Het is wel handiger ja, vooral voor altarac, ik zou namelijk niet weten wat ik al die tijd in Darnassus zou moeten doen. Meestal ga ik nu bij warsong Gulch gewoon minen in Azshara of felcloth farmenquote:80-gb-gl zeiNaja...iig hoop ik dat ze inderdaad die patch gaan doorvoeren waarin gewijzigd wordt dat je vanuit grotere steden ook in de que van een BG kan inloggen zonder er helemaal naartoe te moeten gaan.
Ik hoop dat er weer wat leven komt tussen TM en SS, daar beleefde ik altijd veel meer plezier dan in BG'squote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:53 schreef Ancient het volgende:
[..]
Het is wel handiger ja, vooral voor altarac, ik zou namelijk niet weten wat ik al die tijd in Darnassus zou moeten doen. Meestal ga ik nu bij warsong Gulch gewoon minen in Azshara of felcloth farmen
Was een nepbericht, ze zijn er wel mee bezig, maar er is nog niets bekend.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:18 schreef Takje het volgende:
Ze zijn bezig, is op E3 aangekondigd. Geloof dat er 2 nieuwe rassen bij komen.
Waarom zeg ik het dan? Ik heb het ergens gelezen en het lijkt me ook niet meer dan logisch...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Was een nepbericht, ze zijn er wel mee bezig, maar er is nog niets bekend.
Op http://www.worldofwarcraft.com/ staat dat bij de minimale eisen een 56k modem en wie een beetje into games is weet dat minimale systeemeisen echt het minimum zijn. Neem dus kabel of adsl, afhankelijk van je online activiteiten een lite of basic etc.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:12 schreef Georges het volgende:
Stel nogmaals de vraag, wellicht dat iemand dit weet.
Zit er aan te denken om toch weer verder te gaan. Moet alleen binnenkort een andere internet provider zoeken ivm verhuizing.
Wat is de minimale snelheid (Kb/s) die je nodig hebt om het fatsoenlijk te kunnen spelen?
Zoals hij zei, Blizzard heeft nog helemaal niets losgelaten over een expansion pack.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:00 schreef Takje het volgende:
Waarom zeg ik het dan? Ik heb het ergens gelezen en het lijkt me ook niet meer dan logisch...
En dat is toch alleen omdat deze wel in de warcraft 1 & 2 voor komen, maar nog niet in wow toch?quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:20 schreef Leshy het volgende:
[..]
Zoals hij zei, Blizzard heeft nog helemaal niets losgelaten over een expansion pack.
Wat er over bekend is of schijnt te zijn, zijn pure aannames van mensen op wat er redelijkerwijs valt te verwachten. Ergo, Northrend en een stuk of twee nieuwe races.
Voornamelijk Warcraft III, maar ook vroege tekeningen van WoW wereldkaarten door het development team die o.a. in het Special Edition-bonusmateriaal zijn opgenomen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:35 schreef existenz het volgende:
En dat is toch alleen omdat deze wel in de warcraft 1 & 2 voor komen, maar nog niet in wow toch?
Mja, wie heeft er hier nog meer zo'n verbinding..?quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:19 schreef Georges het volgende:
Ja klopt, had ik al gezien. Maar minimale eisen zegt niet zoveel.
Heb nu 10 mbit, maar dat is gedeeld. Zat te denken aan 200Kb. Zou genoeg moeten zijn.
Ik moet nog 6 levels en 80gquote:
Normaal onderhoud, patch updates voor de volgende patch zijn vandaag pas bekend gemaaktquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:07 schreef bupatH het volgende:
patch geloof ik
lijkt me niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:00 schreef 80-jb-gl het volgende:
is het eigenlijk illigaal om hier items aan te bieden?! voor mensen op dezelfde server?!
:s
pssssssssstquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:03 schreef 80-jb-gl het volgende:
opzich wel interessant om daar een topique over te maken![]()
![]()
graag meer meningen hierover!![]()
ah...tres bienquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
pssssssssst
http://www.wowheaven.net/deathwing/
Uiteraard.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:08 schreef Goozze het volgende:
Hehe, komt ie weer hoor
Als iedereen er zo over denkt wordt het nooit wat nee.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:11 schreef 80-jb-gl het volgende:
maar heb ff snel gekeken maar is niet echt veel soepsdenk dat dit forum iets frequenter bezocht wordt en daarom ook stukken interessanter is voor menigeen
Mja, ik heb dat ook es een keer bekeken, de enige die op die hele thread zitte te lullen zijn die Fay en Stanz. Met Fay heb ik een keer in een groep gezeten...niet echt onder de indruk. En die Stanz heeft nou een Allience char gemaakt en gaat ie de hele dag een beetje stoer lopen lullen voor de AH, vind em maar een triest mannetje.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als iedereen er zo over denkt wordt het nooit wat nee.
Aan de andere kant heb ik daar wel Robe of Winter Night tailors gevonden, dus...
En op de wow-europe fora, in de PvP sectie is alweer het 7e deel van de Deathwing Realm thread bezig, misschien daar even kijken ?
Heeft ie een aliance char aangemaakt ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:57 schreef Goozze het volgende:
[..]
Mja, ik heb dat ook es een keer bekeken, de enige die op die hele thread zitte te lullen zijn die Fay en Stanz. Met Fay heb ik een keer in een groep gezeten...niet echt onder de indruk. En die Stanz heeft nou een Allience char gemaakt en gaat ie de hele dag een beetje stoer lopen lullen voor de AH, vind em maar een triest mannetje.
Inderdaad, al moet iedereen dat voor zichzelf weten natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:03 schreef Goozze het volgende:
Als je binnen 1 week al lvl 60 bent dan heb je gewoon geen leven volgens mij
true.....trouwens ffquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:03 schreef Goozze het volgende:
Als je binnen 1 week al lvl 60 bent dan heb je gewoon geen leven volgens mij
Idd, dat is die Exhalted Champions ook voor guild. Vind et wel lachen dat ik bijna elke dag een /w van een van hun leden krijg of ik aub hun guild join en elke keer moet ik ze weer teleurstellenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Inderdaad, al moet iedereen dat voor zichzelf weten natuurlijk.
Ik irriteer me vooral aan dat stoere gedoe van bepaalde guilds en luitjes, die dan net doen of ze de allerbeste zijn omdat ze bv. Lucifron in MC al hebben doodgemaakt....
Goed van je.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:34 schreef Goozze het volgende:
[..]
Idd, dat is die Exhalted Champions ook voor guild. Vind et wel lachen dat ik bijna elke dag een /w van een van hun leden krijg of ik aub hun guild join en elke keer moet ik ze weer teleurstellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |