Au.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:48 schreef Burner2000 het volgende:
Moet je nodig zeggen als trouwe rechter hand van Michiel Smit.![]()
Hij is dicht kwam hem net tegen tnxquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:25 schreef Burner2000 het volgende:
Sateliet Piraten kaartjes
Dit is iets wat buiten de policy gaat.
1?quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:45 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Je bent moe en moet nodig naar bed, het is al laat1
Okie. Zie de sluitreden van je topic. Morgenmiddag heb je ws ook meer tips waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt. Zorg er wel voor dat je wat duidelijker bent met je OP.quote:
Die OP was echt heel duidelijk. Het probleem is dat de mensen tegenwoordig het gewoon vertikken effe te lezen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Okie. Zie de sluitreden van je topic. Morgenmiddag heb je ws ook meer tips waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt. Zorg er wel voor dat je wat duidelijker bent met je OP.
Precies. Neem nou de Huisregels.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:52 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Die OP was echt heel duidelijk. Het probleem is dat de mensen tegenwoordig het gewoon vertikken effe te lezen.
Huisregels?quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Precies. Neem nou de Huisregels.
Uiteraard mag je gaan prutsen, op zich is het wel kewl om je cd speler zo te verbouwenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:41 schreef robh het volgende:
Ohja, dat kan ook![]()
Maar dat is lang zo leuk niet natuurlijk
But thnx![]()
gebeurdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:47 schreef TC03 het volgende:
Remote contol via infrarood op Sony Ericsson K750i
GVH
Naar mijn weten is het niet verboden te vragen waar een serial in te vullen? Misschien had ik hem wel gekocht en was ik de uitleg kwijt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:36 schreef Slarioux het volgende:
Had de serial meuk zelf weggelaten, je weet dondersgoed dat dat niet mag. Bovendien ken je Google heus wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |