abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:50:22 #201
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28165149
quote:
Operatie: Hekken weg

Westkant
Aan de gehele westkant is het hek intussen verwijderd. Deze zijde is vrij bewerkelijk, omdat er de nodige aanpassingen dienen te gebeuren. Zo gaan onder meer de minder-valide supporters van PSV aan deze kant de wedstrijden bekijken, waarvoor een aantal voorzieningen getroffen moeten worden. Alle kabels worden in de grond verwerkt en vrijdag wordt de boarding weggehaald. Door het verwijderen van de hekken rondom het speelveld is het zicht vele malen beter en kan topvoetbal in het Philips Stadion nog beter beleefd worden.

Sancties
De keerzijde van deze verhoging van service en zichtlijnen voor supporters is dat overtreders die wél het veld betreden, direct zeer zware sancties tegemoet kunnen zien. Los van het landelijk stadionverbod wat komend seizoen voor een dergelijke overtreding al hoger zal zijn, zal voor het Philips Stadion een stadionverbod van tien jaar opgelegd worden. Tevens zal de supporter in kwestie een boete opgelegd krijgen van 15.000 euro. "Het moet voor iedereen duidelijk zijn dat het betreden van het veld absoluut uit den boze is", aldus Veiligheidsmanager Frank Wijnveld, die alle vertrouwen heeft in het publiek van PSV.

(Bron: PSV.nl)
Ik vind 't nog steeds onverantwoordelijk.
Gr.
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:16:06 #202
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28165872
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:50 schreef Goldboy het volgende:

[..]

Ik vind 't nog steeds onverantwoordelijk.
Het gaat in Engeland ook al jaren goed. En de supporters daar waren ook geen lieverdjes in de tijden dat de hekken er nog stonden. Ik lees of zie zelden dat het misgaat. Je weet wat de straf is als je het veld betreedt . Als mensen echt het veld op willen, dan komen ze het veld wel in ook al staan er hekken. Dat hebben we in het verleden wel gezien (Kaiserslautern thuis, dacht ik).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:17:03 #203
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28165901
De boetes spreken voor zich denk ik.. je weet wat je te wachten staat als je het veld opgaat. Zo onverantwoordelijk vind ik het dan niet.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:17:23 #204
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28165912
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:16 schreef PirE het volgende:

[..]

Het gaat in Engeland ook al jaren goed. En de supporters daar waren ook geen lieverdjes in de tijden dat de hekken er nog stonden. Ik lees of zie zelden dat het misgaat. Je weet wat de straf is als je het veld betreedt . Als mensen echt het veld op willen, dan komen ze het veld wel in ook al staan er hekken. Dat hebben we in het verleden wel gezien (Kaiserslautern thuis, dacht ik).
Aan de andere kant is de kans dat er tussen 30.000 toeschouwers 1 iemand zit die (met of zonder gebruik van alcohol) het leuk vind het veld op te komen naar mijn inziens redelijk groot.
Gr.
pi_28165937
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:16 schreef PirE het volgende:

[..]

Het is vrij simpel inderdaad, je moet de mensen de verantwoordelijkheid geven om achter de reclameborden te blijven, is er toch iemand zo leuk om er een beentje overheen te lichten dan hoop ik hem nimmer terug te zien i het Philips-stadion of elders.
Gewoon vriendelijk mee omgaan en de overtreders KEIhard aanpakken.
Yeah baby Yeah!
pi_28167186
Zou Lee nog gaan bijtekenen?
ik weet de exacte omstandigheden van zijn contract niet, hoe lang dat nog doorloopt enzo...

donderdag 23 juni 2005 @ 18:02:16 #207
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28168804
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:00 schreef ASSpirine het volgende:
Zou Lee nog gaan bijtekenen?
ik weet de exacte omstandigheden van zijn contract niet, hoe lang dat nog doorloopt enzo...

Ik hoop het van wel eigenlijk... .maar ik denk dat het wel gunstig is als PSV nog een koreaan erbij haalt...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_28170900
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb hem heel vaak op ESPN gezien. Een absolute topper. Vergeet niet dat dit toernooi niet heel erg veel zegt. Adu is ook min of meer geflopt tijdens dit toernooi, maar normaal gesproken is hij een niet af te stoppen fenomeen. Zabaleta heeft al hele aardige dingen laten zien bij de Argentijnse ploeg (óók op dit toernooi), maar is vooral uitblinker bij zijn club en houdt zich gewoon staande tegen de sterren van o.a. River.
Adu is waarschijnlijk gewoon minder goed dan iedereen denkt, dat blijkt dit toernooi dus juist.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28171003
Die Adu is gewoon erg gehyped.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28171166
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:

[..]

Adu is waarschijnlijk gewoon minder goed dan iedereen denkt, dat blijkt dit toernooi dus juist.
Niet waar. Hij is gewoon pas 16 en iedere scout bewondert hem niet voor niets.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28171424
Hij kan onder leeftijdsgenoten niet uitblinken. In de MLS wellicht, maar dat is een zesderangscompetitie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 23 juni 2005 @ 20:02:38 #212
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28171948
Ferreyra is nu dus officiëel rond, aldus PSV.nl .. Wel wordt hij een seizoen gehuurd, met een optie voor nog een.. http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=9328
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_28171960
Misschien nog wel verstandiger dan kopen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28172016
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:03 schreef du_ke het volgende:
Misschien nog wel verstandiger dan kopen.
Haal dat misschien maar weg. In potentie is hij een topper, maar hij draagt een zeker risico met zich mee. Als het er nu weer uit komt, dan is PSV spekkoper en zo niet, dan loost PSV hem bijna kostenloos.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 23 juni 2005 @ 20:11:48 #215
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28172197
Wat ik nou trouwens lees in de voor de rest geweldige PSV Inside PSV is juridisch eigenaar van Alex, maar Chelsea is economisch eigenaar PSV zal dus niks verdienen aan een eventuele transfer
pi_28172218
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:11 schreef Djekko het volgende:
Wat ik nou trouwens lees in de voor de rest geweldige PSV Inside PSV is juridisch eigenaar van Alex, maar Chelsea is economisch eigenaar PSV zal dus niks verdienen aan een eventuele transfer
Zonder Chelsea had PSV hem niet gekocht. Wees maar blij met Chelsea, want Real Madrid en Inter zaten ook al op het vinkentouw om hem over te nemen.
pi_28172223
Wat fijn, een huurspeler van het speeltje van mister Abramovitsj.
  donderdag 23 juni 2005 @ 20:13:29 #218
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28172245
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zonder Chelsea had PSV hem niet gekocht. Wees maar blij met Chelsea, want Real Madrid en Inter zaten ook al op het vinkentouw om hem over te nemen.
Das waar, maar het is wel zuur Zeker na eerdere uitspraken van Van Raaij, dat Alex 'gewoon' van PSV is..
  donderdag 23 juni 2005 @ 20:16:33 #219
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28172331
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:02 schreef Djekko het volgende:
Ferreyra is nu dus officiëel rond, aldus PSV.nl .. Wel wordt hij een seizoen gehuurd, met een optie voor nog een.. http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=9328
Huren is wel een goede optie lijkt mij. Je loopt weinig risico als hij tegenvalt (weinig spelritme enzo)en als hij het wel goed doet dan wordt PSV vast wel gematst door CSKA met een goeie deal . Hopelijk kan hij hier wel aarden. Hij kan in ieder geval Spaans lullen met Farfan.

Hoeveel is er eigenlijk beschikbaar voor transfers? Je hebt de ¤6 miljoen van Park als inkomsten (als ze de volledige som gelijk ontvangen), een x bedrag van de CL inkomsten. Volgens mij moet dan genoeg zijn voor nog een middenvelder.

Alex zit nog steeds niet in de selectie van Brazilie, hij kan een Work Permit voor Chelsea dus wel vergeten (of ze moeten een uitzondering maken). Nu weet ik niet hoe de deal in elkaar zit. Maar wat als hij geen Work Permit krijgt, blijft hij dan bij PSV of wordt hij verkocht aan een andere club? I am just dreaming
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28172400
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:13 schreef Djekko het volgende:

[..]

Das waar, maar het is wel zuur Zeker na eerdere uitspraken van Van Raaij, dat Alex 'gewoon' van PSV is..
Dat zei v. Raaij overgens niet, maar jullie nieuwe voorzitter.
  donderdag 23 juni 2005 @ 20:21:08 #221
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28172447
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:12 schreef gras het volgende:
Wat fijn, een huurspeler van het speeltje van mister Abramovitsj.
Huurspeler of niet. Het lijkt me makkelijker om met hem te spelen dan tegen hem te spelen :p
  donderdag 23 juni 2005 @ 20:22:17 #222
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28172483
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:19 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Dat zei v. Raaij overgens niet, maar jullie nieuwe voorzitter.
Ik meen mij een uitzending te herinneren van BVD waar Van Raaij dit heeft gezegd.. maar kan er naast zitten hoor.
  donderdag 23 juni 2005 @ 20:26:46 #223
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28172641
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:22 schreef Djekko het volgende:

[..]

Ik meen mij een uitzending te herinneren van BVD waar Van Raaij dit heeft gezegd.. maar kan er naast zitten hoor.
Was dat niet Eric van Muiswinkel .
pi_28173636
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 19:28 schreef du_ke het volgende:
Die Adu is gewoon erg gehyped.
Tjah, ze hebben in Amerika eindelijk eens een goede speler
pi_28176151
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:22 schreef Djekko het volgende:

[..]

Ja, die heb ik ook gezien (of was het Voetbal Insite?). Dat gaf me goede hoop en nu blijkt het niet waar te zijn
We sure are cute for two ugly people.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')