Het is wel handiger ja, vooral voor altarac, ik zou namelijk niet weten wat ik al die tijd in Darnassus zou moeten doen. Meestal ga ik nu bij warsong Gulch gewoon minen in Azshara of felcloth farmenquote:80-gb-gl zeiNaja...iig hoop ik dat ze inderdaad die patch gaan doorvoeren waarin gewijzigd wordt dat je vanuit grotere steden ook in de que van een BG kan inloggen zonder er helemaal naartoe te moeten gaan.
Ik hoop dat er weer wat leven komt tussen TM en SS, daar beleefde ik altijd veel meer plezier dan in BG'squote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:53 schreef Ancient het volgende:
[..]
Het is wel handiger ja, vooral voor altarac, ik zou namelijk niet weten wat ik al die tijd in Darnassus zou moeten doen. Meestal ga ik nu bij warsong Gulch gewoon minen in Azshara of felcloth farmen
Was een nepbericht, ze zijn er wel mee bezig, maar er is nog niets bekend.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:18 schreef Takje het volgende:
Ze zijn bezig, is op E3 aangekondigd. Geloof dat er 2 nieuwe rassen bij komen.
Waarom zeg ik het dan? Ik heb het ergens gelezen en het lijkt me ook niet meer dan logisch...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Was een nepbericht, ze zijn er wel mee bezig, maar er is nog niets bekend.
Op http://www.worldofwarcraft.com/ staat dat bij de minimale eisen een 56k modem en wie een beetje into games is weet dat minimale systeemeisen echt het minimum zijn. Neem dus kabel of adsl, afhankelijk van je online activiteiten een lite of basic etc.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:12 schreef Georges het volgende:
Stel nogmaals de vraag, wellicht dat iemand dit weet.
Zit er aan te denken om toch weer verder te gaan. Moet alleen binnenkort een andere internet provider zoeken ivm verhuizing.
Wat is de minimale snelheid (Kb/s) die je nodig hebt om het fatsoenlijk te kunnen spelen?
Zoals hij zei, Blizzard heeft nog helemaal niets losgelaten over een expansion pack.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:00 schreef Takje het volgende:
Waarom zeg ik het dan? Ik heb het ergens gelezen en het lijkt me ook niet meer dan logisch...
En dat is toch alleen omdat deze wel in de warcraft 1 & 2 voor komen, maar nog niet in wow toch?quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:20 schreef Leshy het volgende:
[..]
Zoals hij zei, Blizzard heeft nog helemaal niets losgelaten over een expansion pack.
Wat er over bekend is of schijnt te zijn, zijn pure aannames van mensen op wat er redelijkerwijs valt te verwachten. Ergo, Northrend en een stuk of twee nieuwe races.
Voornamelijk Warcraft III, maar ook vroege tekeningen van WoW wereldkaarten door het development team die o.a. in het Special Edition-bonusmateriaal zijn opgenomen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:35 schreef existenz het volgende:
En dat is toch alleen omdat deze wel in de warcraft 1 & 2 voor komen, maar nog niet in wow toch?
Mja, wie heeft er hier nog meer zo'n verbinding..?quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:19 schreef Georges het volgende:
Ja klopt, had ik al gezien. Maar minimale eisen zegt niet zoveel.
Heb nu 10 mbit, maar dat is gedeeld. Zat te denken aan 200Kb. Zou genoeg moeten zijn.
Ik moet nog 6 levels en 80gquote:
Normaal onderhoud, patch updates voor de volgende patch zijn vandaag pas bekend gemaaktquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:07 schreef bupatH het volgende:
patch geloof ik
lijkt me niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:00 schreef 80-jb-gl het volgende:
is het eigenlijk illigaal om hier items aan te bieden?! voor mensen op dezelfde server?!
:s
pssssssssstquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:03 schreef 80-jb-gl het volgende:
opzich wel interessant om daar een topique over te maken![]()
![]()
graag meer meningen hierover!![]()
ah...tres bienquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
pssssssssst
http://www.wowheaven.net/deathwing/
Uiteraard.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:08 schreef Goozze het volgende:
Hehe, komt ie weer hoor
Als iedereen er zo over denkt wordt het nooit wat nee.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:11 schreef 80-jb-gl het volgende:
maar heb ff snel gekeken maar is niet echt veel soepsdenk dat dit forum iets frequenter bezocht wordt en daarom ook stukken interessanter is voor menigeen
Mja, ik heb dat ook es een keer bekeken, de enige die op die hele thread zitte te lullen zijn die Fay en Stanz. Met Fay heb ik een keer in een groep gezeten...niet echt onder de indruk. En die Stanz heeft nou een Allience char gemaakt en gaat ie de hele dag een beetje stoer lopen lullen voor de AH, vind em maar een triest mannetje.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als iedereen er zo over denkt wordt het nooit wat nee.
Aan de andere kant heb ik daar wel Robe of Winter Night tailors gevonden, dus...
En op de wow-europe fora, in de PvP sectie is alweer het 7e deel van de Deathwing Realm thread bezig, misschien daar even kijken ?
Heeft ie een aliance char aangemaakt ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:57 schreef Goozze het volgende:
[..]
Mja, ik heb dat ook es een keer bekeken, de enige die op die hele thread zitte te lullen zijn die Fay en Stanz. Met Fay heb ik een keer in een groep gezeten...niet echt onder de indruk. En die Stanz heeft nou een Allience char gemaakt en gaat ie de hele dag een beetje stoer lopen lullen voor de AH, vind em maar een triest mannetje.
Inderdaad, al moet iedereen dat voor zichzelf weten natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:03 schreef Goozze het volgende:
Als je binnen 1 week al lvl 60 bent dan heb je gewoon geen leven volgens mij
true.....trouwens ffquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:03 schreef Goozze het volgende:
Als je binnen 1 week al lvl 60 bent dan heb je gewoon geen leven volgens mij
Idd, dat is die Exhalted Champions ook voor guild. Vind et wel lachen dat ik bijna elke dag een /w van een van hun leden krijg of ik aub hun guild join en elke keer moet ik ze weer teleurstellenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Inderdaad, al moet iedereen dat voor zichzelf weten natuurlijk.
Ik irriteer me vooral aan dat stoere gedoe van bepaalde guilds en luitjes, die dan net doen of ze de allerbeste zijn omdat ze bv. Lucifron in MC al hebben doodgemaakt....
Goed van je.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:34 schreef Goozze het volgende:
[..]
Idd, dat is die Exhalted Champions ook voor guild. Vind et wel lachen dat ik bijna elke dag een /w van een van hun leden krijg of ik aub hun guild join en elke keer moet ik ze weer teleurstellen![]()
Mwoah, tenzij je genoeg actieve members hebt om regelmatig tussen de 30 en 40 mensen voor een raid samen te krijgen, die meerdere uren per dag kwijt willen zijn aan iets als MC, heb je sowieso al vrij weinig kans daarquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind dat nml. ''not done'' om alle healers/tanks etc. te ''pikken'' van andere guilds, zodat kleinere guilds ineens geen kans meer hebben om uberhaupt naar MC te gaan...
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:49 schreef Leshy het volgende:
[..]
Mwoah, tenzij je genoeg actieve members hebt om regelmatig tussen de 30 en 40 mensen voor een raid samen te krijgen, die meerdere uren per dag kwijt willen zijn aan iets als MC, heb je sowieso al vrij weinig kans daar
Negen van de tien samenwerkingen eindigt in de grootste dramapartijen over wie welke items krijgt, wie de raid leader is, en dat soort onzin. Ik heb het bij een flink aantal guilds zien gebeuren, en ook op onze server beginnen de meeste guilds alleen nog maar eigen raids te doen. Helaas, maar waar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Onzin, guilds kunnen ook samenwerken.
Yup.quote:En stel je eens voor dat je een leuke kleine gezellig guild hebt, met mensen waarmee je van lvl 1-60 mee samen hebt gewerkt, maar hij is niet groot genoeg om zelf MC raids mee te gaan doen.
Dan ben je dus ineens verplicht om OF bij een raid-guild te gaan, OF om een alt te starten en weer tot 60 te gaan levellen.. ??
Dus eigenlijk heeft Blizzard gelogen dat WoW ook voor casual gamers is, want vanaf het moment dat je lvl 60 hebt bereikt veranderd het spel in een hardcore MMORPG ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:13 schreef Leshy het volgende:
[..]
Negen van de tien samenwerkingen eindigt in de grootste dramapartijen over wie welke items krijgt, wie de raid leader is, en dat soort onzin. Ik heb het bij een flink aantal guilds zien gebeuren, en ook op onze server beginnen de meeste guilds alleen nog maar eigen raids te doen. Helaas, maar waar.
Zeker wanneer de grotere guilds met meer ervaring en de meeste "powergamers" met elkaar samenwerken, en je alleen maar met andere kleine, meer casual guilds tot je beschikking hebt om mee te raiden, wordt dit een probleem. Molten Core en straks Blackwing Lair zijn niet echt dingen waar je eventjes een keer een middagje heen gaat met een paar mensen.
[..]
Yup.
Onze kleinere, gezellige guild heeft eerst het tweede gedaan, en daarna uiteindelijk het eerste. MC en BWL zijn per definitie niet ontworpen als casual content voor kleinere guilds.
in principe wel jah,quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft Blizzard gelogen dat WoW ook voor casual gamers is, want vanaf het moment dat je lvl 60 hebt bereikt veranderd het spel in een hardcore MMORPG ?
Hmmm
Enerzijds, ja. Je kunt zelfs als casual gamer best naar level 60 komen, en zelfs wat van de hogere instances doen, zoals UBRS, Scholomance en Stratholme, alhoewel je dan al wel voorbij moet gaan aan het principe van "even een uurtje". En er zit ook nog een Zul'Gurub aan te komen, wat een raid instance voor zo'n 20 man moet gaan worden. Ook Onyxia valt nog wel enigszins binnen casual bereik, aangenomen dat je wel een stuk of 30-40 man bij elkaar kunt krijgen en evt. het gebruik van teamspeak oid. niet erg vindtquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Dus eigenlijk heeft Blizzard gelogen dat WoW ook voor casual gamers is, want vanaf het moment dat je lvl 60 hebt bereikt veranderd het spel in een hardcore MMORPG?
Wij hebben zo'n 8 x 50+ers (waaronder 2 x lvl 60), en zo'n 20 x 20-50ers.... wordt dus ook niksquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:03 schreef Goozze het volgende:
Vertel mij wat, er zitten maar iets van 10 lvl 60's in mijn guild, maar dat is wel de guild waar ik van het begin in heb gezeten. Geen zin om zo'n kutstreek uit te halen door naar een andere guild te gaan maar het zal toch een keer moeten gebeuren denk ik.....
in het begin zou ik voor fire gaan, levelt makkelijkerquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:38 schreef McGilles het volgende:
Een vraag:
Ben net een mage begonnen, maar welke tree is LEUKER om te spelen, de frost of de fire?
En is er nog een verschil in de snelheid waarmee je dan kan levelen of valt dat mee?
Alvast bedankt
Bij Bloodscalp hebben twee "kleinere" guilds, Iratus Lepus en Solid, eerst een maand of wat samen MC gedaan en zijn nu gemerged.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:13 schreef Leshy het volgende:
[..]
Negen van de tien samenwerkingen eindigt in de grootste dramapartijen over wie welke items krijgt, wie de raid leader is, en dat soort onzin. Ik heb het bij een flink aantal guilds zien gebeuren, en ook op onze server beginnen de meeste guilds alleen nog maar eigen raids te doen. Helaas, maar waar.
Zeker wanneer de grotere guilds met meer ervaring en de meeste "powergamers" met elkaar samenwerken, en je alleen maar met andere kleine, meer casual guilds tot je beschikking hebt om mee te raiden, wordt dit een probleem. Molten Core en straks Blackwing Lair zijn niet echt dingen waar je eventjes een keer een middagje heen gaat met een paar mensen.
[..]
Yup.
Onze kleinere, gezellige guild heeft eerst het tweede gedaan, en daarna uiteindelijk het eerste. MC en BWL zijn per definitie niet ontworpen als casual content voor kleinere guilds.
Fokkers Guild heeft momenteel 31 leden, waarvan 13 mensen 50+ zijn, waarvan weer 2 level 60 gehaald hebben. Ik ben nu ook hard op zoek naar nieuwe members, met name in de 50+ categorie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:44 schreef 80-jb-gl het volgende:
hoe groot zij jullie guilds eigenlijk?!
die van mij is 47 (incl. alt chars.) maar gaan binnenkort fuseren met DDR
Ik heb hele aardige mensen waar ik veel mee team. Die hadden mij wat gold geleend voor mijn mount. Nouja ik had er zelf al 60 bij elkaar gesprokkeld dus... Rondrennen in de wereld is ineens een stuk leuker!quote:
quote:
www.purepwnage.comquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:52 schreef Georges het volgende:
[..]
Die is echt cool, waar kan je die kopen?
Ga 'm zeker kopen. Nog even wachten tot ik verhuisd ben ivm credit card.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
www.purepwnage.com
inkoop-actie anyone ?
prik er anders 512 extra bijquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:44 schreef VoreG het volgende:
Wordt dat nog wel opgelost in Ironforge, daar kan ik amper doorheen lopen.
Die PurePwnage pack heb ik daar al een keer besteld, nette lui. Eerste pakje nooit aangekomen, na 2 maand nieuw pakket verstuurd na een mailtje en die is wel aangekomen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
www.purepwnage.com
inkoop-actie anyone ?
Neeeeeeeee, heb ik dat gemist.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:05 schreef Ancient het volgende:
lvl 60![]()
tijd voor een epic mount(het sparen tenminste)
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:05 schreef Ancient het volgende:
lvl 60![]()
Neu, ik heb Cosmos ook weer gewoon netjes kunnen uninstallenquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:46 schreef VoreG het volgende:
Kan het installleren van Cosmos zorgen voor een hele nieuwe install van WoW? Want ik heb namelijk geen cd's en om nou 100km te gaan reizen om die op te halen
Had ook eerst 512 en had alles op z'n laagst staan (en had zelfs dan nog moeite), heb er 512 bij gegooid en alle problemen zijn weg en speel het op z'n hoogst nu. Dat scheelt echt enorm. Ik hoorde de verhalen van anderen over 1GB RAM, maar had niet verwacht dat het zoveel zou schelen.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:05 schreef Ancient het volgende:
lvl 60![]()
Grats.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:50 schreef DjNivek het volgende:
Heb m'n epic mount sinds vandaag. Een mooier vlammend paardje
Winterspring saber?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:07 schreef Georges het volgende:
[afbeelding]
![]()
Die wil ik hebben. Jammer alleen dat het ontzettend lang duurt.
Yup.quote:
Dr staat helemaal bovenaan Frostsaber Rock een NPC die je een repeatable q geeft, die is van de Wintersaber Trainers faction. Die moet je op exalted krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:21 schreef Georges het volgende:
[..]
Yup.
Je moet volgens mij exalted worden in Winterspring, dan kun je deze mount krijgen.
Weet niet precies hoe het werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |