gewoon fok!ken en in tussentijd je verslag fixen. ik kwam op dezelfde manier met een 8,2 wegquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb alleen vandaag en morgen nog om een verslag af te maken, maar ik heb er helemaal geen zin in.
zit alleen maar een beetje te internetten en te FOKKEN!
het is voor mijn stage en het moet morgen echt af zijn.
bah![]()
kijk knoxie weet hoe 't werktquote:
Ik denk niet dat hij zijn verslag handgeschreven mag inleverenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:32 schreef Blinky het volgende:
Vraag een ban aan voor de tijd dat je je verslag moet afmaken als je zelf geen motivatie meer hebt om het zelf op te lossen.
Of vraag je kleine broertje om de computer onklaar te maken, gooit water over je toetsenbord, laat de kat aan kabels knagen (zorg ervoor dat de stekker uit het stopcontact is!)
Zeur toch niet zo en begin gewoon. Kun je altijd pauzes inlassen om te fokken.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zelfdiscipline = zeer laag op dit moment
internetkabel eruit = kan niet, zit om mijn stage
ban = wil ik niet
computer onklaar maken = zullen ze niet echt blij mee zijn denk ik
ik ga zo toch maar eens beginnen want anders krijg ik het helemaal niet af. moet trouwens niet veel meer
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
jullie willen mij gewoon hier weg hebben![]()
dat wil je zelluf ookquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
jullie willen mij gewoon hier weg hebben![]()
en dan bedenk je weer iets andersquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
na de middag pauze ga ik echt beginnen. echt waar
en wat voor een oplossingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:17 schreef buzzer het volgende:
Het is natuurlijk een cliché, maar dit is de oplossing
Ik kliktequote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:17 schreef buzzer het volgende:
Het is natuurlijk een cliché, maar dit is de oplossing
hier begint 't al mee, je misschien.. wat eigenlijk staat voor ik ga toch geen fuck doen vandaagquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ikke niet klik, ikke misschien vanmiddag klik
jij aan werk, anders zitten blijvenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ikke niet klik, ikke misschien vanmiddag klik
Stagiaire vd Maand: Fisherquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
hier begint 't al mee, je misschien.. wat eigenlijk staat voor ik ga toch geen fuck doen vandaag
log gewoon uit maak snel je verslag en log weer in
quote:
ja dah. jij bent ook een dupe-account van mijquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:52 schreef leolinedance het volgende:
he das vaag![]()
ik heb precies hetzelfde!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |