geen idquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:54 schreef leolinedance het volgende:
het het stagiaire topic dicht??
dan is't helemaal ergquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nee het is nog steeds niet af![]()
het stomme is dat ik helemaal niet veel meer hoeft te doen. hij is al bijna af![]()
Fok! is een levenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan is't helemaal erg
kom op zeg, gewoon ff hoogstens 1 uurtje werken is alles af, jij blij.. en dan kan je vanmiddag heel de middag op fok zitten, of een leven krijgen
jaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:54 schreef leolinedance het volgende:
is het stagiaire topic dicht??
Maar alle stages zijn toch zo'n beetje afgelopen?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:54 schreef leolinedance het volgende:
is het stagiaire topic dicht??
Nooit van stagelopen in de zomer gehoordquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:57 schreef DeTolk het volgende:
Maar alle stages zijn toch zo'n beetje afgelopen?
Nu wel je best doen he!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
na mijn pauze ga ik direct beginnen, dan maak ik het af en ga idd heel de middag fokken![]()
jullie hebben mij btw wel gemotiveerd. thnx guys![]()
hij is gek he, ik moet nog 2 wekenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
nou we zijn toch nog met een redelijk aantal over.. hoeniet, goddess, geitje, mrz, kleffde dop, leolinedance kan ik zo al uit m'n hoofd opnoemenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
woensdag is mijn laatste dag (morgen dus) dan heb ik vakantiequote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
goedzo knulquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
na mijn pauze ga ik direct beginnen, dan maak ik het af en ga idd heel de middag fokken![]()
en nu aan het werk, mênquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Die hebben zeker alle vakanties vrijgenomen enzo. Ik was rond deze tijd al 2 weken klaarquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou we zijn toch nog met een redelijk aantal over.. hoeniet, goddess, geitje, mrz, kleffde dop, leolinedance kan ik zo al uit m'n hoofd opnoemen
hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou we zijn toch nog met een redelijk aantal over.. hoeniet, goddess, geitje, mrz, kleffde dop, leolinedance kan ik zo al uit m'n hoofd opnoemen
ik heb een contract anders zou ik ook al klaar kunnen zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die hebben zeker alle vakanties vrijgenomen enzo. Ik was rond deze tijd al 2 weken klaar
Bij mijn stages kon ik weg als mijn 100 dagen erop zaten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb een contract anders zou ik ook al klaar kunnen zijn
jij bent engquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef achmet het volgende:
komt gewoon omdat we internetverslaafd zijn... had ik maar nooit een computer gekregen...
kunnen we de internetproviders of computermakers niet aanklagen omdat ze ons niet hebben gewaarschuwd voor mogelijke verslavingen en de nadelige gevolgen daarvan op mijn sociale leven? stond echt niet op de verpakking maar er zijn er wel al duizenden...
we maken samen een site waarop we deze mensen aanklagen en hoe meer mensen hoe meer kans we hebben... whos into this?
koekwaus, hoelaat ben je begonnenquote:
Ga je telraam van zolder pakken, jij!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef achmet het volgende:
komt gewoon omdat we internetverslaafd zijn... had ik maar nooit een computer gekregen...
kunnen we de internetproviders of computermakers niet aanklagen omdat ze ons niet hebben gewaarschuwd voor mogelijke verslavingen en de nadelige gevolgen daarvan op mijn sociale leven? stond echt niet op de verpakking maar er zijn er wel al duizenden...
we maken samen een site waarop we deze mensen aanklagen en hoe meer mensen hoe meer kans we hebben... whos into this?
juist, maar heb je die sig van babba al gezien? Dat is ook veelzeggendquote:
als ik er geld mee kan verdienen wil ik mee doenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef achmet het volgende:
effe checkenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist, maar heb je die sig van babba al gezien? Dat is ook veelzeggend
*ookquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:03 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
als ik er geld mee kan verdienen wil ik mee doen
nu al wakker?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:03 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
als ik er geld mee kan verdienen wil ik mee doen
freak! het is dat ik op mijn stage zit hoor, want anders zat ik echt niet achter mijn pc. ik ga dan liever met vrienden wat drinken in de stad of als het mooi weer is naar strand.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef achmet het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu al wakker?
en jah geld verdienen ermee dan word 't voor mij ook ineens interesant
juist, dus als we babba erbij betrekken maken we vast een kansquote:
we vervelen ons en al m'n topics worden geslotenquote:
hey fishermansfriend ik betrek jullie er nog altijd bij he..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist, dus als we babba erbij betrekken maken we vast een kans
nee dat is waar. we zijn hard aan het klagen. voornamelijk over mijquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
we vervelen ons en al m'n topics worden gesloten
ach zolang je er maar geen smeerboel van maakt tijdens 't mtp'enquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:09 schreef achmet het volgende:
[..]
hey fishermansfriend ik betrek jullie er nog altijd bij he..
anders ga ik andere dingen trekken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |