grappigquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedreigd?Dan moet je toch eerst wat te verliezen hebben?
Ja.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:39 schreef steve2003 het volgende:
ik heb weer een avatar, mag ik nu je pik zien
quote:
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:56 schreef steve2003 het volgende:
shit man, ik zou ook naar salou gaan, ookal is het een kut plaats....![]()
maar kheb me enkel gebroken![]()
![]()
ik ben er ook nog nooit geweest, een vriend van me vorige week nog....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest
Over 24 uur en 10 minuten ben ik er
Ach joh, ik kan aan elke vinger 10 wijven krijgenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:13 schreef steve2003 het volgende:
[..]
ik ben er ook nog nooit geweest, een vriend van me vorige week nog....
erg veel nederlanders, een mannenoverschot, en als jij ene beetje wijven kan krijgen dan wordt je gegarandeert een keer op je bek geslagen door een dronken engelsman of duitser![]()
![]()
![]()
![]()
veel plezier
ja dan ga je maar fokkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:56 schreef steve2003 het volgende:
shit man, ik zou ook naar salou gaan, ookal is het een kut plaats....![]()
maar kheb me enkel gebroken![]()
![]()
Oja ik vergeet het rubberen jasje ffquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:47 schreef Skv het volgende:
Ik kan geen 11 dagen spanje overleven met alleen kleding.
Zwembroekquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:47 schreef Skv het volgende:
Ik kan geen 11 dagen spanje overleven met alleen kleding.
loop toch niet zo te zeiken manquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:53 schreef Geqxon het volgende:
Zo, nu weet ik waar Dr_Flash zijn postcount vandaan haalt
Jesus man, zo is het wel genoeg
Wat een kneus ben jijquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:31 schreef Geqxon het volgende:
Gad slowchat 19: Met Kerels
WAAROM ZUIGT EEN IRIVER?
Dat is zo'n beetje wat je gemist hebt Remzz+ Nog enorme iRiver vs. Apple rellen
zodat het overgeleverd kon worden aan onze duitse grote broer zeker? dat was tenslotte het beste voor nederlandquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:57 schreef Geqxon het volgende:
Nee mijn opa heeft voor nederland gevochten
Kijk daar heb ik wat aan bedanktquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:31 schreef Geqxon het volgende:
WAAROM ZUIGT EEN IRIVER?
Dat is zo'n beetje wat je gemist hebt Remzz+ Nog enorme iRiver vs. Apple rellen
als je daadwerkelijk nog iets gaat doen met die reactie ben je nog een grotere kneus als faqxonquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik wat aan bedankt
Jeeey Tonks en Flash wat kunnen jullie trouwens baggeren![]()
Haha je kent hetquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:12 schreef Geqxon het volgende:
Ja hoe moet je het dan noemen
Trouwens, Remzz, hoe was het in london? Rijden de bussen in Oxford Street nog steeds langzamer dan de voetgangers lopen?
Oh, Oh. Tonks moet op het matje komenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:16 schreef yvonne het volgende:
Tonkse[pons? Lees zo je mail even?
Ik was er deze meivakantie nogquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Haha je kent het
Dachten leuk de bus zie je wat van London, dat wel maar de metro is over een kilometer ongeveer 10 minuten snellerGelukkig maakt de Apple store een boel goed
mén wat een winkel
Verder was het echt super ja
Jaja het spreekwoordelijke matjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Oh, Oh. Tonks moet op het matje komen![]()
Ik heb wat foto's gemaakt zal morgen eens kijken of ik ze hier kan neerzetten. Ik heb daar ook heel lang gezeten kijken naar allemaal workshops enzo. En dat was alleen voor de aircoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik krijg de neiging morgen ff naar london te gaan voor de Apple store
Echt zoo vet. Ik heb ook nog even een speech gevolgt (al was het maar vanwege de comfortabele stoelen)
Mijn buurjongen trok ff zo'n voorbeeld iPod uit zijn dock om te kjiken of er op de achterkant nog een knopje zat oid. Gelijk vet hard alarm enzo
And you're point isquote:Op zondag 26 juni 2005 11:03 schreef tonks het volgende:
Aantal posts: 9943 (gemiddeld 14 per dag)
Canon S1... heb er absurd lang op moeten wachten, en nu is hij er eindelijk, blijkt het een demo te zijnquote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Canon S1... heb er absurd lang op moeten wachten, en nu is hij er eindelijk, blijkt het een demo te zijn
Ik was laatst in de mediamarkt stond ik te kloten met zo'n koelkast met internet,tv en een camquote:Op zondag 26 juni 2005 11:25 schreef tonks het volgende:
Kocht ook eens een digicam bij de expert. stonden allemaal foto's van die medewerkers op
Is dit weer zoiets waar ik niet mee mag meedoen van meneer TimmyASD?quote:
Aantal posts: 45898 (gemiddeld 43 per dag)quote:Op zondag 26 juni 2005 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit weer zoiets waar ik niet mee mag meedoen van meneer TimmyASD?![]()
Ja en dan nog wifiquote:Op zondag 26 juni 2005 11:55 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik was laatst in de mediamarkt stond ik te kloten met zo'n koelkast met internet,tv en een cam
ik klik zo'n filmpje aan zijn het 2 van die edewerkers die zeggen dat die koelkast het beste iswel leuk trouwens zo'n koelkast met touchscreen en camera
![]()
ik doe niet schnappiquote:
Geen kookboeken meer op je aanrecht die onder de etensresten zitquote:Op zondag 26 juni 2005 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik doe niet schnappi
Recepten naar je koelkast wifi-en, en dan? Dat een robot-grijparm alle potjes en pakjes vooraan op de bovenste plank klaar gaat zetten in de volgorde waarin je die nodig hebt?
ah zo, okee. geheugentje erin, en dan instructies met spraakquote:Op zondag 26 juni 2005 12:52 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Geen kookboeken meer op je aanrecht die onder de etensresten zit
Ja daar snap je echt niets van allemaal netjes in een rij sommigen staan er al vanaf half 10! En dan kun je binnen gewoon rustig rondlopen, ja ok om half 11 is alles wel bezet maar toch.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:Die binnen-foto's zijn zeker ook VOOR openingstijd
Ja echt heeel erg ruim opgezet. Ik ken alleen Apple store Enschede en die kun je geeneens met dit vergelijken. Beneden staan 5 mega tafels's met iBooks, Powerbooks, iMac's, Mini's en Powermac's. Ook de iPod's staan beneden. En dan is boven meteen de presentatie ruimte waar elk uur een andere presentatie is, en de software is daar allemaal boven.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het zo bizar groot en ruim daar binnen dan of zo?
Ja driekwart van de mensen komen daar om gewoon gratis te internetten.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:14 schreef tonks het volgende:
en zitten mensen daar de hele dag te internetten ofzo?
quote:Op zondag 26 juni 2005 13:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja driekwart van de mensen komen daar om gewoon gratis te internetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |