dat ze dát wilde, maar , volgens haar, kreeg ze dus meer dan dat, namelijk verkrachting.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dit meisje heeft vantevoren wel degelijk aangegeven dat ze daar wel zin in had.
Voor mij is een meisje dat met drie kerels een hotelkamer induikt en daarna ervan opkijkt dat ze in de problemen komt een beetje een dom meisje. Maar goed, ik val in de herhaling want deze discussie hadden we gister ook al.
[..]
Och, ook dit heb ik nooit beweert hoor. Ik geloof zelfs dat iedereen in dit topic wel denkt dat de heren ook liegen; dat beide fronten liegen. Was dat je nu nog niet opgevallen of zo?
[..]
Jullie leggen mij woorden in de mond die ik nooit heb gezegd. Slap hoor.![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:32 schreef FreakU het volgende:
Ik ben absoluut geen fan van van Persie, sterker nog, stiekum hoopte ik dat het waar zou zijn,
Hoeft helemaal niet, sperma komt niet alleen vrij na penetratie in de vagina Lionsguy.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:36 schreef lionsguy18 het volgende:
Als ze sporen van sperma kan aantonen dan zijn twee dingen duidelijk.
Van Persie heeft onveilig gevreeen en is ontrouw aan zijn vrouw geweest.
Dat zijn twee minpunten.
De vrouw is een snol, slet, hoer.
Die is gewoon op geld, aandacht en publiciteit uit.
Op wat voor reële manieren nog meer dan? Denk je dat edelweiss Robin van Persie zelf heeft gespeeld voor sensueel en toen er "wat" vrij kwam het voor de lol over het lichaam van sensueel Sandra K. heeft uitgesmeerd ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet, sperma komt niet alleen vrij na penetratie in de vagina Lionsguy.
Om het bot te stellen kan het zijn dat ze hem gepijpt heeft of afgetrokken en later het zaad ergens op of in gedaan heeft, ze zou niet de eerste zijn met dergelijke streken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op wat voor reële manieren nog meer dan? Denk je dat edelweiss Robin van Persie zelf heeft gespeeld voor sensueel en toen er "wat" vrij kwam het voor de lol over het lichaam van sensueel Sandra K. heeft uitgesmeerd ?²
Ik vind het niet reëel, ze kennen elkaar misschien net 1 avond, om dan maar meteen van bil te gaan lijkt me niet echt een "normale" optiequote:Op donderdag 23 juni 2005 13:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Om het bot te stellen kan het zijn dat ze hem gepijpt heeft of afgetrokken en later het zaad ergens op of in gedaan heeft, ze zou niet de eerste zijn met dergelijke streken.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het niet reëel, ze kennen elkaar misschien net 1 avond, om dan maar meteen van bil te gaan lijkt me niet echt een "normale" optie²
Euuhquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het niet reëel, ze kennen elkaar misschien net 1 avond, om dan maar meteen van bil te gaan lijkt me niet echt een "normale" optie²
Ik denk dat ze daar niet geraffineerd genoeg voor is. Ik gok echt eerder op een vrijpartij gevolgd door geëtter van VP en vrienden. Waarna ze boos werd en aangifte deed van verkrachting.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Om het bot te stellen kan het zijn dat ze hem gepijpt heeft of afgetrokken en later het zaad ergens op of in gedaan heeft, ze zou niet de eerste zijn met dergelijke streken.
Maar jouw versie zou ook kunnen inderdaad
Dat is een aanname die je niet kan staven. Je kent haar niet noch ken ik haar. We baseren onze visie enkel op wat we horen in de media. En volgens de media is ze een losbandige sensueelquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar niet geraffineerd genoeg voor is.
Klinkt vies uit jouw mondquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een aanname die je niet kan staven. Je kent haar niet noch ken ik haar. We baseren onze visie enkel op wat we horen in de media. En volgens de media is ze een losbandige sensueel²
Natuurlijk is ze dat zowiezo al. Wat zou je van jezelf vinden als je met 3 mannen meeging?? Wat zou je van jezelf denken? Gaarne eerlijk antwoorden zoals het een 40+ sensueel betaamdquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:05 schreef milagro het volgende:
[..]
ach, dat is ze sowieso al, wat ze ook doet of gedaan heeft, voor sommigen dan
Onrealistisch scenario. Een meid die denkt dat ze "gezellig gaat mens-erger-je-nieten" onder genot van een goed stuk oma's cake en een glas romige volle melk is niet naïef maar schizofreenquote:Een meisje dat met 3 kerels in een hotelkamer duikt, en geen sex wilt, is volkomen ondenkbaar.
Hoezo? Het is toch goed mogelijk dat 2 van de 3 aanwezige kerels haar niet zo sensueel vinden en totaal niet hitsig van haar worden, dan kun je inderdaad beter even een dutje gaan doen of Saved by the Bell kijkenquote:Maar 3 kerels die met een dame een hotelkamer induiken, om aan haar vervolgens geen aandacht te schenken en tv te gaan zitten kijken, is dat blijkbaar niet![]()
quote:24-06-2005
Van Persie ongebroken in z'n isolement
Door Richard Dubbeld
Witte stranden en wuivende palmbomen hadden dezer dagen het decor moeten zijn van het leven Robin van Persie. Hij zou samen met zijn vrouw Bouchra aan de laatste dagen van hun vakantie zijn begonnen.
In plaats daarvan brengt hij zijn uren door in eenzaamheid tussen de betonnen muren van een benauwde gevangenis. De voetballer van Arsenal kan slechts mijmeren over zonnige oorden.
Al meer dan week regeert de stilte zijn leven. In een celletje van amper zes vierkante meter in gevangenis De Schie ziet hij niemand, hoort hij niemand. Is hij verstoken van elke vorm van contact met de buitenwereld. 23 uur per dag is er eenzaamheid, slechts een uurtje is er frisse buitenlucht. Alleen zijn advocaat Abraham Moszkowicz mag hem bezoeken.
Van Persie leeft in volledige afzondering in De Schie, die in deze warme dagen zijn bijnaam De Broeikas eer aandoet. Zelfs luchten doet de voetballer in z'n eentje. Want ook contact met andere gevangenen is niet toegestaan. ,,Hij mag geen kranten lezen, geen radio luisteren, geen televisie kijken en alleen met mij spreken'',zegt Moszkowicz. ,,Hij heeft geen enkele vorm van entertainment.''
Voor Van Persie ruim een week geleden naar De Schie werd gestuurd en hem de strengste beperkingen werden opgelegd, had hij twee telefoongesprekken met zijn vrouw Bouchra. Zij sprak daarin haar vertrouwen in hem uit. Ze gelooft in de onschuld van haar echtgenoot, die wordt verdacht van verkrachting twee dagen voor hij op vakantie zou gaan. Maar ook is ze er boos en verdrietig over dat hij is vreemdgegaan. Want dat staat inmiddels vast, zegt Moszkowicz.
De uitkomst van het DNA-onderzoek heeft hij nog niet gezien, maar de waarde ervan is danig geslonken nu niemand meer ontkent dat Robin van Persie seks heeft gehad met Sandra K. Het DNA dat op haar lichaam is gevonden, is van hem. Dat is zeker. Volgens Moszkowicz heeft zijn cliënt verder niets toe te geven. Verkrachting blijft Van Persie categorisch ontkennen. Het is nu vooral wachten op dé dag, dinsdag 28 juni, waarop de raadkamer van de Rotterdamse rechtbank zal beslissen of de 21-jarige international langer in hechtenis moet blijven of dat hij mag gaan.
De twee hebben niet veel meer te bespreken, maar toch zocht de topadvocaat de voetballer gisteren op. Opdat Van Persie weer eens een ander gezicht zag dan die van de bewakers. Opdat de voetballer kon horen hoe het met zijn vrouw, familie en vrienden is. Even het gewone leven opsnuiven.
Het was de tweede keer deze week dat Moszkowicz bij de voetballer langsging. waar hij een dood vogeltje verwachtte aan te treffen, raakte hij geïmponeerd door de jonge Rotterdammer. Tegenover Moszkowicz zat een sterke, krachtige jongeman, zegt de advocaat. Niet gebroken, maar juist vol strijdlust én trots.
,,Hij wordt natuurlijk gesterkt door het feit dat híj weet dat hij onschuldig is. Dat maakt het ook makkelijker om sterk te zijn. Maar toch, het valt niet mee om volledig afgesloten te zijn van de buitenwereld.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |