De nummer 10 van Z-Korea onder de 20 en gelijk ook de spelmaker en beste speler. Heb hem 90 minuten an het werk gezien en was eigenlijk alleen van hem onder de indruk onder de Koreanen. Zou een prima aankoop zijn als je het mij vraagt.quote:
ik welquote:
Ferreyra voor 2 jaar? dan moet de transfersom wel vrij laag zijn.quote:
kunnen de Park liedjes vrijwel hetzelfde blijven, wel handig voor ons op de tribunesquote:
Vaduz was ook erg gecharmeerd door Zabaletaquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De nummer 10 van Z-Korea onder de 20 en gelijk ook de spelmaker en beste speler. Heb hem 90 minuten an het werk gezien en was eigenlijk alleen van hem onder de indruk onder de Koreanen. Zou een prima aankoop zijn als je het mij vraagt.
Die Zabaleta (nummer 8 rechtshalf bij Argentinie) zou trouwens een nutteloze aankoop zijn voor PSV. Cult kwam er mee geloof ik? Ik heb hem nu 180 minuten aan het werk gezien en hij kan absoluut niet overtuigen als iemand die wat meer brengt. Hij verzaakt heus niet, maar is niet meer dan een nuttige speler zonder al teveel talent en ambitie.
Nieuwe tip voor de rechtsbackpositie: Juan Zuniga. Rechtsback van Colombia. Meer daarover in et nexxt2005 topic,
quote:22/6/2005 - Beerens, Dufour en Aisatti iig eerste drie dagen bij selectie
(Gepost door RvN)
Voetbal International meldt dat de zeventienjarige Roy Beerens en Guy Dufour en de zestienjarige Ismael Aisatti in ieder geval de eerste drie dagen van de voorbereiding bij de selectie mee mogen maken (van 7 tot 10 juli). Op 11 juli vertrekt de selectie naar Zuid-Korea. Volgens de zaakwaarnemer van de eerste twee wil de technische staf de eerste dagen zien hoever ze zijn. "Wanneer ze een goede indruk achterlaten , gaan ze wellicht al mee naar Korea."
Die Ferreyra was een paar jaar terug zeer talentvol, maar was voornamelijk bankzitter bij CSKA. Daarom denk ik dat hij de nodige moeite zal hebben om weer aan z'n oude vorm te kunnen tippen. Ik vind dat er dus een zeker risico aan deze transfer is verbonden. Maar stel dat hij z'n oude vorm terug vindt: Dan is ie van onschatbare waarde voor PSV, alleen betwijfel ik of hij de grote vorm van weleer in Eindhoven terug zal vinden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan weten wij al dat ie goed is.
Guus wilde hem en Vágner Love al eerder kopen, ze kozen voor Russisch geld.
Wat een humor. Zo vertrok ik naar het stadion vanmiddag om naar het voetbal te kijken en zo kom ik, lichtelijk onder invloed, thuis en zie ik dat er opeens twee behoorlijke transfers hebben plaats gevonden.quote:
Zabaleta een nutteloze aankoop noemen op basis van 180 minuten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De nummer 10 van Z-Korea onder de 20 en gelijk ook de spelmaker en beste speler. Heb hem 90 minuten an het werk gezien en was eigenlijk alleen van hem onder de indruk onder de Koreanen. Zou een prima aankoop zijn als je het mij vraagt.
Die Zabaleta (nummer 8 rechtshalf bij Argentinie) zou trouwens een nutteloze aankoop zijn voor PSV. Cult kwam er mee geloof ik? Ik heb hem nu 180 minuten aan het werk gezien en hij kan absoluut niet overtuigen als iemand die wat meer brengt. Hij verzaakt heus niet, maar is niet meer dan een nuttige speler zonder al teveel talent en ambitie.
Nieuwe tip voor de rechtsbackpositie: Juan Zuniga. Rechtsback van Colombia. Meer daarover in et nexxt2005 topic,
Hoeveel minuten heb jij hem in het stadion zien spelen dan? Natuurlijk heb ik hem ook meerdere wedstrijden op tv gezien, maar in samenvattingen kan iedere janlul goed uit de bus komen. Het spijt me maar die Zabaleta voegt helemaal niks toe. Hij is geen echte verdediger, geen echte aanvaller, stond de hele tijd uiterst rechts op het middenveld obligate passjes te geven en ontliep duels liever dan ze aan te gaan. Stond vaak niet goed bij tegencounters. Ik snap niet dat dit een aanvulling voor PSV kan zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2005 04:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zabaleta een nutteloze aankoop noemen op basis van 180 minuten.Doet me denken aan Erik Gerets, die Adriano afkeurde na 90 minuten.
quote:Sepp de Roover naar FC Eindhoven
23 juni 2005 8 :20
Sepp de Roover speelt komend seizoen voor FC Eindhoven. De jonge Belgische verdediger krijgt bij de club aan de Aalsterweg de kans om te laten zien wat hij kan. De Roover is afkomstig van Jong PSV.
Rechtsback
De Roover (met rugnummer 44) zat afgelopen seizoen een aantal keer bij de selectie van Guus Hiddink. Vooral aan het einde, toen een aantal spelers in de lappenmand zat, werd de rechtsback bij de ploeg gehaald. De Roover zat onder meer op de bank tijdens de kampioenswedstrijd tegen Vitesse. Met de toevoeging van De Roover krijgt het team van FC Eindhoven-coach Louis Coolen intussen aardig vorm.
quote:PSV: Park weg, Ferreyra komt
Door Paul van den Bosch (AD)
De 22-jarige Argentijn Osmar Ferreyra wordt PSV'er. De middenvelder komt van de Russische club CSKA Moskou.
Die ploeg moest gisteravond een competitieduel afwerken, maar Ferreya is al twee dagen in Nederland. Daar werd hij AL medisch gekeurd.
Zowel met CSKA Moskou als de speler zelf is PSV tot een akkoord gekomen. Het zou gaan om een tweejarig contract voor de Zuid-Amerikaan die niet kan aarden in Rusland. Na Mika Väyrynen is de linksbenige FerreyRa de tweede aankoop voor PSV, dat Ji-sung Park definitief kwijtraakte aan Manchester United.
Beide clubs werkten gisterochtend de laatste details uit van de transfer van Park. De 24-jarige middenvelder wordt de eerste Zuid-Koreaan in het Premiership. Park tekent vandaag een vierjarig contract bij de Engelse topclub. Hij gaat er zo'n drie miljoen euro per jaar verdienen. PSV incasseert ¤zes miljoen voor Park, wiens contract nog één jaar doorliep.
De veelzijdige Park, uitblinker in het afgelopen seizoen, heeft 2,5 jaar bij PSV gespeeld. Hij kwam in de winter van 2002, samen met back Young-pyo Lee. Park wordt vandaag gekeurd in Manchester.
De afgelopen weken waren er enkele complicaties met Zuid-Koreaanse clausules in het PSV-contract van Park. Zo moest de Eindhovense club bijvoorbeeld in gesprek treden met de organisatie van de Peace Cup waaraan zij volgende maand deelneemt in Korea. Door het vertrek van Park, momenteel de populairste voetballer van het Verre Oosten, is PSV commercieel minder interessant voor dat evenement voor clubteams uit de gehele wereld.
Park reageerde in Seoul zeer verheugd. ,,Ik wil aantonen dat Koreanen ook op dat absolute topniveau kunnen spelen'', zei hij tegen het persbureau AP. ,,Bij United wil ik mijn sportieve waarde tonen, ik kom niet als onderdeel van een marketingplan.''
Osmar Ferreyra is een Zuid-Amerikaan die zijn carrière bij PSV nieuw leven wil inblazen. De linksbenige middenvelder verdient bij CSKA Moskou weliswaar veel geld, maar krijgt nauwelijks kansen in de hoofdmacht. Ferreyra geeft toe dat hij vorig jaar vooral om financiële redenen van het Argentijnse River Plate naar Rusland verkaste.
Binnen PSV wordt Ferreyra gezien als een 'jonge Phillip Cocu', een dynamisch, linksbenige alleskunner. Hij kan links op het middenveld spelen, maar ook in de achterhoede. Met de komst van Ferreyra is de zoektocht van coach-directeur Guus Hiddink naar nieuwe spelers nog lang niet teneinde.
Weet iemand hoeveel er betaald is voor Fereyra?quote:
Waar zouden ze eventueel opgehaald moeten worden?quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:11 schreef Spideyman het volgende:
Ik heb 2 kaartjes voor de kwartfinale Argentinie vs Spanje in aanbod. Wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Het gaat om kaartjes van de best mogelijke plaatsen: lange zijde aan de middellijn (rij 16). De wedstrijd wordt zaterdag de 25e gespeeld in het Arke Stadion in Enschede, het tijdstip van de wedstrijd is nog niet helemaal zeker maar wordt waarschijnlijk 15:30.
Mede VBL-ers hoeven van mij niet meer te betalen dan het geld dat ik ervoor betaald heb, dat betekent 2 kaartjes van 20 euro = 40 euro. Ze worden niet afzonderlijk verkocht (tenzij goeie afspraken tussen fokkers) en nogmaals: wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Stuur een mailtje naar dephazz@gmail.com
Als je ze echt wil doe ik ze vandaag op de post en heb je ze morgenquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waar zouden ze eventueel opgehaald moeten worden?
dat vroeg k me ook af, veel kant niet zijn aangezien hij voor 2 jaar tekendquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Weet iemand hoeveel er betaald is voor Fereyra?
t begint nu echt op een soap te lijkenquote:Ook Fenerbahce wil Timmy Simons
Na PSV heeft nu ook het Turkse Fenerbahce zijn oog laten vallen op Club Brugge-aanvoerder Timmy Simons. Dat weet de krant Het Laatste Nieuws.
Timmy Simons en zijn zaakwaarnemer Guy Bonny hebben zich in een stilzwijgen gehuld. Sportleider Marc Degryse wuift de interesse van Fenerbahce weg voor Timmy Simons weg.
"We hebben helemaal niets uit Turkije gehoord. Dit is wellicht het werk van makelaars. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Timmy naar Turkije wil", aldus Degryse.
Ik heb hem heel vaak op ESPN gezien. Een absolute topper. Vergeet niet dat dit toernooi niet heel erg veel zegt. Adu is ook min of meer geflopt tijdens dit toernooi, maar normaal gesproken is hij een niet af te stoppen fenomeen. Zabaleta heeft al hele aardige dingen laten zien bij de Argentijnse ploeg (óók op dit toernooi), maar is vooral uitblinker bij zijn club en houdt zich gewoon staande tegen de sterren van o.a. River.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hoeveel minuten heb jij hem in het stadion zien spelen dan? Natuurlijk heb ik hem ook meerdere wedstrijden op tv gezien, maar in samenvattingen kan iedere janlul goed uit de bus komen. Het spijt me maar die Zabaleta voegt helemaal niks toe. Hij is geen echte verdediger, geen echte aanvaller, stond de hele tijd uiterst rechts op het middenveld obligate passjes te geven en ontliep duels liever dan ze aan te gaan. Stond vaak niet goed bij tegencounters. Ik snap niet dat dit een aanvulling voor PSV kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |