Hmm, die laten het dus niet bij éen keer en dan niet meer.quote:Nu blijkt twaalf procent van de vrouwen wel eens vreemd te gaan
Ik loop weer eens achter.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kom je uiteindelijk tot de conclusie dat (bijna) iedereen in z'n leven eens een keer is vreemdgegaan.![]()
Wat een rare onderzoeken. Als een vent overspel pleegt (verdient hij een nekschot) is er toch een 2de partij nodig, en dit is normaal gesproken de vrouw, dan zouden mannen en vrouwen toch ongeveer rond hetzelfde getal qua overspel moeten zitten?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:12 schreef luciano198 het volgende:
Het vluchtige, stiekeme avontuurtje schijnt in de afgelopen jaren steeds populairder te worden
Als iedereen even vaak vreemdgaat klopt hetgene jij zegt. Als alle vrouwen vreemdgaan met dezelfde man, laten we zeggen Van Persie, dan lopen de cijfers ver uit elkaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een rare onderzoeken. Als een vent overspel pleegt (verdient hij een nekschot) is er toch een 2de partij nodig, en dit is normaal gesproken de vrouw, dan zouden mannen en vrouwen toch ongeveer rond hetzelfde getal qua overspel moeten zitten?
Interessante literatuur²
Ehm, een vrouw(met relatie) kan natuurlijk vreemd gaan met een man zonder relatie. dan is het voor die man geen slippertje, terwijl het dat voor die vrouw wel is...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een rare onderzoeken. Als een vent overspel pleegt (verdient hij een nekschot) is er toch een 2de partij nodig, en dit is normaal gesproken de vrouw, dan zouden mannen en vrouwen toch ongeveer rond hetzelfde getal qua overspel moeten zitten?
Interessante literatuur²
In jouw optiek wel. Maar volgens westerse maatstaven is het geen vreemdgaan als je niet getrouwd bent of geen relatie hebt. Getrouwde mannen kunnen dus vreemdgaan met vrijgezelle dames. Die dames gaan dan niet vreemd, omdat ze geen partner hebben om te bedriegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Interessante literatuur²
Ik vrees dat ik het niet wil begrijpen ook, voor mij blijft overspel alle sensuele entertainment buiten het huwelijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:49 schreef Gia het volgende:
Ik weet dat dit voor jou moeilijk te begrijpen is, maar zo werkt dat nu eenmaal.
Is het ook, moet er wel eerst een huwelijk zijn om daar iets buiten te doen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik het niet wil begrijpen ook, voor mij blijft overspel alle sensuele entertainment buiten het huwelijk²
Nee, ik denk dat er gewoon echt meer vrouwen vreemdgaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:16 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Ik denk dat het aantal vrouwen dat vreemdgaat niet verdubbeld is, maar dat nu gewoon meer vrouwen het toegeven.
niet iedereen heeft een relatie hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Interessante literatuur²
##quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:16 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Ik denk dat het aantal vrouwen dat vreemdgaat niet verdubbeld is, maar dat nu gewoon meer vrouwen het toegeven.
Met vrijgezelle dames?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:57 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Ik heb jaaaaren in de kroeg gewerkt, en geloof me, vrouwen gaan net zo vaak vreemd als mannen.
Ook logisch, met wie gaan anders die mannen vreemd?
Elke dag schreeuwen ze het hier in Nederland van de daken, mensrechten dit vrouwenemancipatie dat, maar tegelijkertijd lijkt de gehele Nederlandse aanwas van de bevolking akkoord te gaan met een vernederend beroep als "sensueel van lichte zeden"quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Of naar de hoeren. Die zijn er tenslotte voor.
De islam een geloof dat het stenigen van vrouwen toestaat. Waar vrouwen geen auto mogen rijden enz. Nee doe maar lekker niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elke dag schreeuwen ze het hier in Nederland van de daken, mensrechten dit vrouwenemancipatie dat, maar tegelijkertijd lijkt de gehele Nederlandse aanwas van de bevolking akkoord te gaan met een vernederend beroep als "sensueel van lichte zeden"
Geef mij maar de Islam waarin dit uit respect voor onze moeders, zussen en dochters verboden is²
Met vrijgezelle vrouwen wellicht?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:57 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Ik heb jaaaaren in de kroeg gewerkt, en geloof me, vrouwen gaan net zo vaak vreemd als mannen.
Ook logisch, met wie gaan anders die mannen vreemd?
Ik nooit. Zal het ook nooit doen met Allah's wil. Waarom mijn vrouw pijn doen voor een genot van 5 minuten mijnerzijds?quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:39 schreef N.icka het volgende:
Ik ben wel eens vreemd gegaan
Je moet het je vrouw ook niet vertellen . enne.............. 5 minutenquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik nooit. Zal het ook nooit doen met Allah's wil. Waarom mijn vrouw pijn doen voor een genot van 5 minuten mijnerzijds?²
Dat gekreun komt niet door pijn hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik nooit. Zal het ook nooit doen met Allah's wil. Waarom mijn vrouw pijn doen voor een genot van 5 minuten mijnerzijds?²
Jij vindt overspel onder de noemer "iets vromers" vallen ? Lekkere logica houdt jij er op na. Wat heeft het voor zin om je eigen sensueel te pijnigen en op te zadelen met leed voor je eigen wellustige genot met een andere sensueel dat misschien 5 tot 10 minuten duurt (hooguit een kwartiertje)quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoor je niet iets vromers te doen?
Je spreekt idd niet uit ervaring...quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij vindt overspel onder de noemer "iets vromers" vallen ? Lekkere logica houdt jij er op na. Wat heeft het voor zin om je eigen sensueel te pijnigen en op te zadelen met leed voor je eigen wellustige genot met een andere sensueel dat misschien 5 tot 10 minuten duurt (hooguit een kwartiertje)²
Ik ben het nooit met je eens maar nu welquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij vindt overspel onder de noemer "iets vromers" vallen ? Lekkere logica houdt jij er op na. Wat heeft het voor zin om je eigen sensueel te pijnigen en op te zadelen met leed voor je eigen wellustige genot met een andere sensueel dat misschien 5 tot 10 minuten duurt (hooguit een kwartiertje)²
quote:Jij vindt overspel onder de noemer "iets vromers" vallen
Ga je een beetje druk maken over wat anderen doen... Jij staat toch niet in hun schoenen?quote:Wat heeft het voor zin om je eigen sensueel te pijnigen en op te zadelen met leed voor je eigen wellustige genot met een andere sensueel dat misschien 5 tot 10 minuten duurt (hooguit een kwartiertje)
Dit kun je niet menen, verschillen wij zo veel van elkaar, dat is raar, ik waan jou nl. ook oprechtquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben het nooit met je eens maar nu wel
Was het maar een nachtje, dan kon je nog zeggen van:"He, lekker die sensualiteit buitenshuis." Maar nu ligt het gemiddelde niet hoger dan 15 minutenquote:Waarom het risico nemen dat je iemand waarvan je houdt kwetst, alleen voor een nachtje lol?
Heb je zowaar iets ontdekt waar je goed in bent. Compliment.quote:
Waarom, is dat zo moeilijk ofzo? Zeker 98,2% van Fok! erkent dagelijks dat ik tot de top van Fok! behoor als het neerkomt op oprechtheid en inhoudquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je zowaar iets ontdekt waar je goed in bent. Compliment.
![]()
Je hebt gelijk, ik heb geen ervaring met vrouwen vreemdgaan. Ik ben jong getrouwd gelukkig. Maar waarom geloof je me deze keer wel erg makkelijk en moet ik normaal gesproken alles uit de kast halen om je te weerleggen, uiteindelijk geef je me bijna altijd gelijk, maar tochquote:Maar ik geloof je BSB dat je geen ervaring hebt met vreemdgaan..
Idd! Dus heb je nog lekker veel tijd om vreemd te gaanquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom, is dat zo moeilijk ofzo? Zeker 98,2% van Fok! erkent dagelijks dat ik tot de top van Fok! behoor als het neerkomt op oprechtheid en inhoud
[..]
Je hebt gelijk, ik heb geen ervaring met vrouwen vreemdgaan. Ik ben jong getrouwd gelukkig. Maar waarom geloof je me deze keer wel erg makkelijk en moet ik normaal gesproken alles uit de kast halen om je te weerleggen, uiteindelijk geef je me bijna altijd gelijk, maar toch²
Eat at Joe´s a thousend fly´s can´t be wrongquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom, is dat zo moeilijk ofzo? Zeker 98,2% van Fok! erkent dagelijks dat ik tot de top van Fok! behoor als het neerkomt op oprechtheid en inhoud
Omdat je imho sowieso geen ervaring hebt.quote:Je hebt gelijk, ik heb geen ervaring met vrouwen vreemdgaan. Ik ben jong getrouwd gelukkig. Maar waarom geloof je me deze keer wel erg makkelijk en moet ik normaal gesproken alles uit de kast halen om je te weerleggen, uiteindelijk geef je me bijna altijd gelijk, maar toch²
Een beetje minder dit, je vergelijkt 1000den Fok!kers die elke dag beamen dat ik op en top ben met vliegenquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eat at Joe´s a thousend fly´s can´t be wrong
[..]
Geen ervaring in het algemeen? of alleen met overspel? Als het het eerste betreft, waar baseer je je op?quote:Omdat je imho sowieso geen ervaring hebt.
Nah je hebt ook mensen met principesquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hmm, die laten het dus niet bij éen keer en dan niet meer.
Op hoeveel procent zouden ze uitkomen bij zowel mannen als vrouwen die ooit in hun leven eens een slippertje hebben gehad?
Kom je uiteindelijk tot de conclusie dat (bijna) iedereen in z'n leven eens een keer is vreemdgegaan.![]()
Kijk BSB, een Amerikaanse sharia. Dit moet je vast en zeker aanspreken.quote:Bron : Chicago gooit gegevens hoerenlopers online
Bron : http://www.chicagopolice.org/ps/list.aspx
Chicago gooit gegevens hoerenlopers online
In de strijd tegen prostitutie heeft het gemeentebestuur van de Amerikaanse stad Chicago besloten om persoonlijke gegevens en foto's van gearresteerde hoerenlopers online te plaatsen. Burgemeester Richard Daley hoopt met de maatregel het prostitutiebezoek drastisch te verminderen.
"Als u gearresteerd wordt wegens het bezoek aan een prostituée, komt iedereen dat te weten. Uw vrouw, uw kinderen, uw familie, uw buren en uw werkgever", stelt Daley. Hij is van mening dat de meeste vrouwen gedwongen worden om in de prostitutie te werken en dat prostituéebezoekers zich schuldig maken aan een ernstige misdaad. "De vrouwen zijn slachtoffers, de mannen zijn dus de dader", vindt de burgemeester.
In samenwerking met maatschappelijk werkers biedt de stad overigens tevens psychische hulp aan hoerenlopers. Ook de vrouwen worden opgevangen, en aangemoedigd een andere carrière te zoeken. Word je in de stad, de op twee na grootste van de Verenigde Staten, opgepakt bij het oppikken van een hoertje dan kun je behalve de online schandpaal en therapie rekenen op zo'n duizend dollar boete en inbeslagname van de auto. Recidivisten kunnen zelfs in de cel belanden.
Triest beleid.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kijk BSB, een Amerikaanse sharia. Dit moet je vast en zeker aanspreken.
Kijk, dit zijn nu ideeën die mij wel aanspreken. Alleen heb ik van nature een afweersysteem dat als het op 1 of andere manier iets te maken heeft met Amerika automatisch mijn argwaan-apparaat in werking wordt gesteld. Maar los daarvan, dat nieuwsbericht straalt gewoon op en top Bansheeboy uit, al mijn essay's prediken min of meer hetzelfdequote:Op donderdag 23 juni 2005 11:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kijk BSB, een Amerikaanse sharia. Dit moet je vast en zeker aanspreken.
Kwartiertje?quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gia, je bent toch zelf ook een vrouw? Ik meen in het verleden een keer jou te hebben uitgemaakt voor een schuldige des overspels. Klopt dat? EN hoe verklaar je dat dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Kwartiertje?
Je moet toch eens wat sexlessen gaan nemen, dit gaat zo niet goed komen.
Ik was geneigd die kritiek van de 1ste quote als oprecht te zien, maar als ik dan deze quote van je ziequote:Zou me niks verbazen als je vrouwtje eens op zoek gaat naar een man die het wat langer volhoudt.
Yepquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
al mijn essay's prediken min of meer hetzelfde²
Ik ben nog nooit vreemdgegaan. Heb ik ook absoluut geen reden toe, want mijn man kan veeeeel langer dan een kwartier mij veel zaligheid bezorgen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gia, je bent toch zelf ook een vrouw? Ik meen in het verleden een keer jou te hebben uitgemaakt voor een schuldige des overspels. Klopt dat? EN hoe verklaar je dat dan?
[..]
Ik was geneigd die kritiek van de 1ste quote als oprecht te zien, maar als ik dan deze quote van je zieWat heeft mij vrouw hiermee te maken?
²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |