Mwoah, tenzij je genoeg actieve members hebt om regelmatig tussen de 30 en 40 mensen voor een raid samen te krijgen, die meerdere uren per dag kwijt willen zijn aan iets als MC, heb je sowieso al vrij weinig kans daarquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind dat nml. ''not done'' om alle healers/tanks etc. te ''pikken'' van andere guilds, zodat kleinere guilds ineens geen kans meer hebben om uberhaupt naar MC te gaan...
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:49 schreef Leshy het volgende:
[..]
Mwoah, tenzij je genoeg actieve members hebt om regelmatig tussen de 30 en 40 mensen voor een raid samen te krijgen, die meerdere uren per dag kwijt willen zijn aan iets als MC, heb je sowieso al vrij weinig kans daar
Negen van de tien samenwerkingen eindigt in de grootste dramapartijen over wie welke items krijgt, wie de raid leader is, en dat soort onzin. Ik heb het bij een flink aantal guilds zien gebeuren, en ook op onze server beginnen de meeste guilds alleen nog maar eigen raids te doen. Helaas, maar waar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Onzin, guilds kunnen ook samenwerken.
Yup.quote:En stel je eens voor dat je een leuke kleine gezellig guild hebt, met mensen waarmee je van lvl 1-60 mee samen hebt gewerkt, maar hij is niet groot genoeg om zelf MC raids mee te gaan doen.
Dan ben je dus ineens verplicht om OF bij een raid-guild te gaan, OF om een alt te starten en weer tot 60 te gaan levellen.. ??
Dus eigenlijk heeft Blizzard gelogen dat WoW ook voor casual gamers is, want vanaf het moment dat je lvl 60 hebt bereikt veranderd het spel in een hardcore MMORPG ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:13 schreef Leshy het volgende:
[..]
Negen van de tien samenwerkingen eindigt in de grootste dramapartijen over wie welke items krijgt, wie de raid leader is, en dat soort onzin. Ik heb het bij een flink aantal guilds zien gebeuren, en ook op onze server beginnen de meeste guilds alleen nog maar eigen raids te doen. Helaas, maar waar.
Zeker wanneer de grotere guilds met meer ervaring en de meeste "powergamers" met elkaar samenwerken, en je alleen maar met andere kleine, meer casual guilds tot je beschikking hebt om mee te raiden, wordt dit een probleem. Molten Core en straks Blackwing Lair zijn niet echt dingen waar je eventjes een keer een middagje heen gaat met een paar mensen.
[..]
Yup.
Onze kleinere, gezellige guild heeft eerst het tweede gedaan, en daarna uiteindelijk het eerste. MC en BWL zijn per definitie niet ontworpen als casual content voor kleinere guilds.
in principe wel jah,quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft Blizzard gelogen dat WoW ook voor casual gamers is, want vanaf het moment dat je lvl 60 hebt bereikt veranderd het spel in een hardcore MMORPG ?
Hmmm
Enerzijds, ja. Je kunt zelfs als casual gamer best naar level 60 komen, en zelfs wat van de hogere instances doen, zoals UBRS, Scholomance en Stratholme, alhoewel je dan al wel voorbij moet gaan aan het principe van "even een uurtje". En er zit ook nog een Zul'Gurub aan te komen, wat een raid instance voor zo'n 20 man moet gaan worden. Ook Onyxia valt nog wel enigszins binnen casual bereik, aangenomen dat je wel een stuk of 30-40 man bij elkaar kunt krijgen en evt. het gebruik van teamspeak oid. niet erg vindtquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Dus eigenlijk heeft Blizzard gelogen dat WoW ook voor casual gamers is, want vanaf het moment dat je lvl 60 hebt bereikt veranderd het spel in een hardcore MMORPG?
Wij hebben zo'n 8 x 50+ers (waaronder 2 x lvl 60), en zo'n 20 x 20-50ers.... wordt dus ook niksquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:03 schreef Goozze het volgende:
Vertel mij wat, er zitten maar iets van 10 lvl 60's in mijn guild, maar dat is wel de guild waar ik van het begin in heb gezeten. Geen zin om zo'n kutstreek uit te halen door naar een andere guild te gaan maar het zal toch een keer moeten gebeuren denk ik.....
in het begin zou ik voor fire gaan, levelt makkelijkerquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:38 schreef McGilles het volgende:
Een vraag:
Ben net een mage begonnen, maar welke tree is LEUKER om te spelen, de frost of de fire?
En is er nog een verschil in de snelheid waarmee je dan kan levelen of valt dat mee?
Alvast bedankt
Bij Bloodscalp hebben twee "kleinere" guilds, Iratus Lepus en Solid, eerst een maand of wat samen MC gedaan en zijn nu gemerged.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:13 schreef Leshy het volgende:
[..]
Negen van de tien samenwerkingen eindigt in de grootste dramapartijen over wie welke items krijgt, wie de raid leader is, en dat soort onzin. Ik heb het bij een flink aantal guilds zien gebeuren, en ook op onze server beginnen de meeste guilds alleen nog maar eigen raids te doen. Helaas, maar waar.
Zeker wanneer de grotere guilds met meer ervaring en de meeste "powergamers" met elkaar samenwerken, en je alleen maar met andere kleine, meer casual guilds tot je beschikking hebt om mee te raiden, wordt dit een probleem. Molten Core en straks Blackwing Lair zijn niet echt dingen waar je eventjes een keer een middagje heen gaat met een paar mensen.
[..]
Yup.
Onze kleinere, gezellige guild heeft eerst het tweede gedaan, en daarna uiteindelijk het eerste. MC en BWL zijn per definitie niet ontworpen als casual content voor kleinere guilds.
Fokkers Guild heeft momenteel 31 leden, waarvan 13 mensen 50+ zijn, waarvan weer 2 level 60 gehaald hebben. Ik ben nu ook hard op zoek naar nieuwe members, met name in de 50+ categorie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:44 schreef 80-jb-gl het volgende:
hoe groot zij jullie guilds eigenlijk?!
die van mij is 47 (incl. alt chars.) maar gaan binnenkort fuseren met DDR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |