Wintersaber Trainers oid is een aparte faction.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:23 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Is volgens mij idd Winterspring saber, zijn toch wel de mooiste mounts, die van de NE
Maarja, alliance![]()
Ik moet nog een paar honderd gold voor mn epic UD mount![]()
Requires Tiger Riding (1). Dus Exalted met de Night Elves.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
Wintersaber Trainers oid is een aparte faction.
Horde kan het ook geloof ik.
Ja weet ik, zag laatst op een Duits forum dat iemand hem had, hij had die quest 9000x gedaan ofzo voordat hij die mount kreegquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
Wintersaber Trainers oid is een aparte faction.
Horde kan het ook geloof ik.
ohquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:28 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Requires Tiger Riding (1). Dus Exalted met de Night Elves.
of gewoon night elf zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:28 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Requires Tiger Riding (1). Dus Exalted met de Night Elves.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:23 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Is volgens mij idd Winterspring saber, zijn toch wel de mooiste mounts, die van de NE
Wanneer je hebt besloten dat op Bloodscalp te gaan doen kan je bij de fokkers guild komenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook besloten om voor de guildie-loze uurtjes een Alliance char te gaan levellen op een andere server, aangezien ik het spel toch nog heel lang zal blijven spelen.
En hoe beschamend het misschien ook mag zijn, ik heb een NE Rogue gekozen.
Zat er wel aan te denken, maar Chevalric wilde vooral CTF gaan doen, wat ik dus geen flikker aan vind...quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:26 schreef Slomy het volgende:
[..]
Wanneer je hebt besloten dat op Bloodscalp te gaan doen kan je bij de fokkers guild komen
Hoop zelf vanavond weer te kunnen spelen.
Ja.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:32 schreef nikk het volgende:
Is 25 gold voor deze overdreven?
http://www.thottbot.com/?i=8393
De reden dat ik voor CTF heb gekozen is het simpele feit dat je daar met 10 man een team kunt vormen. Alterac Valley is 40vs40 en dus een beetje lastig in te vullen met een guild van 30 mensenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zat er wel aan te denken, maar Chevalric wilde vooral CTF gaan doen, wat ik dus geen flikker aan vind...
Nee, heb haar op The Maelstrom aangemaakt : Evylle.
Mja, ik vind het hele BG niet zoveel aan eigenlijk...quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:58 schreef Chevalric het volgende:
[..]
De reden dat ik voor CTF heb gekozen is het simpele feit dat je daar met 10 man een team kunt vormen. Alterac Valley is 40vs40 en dus een beetje lastig in te vullen met een guild van 30 mensenDaarnaast is CTF tactischer dan het gebeuren in Alterac.
Overloper!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook besloten om voor de guildie-loze uurtjes een Alliance char te gaan levellen op een andere server, aangezien ik het spel toch nog heel lang zal blijven spelen.
En hoe beschamend het misschien ook mag zijn, ik heb een NE Rogue gekozen.
de maximale editduur is verstreken en valt niet meer te veranderen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:18 schreef Chevalric het volgende:
Ancient, kun je in de OP de link naar het plaatje met de lijst van Fokkers aanpassen? Het plaatje staat nu hier: http://www.chevalric.demon.nl/wow_topic_op/wow_fokkers.png
Tot die tijd:
[afbeelding]
ook al heb je een guild van 100 mensen, 40 mensen van 1 guild in AV kun je wel vergetenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:58 schreef Chevalric het volgende:
[..]
De reden dat ik voor CTF heb gekozen is het simpele feit dat je daar met 10 man een team kunt vormen. Alterac Valley is 40vs40 en dus een beetje lastig in te vullen met een guild van 30 mensenDaarnaast is CTF tactischer dan het gebeuren in Alterac.
Nahh, we waren de donderdag nadat de patch uit was gebracht met 35 man uit guild/vriendenkringen tegelijk in AV gegaan. Nieuwe Battleground dus, Horde had het volgens mij nog nooit zo moeilijk gehadquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:17 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
ook al heb je een guild van 100 mensen, 40 mensen van 1 guild in AV kun je wel vergeten
Ja, zeer zeker.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:32 schreef nikk het volgende:
Is 25 gold voor deze overdreven?
http://www.thottbot.com/?i=8393
Zeg dat wel zeg, ik vocht eerder op de dag met een andere Warrior wat elementals in Arathi Highlands en viel me op dat mijn collega warrior van 1 lvl hoger met 1h sword + shield meer schade kreeg van een elemental dan ik. Nou is hij een human en ee beetje n00b-achtig (wist tot vandaag niet dat je met zitten sneller kon healen...) en mijn warrior met een 2h sword een night-elf, maar daar zou het niet aan liggen, toch?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:59 schreef Georges het volgende:
[..]
Ja, zeer zeker.
Ik vind persoonlijk dat op de lagere levels het niet veel uitmaakt wat je voor wapens hebt.
Al hangt natuurlijk wel van de char af.
Warriors zijn het meest afhankelijk van goede gear, daar zou het wel kunnen schelen.
MMORPG != RPG. Dat is al meer dan genoeg reden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:03 schreef Thrilled het volgende:
wil iemand mij nu een paar goede redenen geven om WoW aan te schaffen. ik durf het eigelijk niet omdat ik bang ben dat het teveel de Sudeki / Fable kant op draait. ik wilde graag wat redenen horen om het dus te kopen. ik hoor van vele dat er geen ruk meer aan is als je lvl 60 bent ...
Klopt. Warrior is erg gear dependant en daardoor kostbaar.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:51 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Zeg dat wel zeg, ik vocht eerder op de dag met een andere Warrior wat elementals in Arathi Highlands en viel me op dat mijn collega warrior van 1 lvl hoger met 1h sword + shield meer schade kreeg van een elemental dan ik. Nou is hij een human en ee beetje n00b-achtig (wist tot vandaag niet dat je met zitten sneller kon healen...) en mijn warrior met een 2h sword een night-elf, maar daar zou het niet aan liggen, toch?
Zijn equipment echter zijn allemaal spullen voor lvl 32/33 terwijl hij lvl 36 is, mijn spullen zijn een mix van spullen voor zo laag als lvl 18 (ench. cloak) t/m lvl 34, waar spullen tegen lvl 34 de meerderheid vormen. Bij de les blijven met eq. voor een warrior is erg belangrijk.
Gebeurt vroeg op woensdagochtend tijdens de weekly maintenance.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:28 schreef 80-jb-gl het volgende:
vandaag worden toch je HK ed. weer berekend?!
undead warlock met een epic kodo mountquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:33 schreef DeX090 het volgende:
Laat ik me ook weer eens melden.
Een of andere kerel bij ons heeft eergisteren eindelijk z'n epic kodo gehaald...als undead warlock. Hij heeft in een week iets van 20000 runecloth opgekocht om exalted te worden via cloth quartermaster...echt humor om die kerel te zien.
Anyways, allo iedereen.
Hij heeft ze inderdaad alle 3, alleen is z'n warhose purple en z'n kodo white.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:04 schreef Leshy het volgende:
[..]
Neem ik vandaag mijn Dreadsteed, mijn Blue Skeletal Warhorse, of toch mijn Fast Green Kodo?
Heb het nu aangepastquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:13 schreef Ancient het volgende:
[..]
de maximale editduur is verstreken en valt niet meer te veranderen.
sorry enzoheb ik ook niet bedacht
Screenies?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:16 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Hij heeft ze inderdaad alle 3, alleen is z'n warhose purple en z'n kodo white.
Je kan mijn guild wel joinen (ik weet niet meer of je nou alli of horde was)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:29 schreef Goozze het volgende:
Zit er ook wel aan te denken om op bloodscalp te spelen voor de fokkers guild alleen het probleem is dat die server gewoon knettervol zit. Van wat ik hier hoor moet je bijna altijd wel even in de wachtrij staan en daar heb ik echt geen zin in. En ik wil nou ook es een keer een horde char spelen.
Dus als er iemand van plan is om een nieuwe guild te maken op een nieuwe realm....I'm in
jammer goeie priests zijn niet makkelijk te krijgenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Goozze het volgende:
Nee, mijn priest blijft waar ie zit. Ik heb het over een nieuwe char maken op een wat nieuwere realm waar het wat minder druk is. En dan het liefst aan de horde kant.
Ik heb een horde op Sylvanas, is ook een nieuwe realm (al zijn er al genoeg lvl 60s). Kan je ook wel inviten in mijn NL-only guild, vrij groot. 110 members ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Goozze het volgende:
Nee, mijn priest blijft waar ie zit. Ik heb het over een nieuwe char maken op een wat nieuwere realm waar het wat minder druk is. En dan het liefst aan de horde kant.
Edit: en DDR = Dutch Dudes Rule. whaha komop zeg. Wat een kutnaam is dat dan.
ja ik heb um niet bedacht...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Goozze het volgende:
Edit: en DDR = Dutch Dudes Rule. whaha komop zeg. Wat een kutnaam is dat dan.
Dutch Dudes Rules hahahahahahahaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:13 schreef 80-jb-gl het volgende:
[..]
ja ik heb um niet bedacht...na fusie nog mooiere naam "Dutch Elite"
![]()
I don't care.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef 80-jb-gl het volgende:
is er een andere decent nederlandse Alliance Guild dan?![]()
hehe, same here.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:24 schreef Goozze het volgende:
Ik ga sowieso niet in een guild zitten waar het woord '' dutch '' inzit. Dat vind ik echt irritant.
Hmm, moet je mee oppassen met die gasten uit China.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
hehe, same here.
wilde sowieso niet in een NL-only guild, het mooie aan een MMORPG leek me juist dat je met allerlei nationaliteiten ging samenspelen.
In onze guild zitten Britten, Nederlanders, Scandinaviers, en zelfs iemand uit China.
Die van ons kan prima engels en is helemaal niet zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:38 schreef Goozze het volgende:
[..]
Hmm, moet je mee oppassen met die gasten uit China.
Deed laatst UBRS met een kerel uit China, hij ninja'de gewoon alles, inclusief de skinning knife die The Beast dropt. Hele raid begint tegen hem te schreeuwen en weet ik et allemaal. Hij werd natuurlijk gelijk gekicked.
Zit ik paar dagen later in Scholo met een guildie van hem , leg ik de hele gebeuren uit over die ninja. Zegt hij dat die kerel uit China komt en geen engels kan.......
Weet je toevallig een lijstje met die emotie gevallen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dutch Dudes Rules hahahahahahaha
Altijd /giggle en /pity als ik er 1 tegenkwam....
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/emotes.htmlquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:41 schreef Draaitafeltje het volgende:
[..]
Weet je toevallig een lijstje met die emotie gevallen?
Ik speel op bladefist, en Vecna is waarschijnlijk de best behangen warlock op de server. Denied is de grootste guild, die hebben Ragnaros al neergelegd.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:56 schreef Goozze het volgende:
Nooit van gehoord, maar ja, de horde bestaat ook uit 80% UD rogue dus is ie niet makkelijk te spotten.
Hij had het over mijn post denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:26 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik speel op bladefist, en Vecna is waarschijnlijk de best behangen warlock op de server. Denied is de grootste guild, die hebben Ragnaros al neergelegd.
Haha, idd. was vergeten te quotenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij had het over mijn post denk ik.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:46 schreef DeX090 het volgende:
[..]
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/emotes.html
Ja en al die klote-NL'ers eten altijd alle [Stormwind Brie] op en hebben op lvl 60 nog steeds [Wooden Shoes] aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:38 schreef Goozze het volgende:
[..]
Hmm, moet je mee oppassen met die gasten uit China.
Deed laatst UBRS met een kerel uit China, hij ninja'de gewoon alles, inclusief de skinning knife die The Beast dropt. Hele raid begint tegen hem te schreeuwen en weet ik et allemaal. Hij werd natuurlijk gelijk gekicked.
Zit ik paar dagen later in Scholo met een guildie van hem , leg ik de hele gebeuren uit over die ninja. Zegt hij dat die kerel uit China komt en geen engels kan.......
Je vergeet de [Alterac Swiss].quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:29 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ja en al die klote-NL'ers eten altijd alle [Stormwind Brie] op en hebben op lvl 60 nog steeds [Wooden Shoes] aan.
Standaard eerste commando op een nieuw character: /leave 1.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:15 schreef Ancient het volgende:
In het echt zijn ze helemaal niet zo slim als ze lijken op battlegrounds enzo, elke minuut komt er langs: WHERE CAN I FIND GLOOM WEED!!!!!11111!![]()
Nu weet ik niet of het nog werkt, of iets in die richting, maar toen het spel uitkwam hier, hadden redelijk wat een fake creditcard nummer ingevoerd. Je kan dan volgens mij meteen de betaling 'cancellen' en dan heb je de 1gratis maand nog. Maar ja, ik weet dus niet zeker of dit nog steeds kan...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:05 schreef Strength-Relax het volgende:
Yo, heb een vraagje aan de World of Warcraft players hier. Kheb ook ff World of Warcraft gekocht. Nou hoorde ik al over dat je een Credit Card moest hebben. Deze heb ik niet maar ik wist dat je een maandje gratis kan spelen + 10 dagen voor een vriend. Dus dan dach ik speel ik ff maandje gratis en neem ik die 10 dagen ook ff mee dan zie ik het wel.
Maar bij het registeren vraagt die gelijk al om een Credit Card ?.
Okay ik ff zoeken wat je dan kan of moet doen, las ik als je geen Credit Card heb dan je wel verder kan met een Praipay Kaart.
Maar hoe zit het nou met die maand gratis spelen plus die 10 dagen voor vriend. Wanneer kan ik die nou gebruiken. Alleen als ik een Credit Card heb
Dus dan komt het op neer dat ik de maand kwijt ben plus 10 dagen en gelijk al een Praipaid moet kopen. ?
Alvast bedankt
Dat is dus ook mijn probleem:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:44 schreef Georges het volgende:
Dat werkt al een hele tijd niet meer.
Ik heb me begin maart aangemeld en toen lukte het niet. Heb toen mijn cc nummer moeten opgeven.
Kreeg anders een foutmelding.
Een ding wat je kan checken is op je op de EU site zit.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn probleem:
ik heb WoW vandaag binnengekregen en alles netjes geïnstalleerd, alleen krijg ik het niet voor elkaar om een account aan te maken.
Alles gaat goed, tot aan de betaling.
Ik heb geen credit-card, dus ik heb een pre-paid game card gekocht.
Alleen als ik de code die onder de kraslaag staat invoer, krijg ik de melding dat het een ongeldige code is. Ik heb al een kleine 100 keer gecontroleerd of ik de code wel goed overgenomen heb, en dat is ook zo.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Ik wil namelijk graag beginnen
ik ken trouwens ver der ook niemand met een cc....
Dagelijks MC en Onyxia eh.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:50 schreef DeX090 het volgende:
Las het topic net een beetje door...iedereen weet toch dat epic warlock veruit het vetste is...rot op met die klotetijgers.
Had em het weekend nadat de patch uitkwam op vrijdag, heb er nog steeds niet genoeg van...zeker omdat ik aan die items die je ervoor moet kopen (250g in totaal) al wel het dubbele verdiend heb. Ik help andere warlocks met het halen van hun epic mount...lachen, had laatst in 1 DM west run 100g verdiend, en robe of everlasting night. Zwaar relaxed.
Hoe vergaat het die hoge lui op bloodscalp nou? Silwyth en Cyndane?
gecheckt, en helaas zat ik op de EU site, dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:44 schreef Georges het volgende:
[..]
Een ding wat je kan checken is op je op de EU site zit.
Het had mij heel wat frustraties bespaard als ik dat even gecheckt had vantevoren. Ik probeerde namelijk een account aan te maken op de VS site, en dat werkt dus niet.
Voor de rest zou ik het niet weten.
Epic Warlock mount ftw!quote:Las het topic net een beetje door...iedereen weet toch dat epic warlock veruit het vetste is...rot op met die klotetijgers.
vind het knap als jij dagelijks onyxia + alle mc bosses kan doenquote:
smartass.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vind het knap als jij dagelijks onyxia + alle mc bosses kan doen
Heb altijd zo'n kuthekel aan jouw soort mensen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dagelijks MC en Onyxia eh.
Walk in the park op Ragnaros na.
Heel Nightwatchers kijkt uit naar BWL in de volgende patch. Nieuwe content hebben we echt nodig
Rustig epics verzamelen en heel snel hoge rank gehaald met honour systeem.
Alleen laatste 2 weken bijna geen pvp meer gedaan dus nu ben ik maar rank 6.
Dat is wat Cyndane doet.
Speel niet meer zo veel.
Ga nu weer m'n Rogue levelen
[Ancient Cornerstone Grimoire] ftw!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:20 schreef Migwi het volgende:
[..]
smartass.
Elke dag zijn we in Molten Core te vinden, bij Onyxia, bij Azuregos of bij Kazzak.
Zo beter?
Nuja, niet helemaal waar, de opkomst is nogal laag in de zomer lijkt 't, dus we doen niet elke dag een van bovengenoemde dingen. Gister wel Onyxia gedaan met 29 players en 0 deaths. Wup-de-doo. Was damn nice!! Jammer dat er geen leuke drops waren (voor mij)
Wij ook, hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:35 schreef DeX090 het volgende:
[..]
PS. Als ik nog in Fokkers guild zit, flikker me er maar uit. Ik heb die Rogue al HEEL lang geleden verwijderd.
Same here. Zull'Farrak aan het doen, hunter die pulde. Leader zegt mana break, iedereen gaat zitten, hunter pulled gewoon. Alles op alles moeten zetten om daar levend uit te komen. Wij tegen die gast aan het flippen, hij maar "yes, sorry, yes sorry". 5 minuten later doet ie het gewoon weer. GuildLeader van die gast maar eens aangesproken, blijkt het een koreaan te zijn die net 5 woorden engels kan...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:38 schreef Goozze het volgende:
Neequote:Op zondag 26 juni 2005 11:46 schreef Takje het volgende:
Iedereen nu Battlefield aan het uittesten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoeling is dat je plaatjes kijktquote:
wat is nauw de lvl van je rogue?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:20 schreef Migwi het volgende:
[..]
smartass.
Elke dag zijn we in Molten Core te vinden, bij Onyxia, bij Azuregos of bij Kazzak.
Zo beter?
Nuja, niet helemaal waar, de opkomst is nogal laag in de zomer lijkt 't, dus we doen niet elke dag een van bovengenoemde dingen. Gister wel Onyxia gedaan met 29 players en 0 deaths. Wup-de-doo. Was damn nice!! Jammer dat er geen leuke drops waren (voor mij)
Rogues zijn voor homo'squote:
Rot op man, m'n gnome mage d'r neophyte robe ziet er geweldig uit maar die heeft 3 armor en geen stats.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:10 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Bedoeling is dat je plaatjes kijkt
Als je helemaal naar beneden scrollt zie je de tekentjes van de epic wapens van het PvP systeem. Druk er op 1, en het poppetje van de factie houdt dat wapen/schild vast.
Ik moet zeggen dat de wapens er ERG goed uit zien![]()
dan ben ik dus een homoquote:
Riiiight...quote:Op zondag 26 juni 2005 16:33 schreef cryotek het volgende:
[..]
rouges zijn voor homo's, rogues zijn voor mannen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |