Nee, maar ik doe er wel moeite voor en zoek een plaatje op en wacht 25 posts tot ie vol is. Je zou er iets sportiever mee om kunnen gaan vind ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je had opgelet heb je gezien dat ik ook de hools van mijzelf dicht heb gegooid.
Niet echt belangrijk toch?
Is het een wedstijd tegenwoordig?
Ik snap je wel hoor, maar om er nou zo'n punt van te maken?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:40 schreef SCH het volgende:
Nee, maar ik doe er wel moeite voor en zoek een plaatje op en wacht 25 posts tot ie vol is. Je zou er iets sportiever mee om kunnen gaan vind ik.
Ik maak er toch niet zo'n punt van - wacht maar totdat ik echt ga doenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, maar om er nou zo'n punt van te maken?
Het gaat maar om een slowchattopic.
Zoalsquote:Op maandag 13 juni 2005 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb er ook 25 posts op gewacht en nu post ik hem 4 post voor het einde. Tong en meer mensen doen niet anders.. Nu doe ik het en moet er ineens een probleem van gemaakt worden.. Pff er zijn belangrijkere dingen in deze maatschappij om je druk over te maken.
Da's dus 4 te vroeg.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb er ook 25 posts op gewacht en nu post ik hem 4 post voor het einde.
Is goed maar volgens mij was dat allang de afspraak en jij bent degene die daar enigszins in kan laveren en beslissingen in kan nemen.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:11 schreef golfer het volgende:
Laten we proberen af te spreken dat er in het vervolg gewoon even echt gewacht wordt met het openen van een nieuwe Hools totdat de voorgaande daadwerkelijk volgepost is.
Als IEDEREEN zich daaraan probeert te houden is dit conflict daarmee ook weer uit de wereld?
Oké?
Dan krijg je vervolgens als laatste 25 posts in de laatste Hools: "vol" te zien ofzo.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:16 schreef gr8w8 het volgende:
Diegene die de laatste post doet en daramee een slotje gooit, opent het nieuwe topic?
Nee, iedereen die onterecht vol gaat roepen, die geef je dan een ban. Alleen de user die daadwerkelijk het laatste postje doet, opent de nieuwe.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan krijg je vervolgens als laatste 25 posts in de laatste Hools: "vol" te zien ofzo.
Lijkt mij ook niet de bedoeling.
Mja, dat deed ik dus ook, alleen nu dan 4 posts voor het eind, en ik dacht dat deze manier vrij normaal was op FOk! En mij boeit het echt niet wie nou die eerste post neer zet. Anderen vinden dat blijkbaar wel belangrijk voor hun status ofzo.. Dus ik zal vanaf nu geen nieuwe topics van een reeks neerzetten.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:14 schreef tong80 het volgende:
Ik open altijd 2 posts voor de oude vol is, dan heb je nog de mogelijkheid een linkje teplaatsen naar het nieuwe. Maar als er iemand anders een nieuwe opent die wel binnen de tijd was, mag die van mij op slot.
Je hebt ook mensen die geen leuke titel kunnen verzinnen dus laat je het openen aan Tong overquote:Op maandag 13 juni 2005 18:57 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nee, iedereen die onterecht vol gaat roepen, die geef je dan een ban. Alleen de user die daadwerkelijk het laatste postje doet, opent de nieuwe.
wij, VBL-modjes, zijn niet van die ban-aanvragersquote:Op maandag 13 juni 2005 18:57 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nee, iedereen die onterecht vol gaat roepen, die geef je dan een ban.
quote:Op maandag 13 juni 2005 19:04 schreef just me het volgende:
[..]
wij, VBL-modjes, zijn niet van die ban-aanvragers
we proberen het gewoon op een vriendelijke dwingende manier onderling goed op te lossen![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:14 schreef tong80 het volgende:
Ik open altijd 2 posts voor de oude vol is,
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:10 schreef DeTolk het volgende:
Hallo,
Zou een van de mods misschien de foto's van Patrick Kluivert in onderstaand topic willen verwijderen ivm andere foto?
Voetbalfoto Onderschriftcompetitie #6: Das dus lachen he.
Bvd,
DeTolk
Dat kan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:57 schreef brighton het volgende:
De Vlaamse Reus Award 2004/2005, finale!
Kan een modje er even
- Finale!
achter zetten? Alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |