Hmm, die laten het dus niet bij éen keer en dan niet meer.quote:Nu blijkt twaalf procent van de vrouwen wel eens vreemd te gaan
Ik loop weer eens achter.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kom je uiteindelijk tot de conclusie dat (bijna) iedereen in z'n leven eens een keer is vreemdgegaan.![]()
Wat een rare onderzoeken. Als een vent overspel pleegt (verdient hij een nekschot) is er toch een 2de partij nodig, en dit is normaal gesproken de vrouw, dan zouden mannen en vrouwen toch ongeveer rond hetzelfde getal qua overspel moeten zitten?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:12 schreef luciano198 het volgende:
Het vluchtige, stiekeme avontuurtje schijnt in de afgelopen jaren steeds populairder te worden
Als iedereen even vaak vreemdgaat klopt hetgene jij zegt. Als alle vrouwen vreemdgaan met dezelfde man, laten we zeggen Van Persie, dan lopen de cijfers ver uit elkaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een rare onderzoeken. Als een vent overspel pleegt (verdient hij een nekschot) is er toch een 2de partij nodig, en dit is normaal gesproken de vrouw, dan zouden mannen en vrouwen toch ongeveer rond hetzelfde getal qua overspel moeten zitten?
Interessante literatuur²
Ehm, een vrouw(met relatie) kan natuurlijk vreemd gaan met een man zonder relatie. dan is het voor die man geen slippertje, terwijl het dat voor die vrouw wel is...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een rare onderzoeken. Als een vent overspel pleegt (verdient hij een nekschot) is er toch een 2de partij nodig, en dit is normaal gesproken de vrouw, dan zouden mannen en vrouwen toch ongeveer rond hetzelfde getal qua overspel moeten zitten?
Interessante literatuur²
In jouw optiek wel. Maar volgens westerse maatstaven is het geen vreemdgaan als je niet getrouwd bent of geen relatie hebt. Getrouwde mannen kunnen dus vreemdgaan met vrijgezelle dames. Die dames gaan dan niet vreemd, omdat ze geen partner hebben om te bedriegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Interessante literatuur²
Ik vrees dat ik het niet wil begrijpen ook, voor mij blijft overspel alle sensuele entertainment buiten het huwelijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:49 schreef Gia het volgende:
Ik weet dat dit voor jou moeilijk te begrijpen is, maar zo werkt dat nu eenmaal.
Is het ook, moet er wel eerst een huwelijk zijn om daar iets buiten te doen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik het niet wil begrijpen ook, voor mij blijft overspel alle sensuele entertainment buiten het huwelijk²
Nee, ik denk dat er gewoon echt meer vrouwen vreemdgaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:16 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Ik denk dat het aantal vrouwen dat vreemdgaat niet verdubbeld is, maar dat nu gewoon meer vrouwen het toegeven.
niet iedereen heeft een relatie hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Interessante literatuur²
##quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:16 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Ik denk dat het aantal vrouwen dat vreemdgaat niet verdubbeld is, maar dat nu gewoon meer vrouwen het toegeven.
Met vrijgezelle dames?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:57 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Ik heb jaaaaren in de kroeg gewerkt, en geloof me, vrouwen gaan net zo vaak vreemd als mannen.
Ook logisch, met wie gaan anders die mannen vreemd?
Elke dag schreeuwen ze het hier in Nederland van de daken, mensrechten dit vrouwenemancipatie dat, maar tegelijkertijd lijkt de gehele Nederlandse aanwas van de bevolking akkoord te gaan met een vernederend beroep als "sensueel van lichte zeden"quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Of naar de hoeren. Die zijn er tenslotte voor.
De islam een geloof dat het stenigen van vrouwen toestaat. Waar vrouwen geen auto mogen rijden enz. Nee doe maar lekker niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elke dag schreeuwen ze het hier in Nederland van de daken, mensrechten dit vrouwenemancipatie dat, maar tegelijkertijd lijkt de gehele Nederlandse aanwas van de bevolking akkoord te gaan met een vernederend beroep als "sensueel van lichte zeden"
Geef mij maar de Islam waarin dit uit respect voor onze moeders, zussen en dochters verboden is²
Met vrijgezelle vrouwen wellicht?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:57 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Ik heb jaaaaren in de kroeg gewerkt, en geloof me, vrouwen gaan net zo vaak vreemd als mannen.
Ook logisch, met wie gaan anders die mannen vreemd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |