Witte muren en geen raam, scheelt toch een hoopquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:29 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik hoop voor Robin dat ze airco in de bak hebben..
Het is wel een aanwinst voor het bajesteam in elk geval.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:42 schreef Xenomaniac het volgende:
Zit Robin al bij de huisselectie?
Zou Robin clinics geven tijdens het luchten?
Heeft Robin zijn 1e vechtpartij al achter de rug?
Vragen, vragen...
Inderdaad, heeft Robin zich al wat bescherming gekocht?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:42 schreef funnie_me het volgende:
Zou Robin al zijn zeepje hebben laten vallen?
Moslims douchen toch met onderbroek aan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:42 schreef funnie_me het volgende:
Zou Robin al zijn zeepje hebben laten vallen?
Nu maar hopen dat Robin geen tbs krijgt (zedendelinquent), want de tbs-teams zijn onlangs uit de competities genomen. Dan is er ook geen gein aan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:43 schreef Elgigante het volgende:
Het is wel een aanwinst voor het bajesteam in elk geval.
Vind je het gek als je TBS-teams tegen F-jes laat spelen en ze samen laat douchenquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:45 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Robin geen tbs krijgt (zedendelinquent), want de tbs-teams zijn onlangs uit de competities genomen. Dan is er ook geen gein aan.
Zoiets vermoed ik ook inmiddels. Eerst lekker lol maken en achteraf lullig doen. Dat verdient ook geen schoonheidsprijs qua normen en waarden, maar verkrachting is het niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik denk dat er wel wat gebeurd is en er een bepaalde vorm van sex heeft plaatsgevonden, maar dat het niet tegen de wil van Sandra was, maar dat zij haar mening daarover bijstelde toen de jongens met de geintjes begonnen.
Hij is gewoon op visite bij zijn schoonfamiliequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:42 schreef Xenomaniac het volgende:
Zit Robin al bij de huisselectie?
Zou Robin clinics geven tijdens het luchten?
Heeft Robin zijn 1e vechtpartij al achter de rug?
Vragen, vragen...
Nog een keer 30 dagen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:22 schreef BVO het volgende:
Wat gebeurt er als dat verlengde voorarrest erop zit?
dan gaat-ie radicaliseren natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:22 schreef BVO het volgende:
Wat gebeurt er als dat verlengde voorarrest erop zit?
Valt dat logischerwijs te verwachten Milagro? Ik denk het nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:40 schreef milagro het volgende:
[..]
dan gaat-ie radicaliseren natuurlijk
En daarom moet entiteit van Persie maar iemand verkrachten? Zo was ze toch ook toen hij haar huwde? De logica ontgaat me volkomenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:11 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, Bouchra is een zondige moslima, ze draagt geen hoofddoek, ze loopt erbij als een Westers sletje, namelijk zonder hoofddoek en met blote armen , SCHANDE!!
verkrachting is NOOIT geoorloofd! klaar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daarom moet entiteit van Persie maar iemand verkrachten? Zo was ze toch ook toen hij haar huwde? De logica ontgaat me volkomen²
Is er bij een hoer wel sprake van verkrachting en niet van diefstal in dit geval?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:56 schreef SlimShady het volgende:
verkrachting is NOOIT geoorloofd! klaar.
jouw hele entiteit ontgaat mij nu weer volkomen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daarom moet entiteit van Persie maar iemand verkrachten? Zo was ze toch ook toen hij haar huwde? De logica ontgaat me volkomen²
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:57 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Is er bij een hoer wel sprake van verkrachting en niet van diefstal in dit geval?![]()
Nee hoor. Zeg ik dat dan? Maar het maakt haar wel minder geloofwaardig.quote:Dus omdat ze wel eens in dure auto's stapt, is het een hoer die liegt.
In het OV zitten immers geen hoeren?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee hoor. Zeg ik dat dan? Maar het maakt haar wel minder geloofwaardig.
ach, dat is ze sowieso al, wat ze ook doet of gedaan heeft, voor sommigen danquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor. Zeg ik dat dan? Maar het maakt haar wel minder geloofwaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |