Sjagootjequote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:k dacht dat er afspraken waren over vol en niet vol
maagoed
Ik had hem ook op slot gegooid......quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:k dacht dat er afspraken waren over vol en niet vol
maagoed
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik had hem ook op slot gegooid......
gossie..wil je even uithuilen op de brede schouders van DG en mij?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:11 schreef golfer het volgende:
Laten we proberen af te spreken dat er in het vervolg gewoon even echt gewacht wordt met het openen van een nieuwe Hools totdat de voorgaande daadwerkelijk volgepost is.
Als IEDEREEN zich daaraan probeert te houden is dit conflict daarmee ook weer uit de wereld?
Oké?
dat is ook gedaan....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]meld t dan ff in de vorige hools dat je graag de vorige opend.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Weet je wat schat, we posten deze even vol, want de volgende heb ik alweer klaar staan.
Thanx en sorry dat ik 1 seconde te vroeg was.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:45 schreef rubbereend het volgende:meld t dan ff in de vorige hools dat je graag de vorige opend. Dan zet je je eigen afspraak kracht bij. Dan zal iedereen je de ruimte geven
. Want k snap de reden dat je graag deze hools had wel
veel pelzier met ondertrouwen, da's een mooie reden om daarna in Bloemendaal het terras op te gaan
mooi des te meer reden om niet te vroeg te openen, dank voor de extra kracht voor mn argumentenquote:
kusje om t goed te maken?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Thanx en sorry dat ik 1 seconde te vroeg was.![]()
Vette tongzoen namens SCH voor je.quote:
mwahquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:51 schreef golfer het volgende:
De moeite waard om nu nog even te bekijken?
DG wat ga je toch vroeg naar bedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |