Vorige deel:quote:Dit SC-topic is absoluut niet bedoeld voor mensen die hier de boel willen verstieren. Enige inhoud is zeer gewenst, postopkrikken absoluut niet en zal ook zeker niet worden getolereerd. Hou het netjes en wees een beetje lief voor je mede GAD-ers. Zorg ervoor dat je posts van een zodanig niveau zijn, zodat de SC gewoon lekker loopt. Tot slot: blijf een beetje 'ontopic' en laten we samen trots zijn op GAD!
Als je het zelf al zo goed weet vraag het dan nietquote:ik heb al een fiets
en ik ben niet zo'n fan van die fatboy dingen
en mn mp3 speler is stuk
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als je het zelf al zo goed weet vraag het dan niet
als je nou eens niet zo wijs doetquote:Op maandag 20 juni 2005 22:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als je het zelf al zo goed weet vraag het dan niet
kijk dat lijkt er meer opquote:Op maandag 20 juni 2005 22:54 schreef tonks het volgende:
saaw als je een ipod hebt wil ik wel met je sexen heur
overtuigd?
Okay, een iPod is toffer dan een bank omdat een iPod muziek afspeelt en je hem mee kan nemen en een bank niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:53 schreef saaw het volgende:
[..]
als je nou eens niet zo wijs doet![]()
ik vraag iets en geef mijn mening, dit is een forum, kan je discusieren, en aangezien dit het GADGET deel is dacht ik dat jullie vast 1000 goede redenen konden bedenken voor mij om een iPod te kopen
en als je ook nog eens leest kan je zien dat ik zei 'wie overtuigd mij'
Sunflamequote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:46 schreef Sunflame het volgende:
dag he timmy... niet te bruin worden
tell me!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef Skv het volgende:
Ik heb net overigens een uitermate toffe badhandoek mogen ontvangen van mijn vriendin
Ik heb net overigens een uitermate toffe badhandoek mogen ontvangen van mijn vriendinquote:
Geq, verander je ondertitel eens in iets normaals.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb net overigens een uitermate toffe badhandoek mogen ontvangen van mijn vriendin
Had ik net ook al verteld, toch?
Hij is groot.quote:
Daar was ik laatst ook ja! Sick groot man! Overal iBooks en Powerbooksquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:51 schreef Remzz het volgende:
Hoi
Vanuit Apple store London![]()
Men! Ik wil hier wonenWat een winkel
Ik zie jullie vrijdag/zaterdag weer
Problemen ermee? Kom, open een topic ala iPod mini vs. iRiver H10 , dan vechten we het uitquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Geq, verander je ondertitel eens in iets normaals.
Jah, nee, ik wil het niet uitvechten, maar je zet jezelf voor lul.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Problemen ermee? Kom, open een topic ala iPod mini vs. iRiver H10 , dan vechten we het uit
WTF?? Voor lul? Je staat JUIST voor lul met je TFTquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Jah, nee, ik wil het niet uitvechten, maar je zet jezelf voor lul.
Ik las em net voor het eerst ik kreeg al zo'n visioen van een ik mannetje met een te korte spijkerbroek, een bril, een gigantische rugzak en een computertje.
Zonder vrienden.
Volgens mij gaat het niet om die tekst....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
WTF?? Voor lul? Je staat JUIST voor lul met je TFT
quote:
Het leven is eigenlijk ook helemaal zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die het zegt in vergelijking met NS.
Dat is mooi.
oja want dat beslis jijquote:Op woensdag 22 juni 2005 06:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Hallķķķķ. Jullie snappen natuurlijk wel dat die openingspost anders moet hč? Een header die zegt dat er geresized moet worden lijkt nergens op.
Je moet nog steeds dat kutverhaaltje onder je posts weghalen.quote:
Het gaat erom dat er geen resize-border om de header heen komt te staan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ben er ook weer hoor
Wel een beetje een vage header hoor NSop zich heb je wel gelijk natuurlijk, maar het gaat hier toch voornamelijk over andere dingen dan elektro-hondjes, lavalampen en powerballen
Ik zie nergens een GSM of een PDA staan
Maar goed, work in progresswe komen er wel
* Renesite heeft een zenquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Omdat iRivers lelijke imitaties zijn.
Dat hou ik nog even stil tot ik mn geld terug hebquote:
Bang dat je anders helemaal nix meer terug krijgt?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hou ik nog even stil tot ik mn geld terug heb
Dan nog is een iPod beterquote:
Who caresquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:37 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er geen resize-border om de header heen komt te staan.
Waar?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja en ik ben helemaal niet blij want ik had een nieuwe cam besteld en vooruitbetaald, en na meerdere mailtjes en telefoontjes blijkt dat dat ding niet meer komt.
Kan ik weer moeilijk gaan doen om m'n geld terug te krijgen
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Omdat iRivers lelijke imitaties zijn.
?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:54 schreef tonks het volgende:
Deze slowchat is wel kut geworden
Ja man, kut manquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:54 schreef tonks het volgende:
Deze slowchat is wel kut geworden
*pilletje in krijsend keeltje stoptquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:26 schreef steve2003 het volgende:
hahahaha, jij moet werken!!!!!! whahahaha
en ik heb vakantie gekregen ahhahahaha
heb t ff opgezocht :quote:
Linkjequote:Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift - that is why we call it the present.
- author unknown
Helaaschquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:05 schreef Geqxon het volgende:
Als de mods terugkomen, moeten we de avatar van blrrrt maar in de OP stoppen
Ga je moeder naaien ofzo wannabe modquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:19 schreef Geqxon het volgende:
Tonks, alsjeblieft, ik weet dat je changerijning bent, maar stop ajb met baggeren
Je kan toch niet zomaar gaan bellen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:31 schreef steve2003 het volgende:
ja dat was ik man, bel jij nu ff op en mij de groeten alsjeblieft![]()
Voor jou altijd knulliequote:Op donderdag 23 juni 2005 21:32 schreef Slarioux het volgende:
Tonks, doe normaal.
Tonks voelt zich bedreigd door vers bloed in het forumquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:00 schreef tonks het volgende:
Hoeren slowchatalleen maar newbies alleen flash is er nog hahahahaaahahahhahaa
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedreigd?Dan moet je toch eerst wat te verliezen hebben?
grappigquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedreigd?Dan moet je toch eerst wat te verliezen hebben?
Ja.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:39 schreef steve2003 het volgende:
ik heb weer een avatar, mag ik nu je pik zien
quote:
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:56 schreef steve2003 het volgende:
shit man, ik zou ook naar salou gaan, ookal is het een kut plaats....![]()
maar kheb me enkel gebroken![]()
![]()
ik ben er ook nog nooit geweest, een vriend van me vorige week nog....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest
Over 24 uur en 10 minuten ben ik er
Ach joh, ik kan aan elke vinger 10 wijven krijgenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:13 schreef steve2003 het volgende:
[..]
ik ben er ook nog nooit geweest, een vriend van me vorige week nog....
erg veel nederlanders, een mannenoverschot, en als jij ene beetje wijven kan krijgen dan wordt je gegarandeert een keer op je bek geslagen door een dronken engelsman of duitser![]()
![]()
![]()
![]()
veel plezier
ja dan ga je maar fokkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:56 schreef steve2003 het volgende:
shit man, ik zou ook naar salou gaan, ookal is het een kut plaats....![]()
maar kheb me enkel gebroken![]()
![]()
Oja ik vergeet het rubberen jasje ffquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:47 schreef Skv het volgende:
Ik kan geen 11 dagen spanje overleven met alleen kleding.
Zwembroekquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:47 schreef Skv het volgende:
Ik kan geen 11 dagen spanje overleven met alleen kleding.
loop toch niet zo te zeiken manquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:53 schreef Geqxon het volgende:
Zo, nu weet ik waar Dr_Flash zijn postcount vandaan haalt
Jesus man, zo is het wel genoeg
Wat een kneus ben jijquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:31 schreef Geqxon het volgende:
Gad slowchat 19: Met Kerels
WAAROM ZUIGT EEN IRIVER?
Dat is zo'n beetje wat je gemist hebt Remzz+ Nog enorme iRiver vs. Apple rellen
zodat het overgeleverd kon worden aan onze duitse grote broer zeker? dat was tenslotte het beste voor nederlandquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:57 schreef Geqxon het volgende:
Nee mijn opa heeft voor nederland gevochten
Kijk daar heb ik wat aan bedanktquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:31 schreef Geqxon het volgende:
WAAROM ZUIGT EEN IRIVER?
Dat is zo'n beetje wat je gemist hebt Remzz+ Nog enorme iRiver vs. Apple rellen
als je daadwerkelijk nog iets gaat doen met die reactie ben je nog een grotere kneus als faqxonquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik wat aan bedankt
Jeeey Tonks en Flash wat kunnen jullie trouwens baggeren![]()
Haha je kent hetquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:12 schreef Geqxon het volgende:
Ja hoe moet je het dan noemen
Trouwens, Remzz, hoe was het in london? Rijden de bussen in Oxford Street nog steeds langzamer dan de voetgangers lopen?
Oh, Oh. Tonks moet op het matje komenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:16 schreef yvonne het volgende:
Tonkse[pons? Lees zo je mail even?
Ik was er deze meivakantie nogquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Haha je kent het
Dachten leuk de bus zie je wat van London, dat wel maar de metro is over een kilometer ongeveer 10 minuten snellerGelukkig maakt de Apple store een boel goed
mén wat een winkel
Verder was het echt super ja
Jaja het spreekwoordelijke matjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Oh, Oh. Tonks moet op het matje komen![]()
Ik heb wat foto's gemaakt zal morgen eens kijken of ik ze hier kan neerzetten. Ik heb daar ook heel lang gezeten kijken naar allemaal workshops enzo. En dat was alleen voor de aircoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik krijg de neiging morgen ff naar london te gaan voor de Apple store
Echt zoo vet. Ik heb ook nog even een speech gevolgt (al was het maar vanwege de comfortabele stoelen)
Mijn buurjongen trok ff zo'n voorbeeld iPod uit zijn dock om te kjiken of er op de achterkant nog een knopje zat oid. Gelijk vet hard alarm enzo
And you're point isquote:Op zondag 26 juni 2005 11:03 schreef tonks het volgende:
Aantal posts: 9943 (gemiddeld 14 per dag)
Canon S1... heb er absurd lang op moeten wachten, en nu is hij er eindelijk, blijkt het een demo te zijnquote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Canon S1... heb er absurd lang op moeten wachten, en nu is hij er eindelijk, blijkt het een demo te zijn
Ik was laatst in de mediamarkt stond ik te kloten met zo'n koelkast met internet,tv en een camquote:Op zondag 26 juni 2005 11:25 schreef tonks het volgende:
Kocht ook eens een digicam bij de expert. stonden allemaal foto's van die medewerkers op
Is dit weer zoiets waar ik niet mee mag meedoen van meneer TimmyASD?quote:
Aantal posts: 45898 (gemiddeld 43 per dag)quote:Op zondag 26 juni 2005 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit weer zoiets waar ik niet mee mag meedoen van meneer TimmyASD?![]()
Ja en dan nog wifiquote:Op zondag 26 juni 2005 11:55 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik was laatst in de mediamarkt stond ik te kloten met zo'n koelkast met internet,tv en een cam
ik klik zo'n filmpje aan zijn het 2 van die edewerkers die zeggen dat die koelkast het beste iswel leuk trouwens zo'n koelkast met touchscreen en camera
![]()
ik doe niet schnappiquote:
Geen kookboeken meer op je aanrecht die onder de etensresten zitquote:Op zondag 26 juni 2005 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik doe niet schnappi
Recepten naar je koelkast wifi-en, en dan? Dat een robot-grijparm alle potjes en pakjes vooraan op de bovenste plank klaar gaat zetten in de volgorde waarin je die nodig hebt?
ah zo, okee. geheugentje erin, en dan instructies met spraakquote:Op zondag 26 juni 2005 12:52 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Geen kookboeken meer op je aanrecht die onder de etensresten zit
Ja daar snap je echt niets van allemaal netjes in een rij sommigen staan er al vanaf half 10! En dan kun je binnen gewoon rustig rondlopen, ja ok om half 11 is alles wel bezet maar toch.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:Die binnen-foto's zijn zeker ook VOOR openingstijd
Ja echt heeel erg ruim opgezet. Ik ken alleen Apple store Enschede en die kun je geeneens met dit vergelijken. Beneden staan 5 mega tafels's met iBooks, Powerbooks, iMac's, Mini's en Powermac's. Ook de iPod's staan beneden. En dan is boven meteen de presentatie ruimte waar elk uur een andere presentatie is, en de software is daar allemaal boven.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het zo bizar groot en ruim daar binnen dan of zo?
Ja driekwart van de mensen komen daar om gewoon gratis te internetten.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:14 schreef tonks het volgende:
en zitten mensen daar de hele dag te internetten ofzo?
quote:Op zondag 26 juni 2005 13:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja driekwart van de mensen komen daar om gewoon gratis te internetten.
Nee alleen een iPod. Binnenkort een iBook, ouders wijsgemaakt dat dat toch wel echt de beste laptop voor mijn vervolgstudie isquote:Op zondag 26 juni 2005 13:15 schreef tonks het volgende:
Heb jij ook een MAC remzz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |