Lijkt mij voor Feyenoord de enige mogelijkheid.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:35 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Je hoopt via de play-offs CL-voetbal te halen dus?
Ik vind Babel bij Oranje -20 niet slecht hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bij Jong Feyenoord doet ie het prima. Hier laat ie nog te weinig acties zien en is ie nog te rustig om de bal op te eisen als babel of quincy weer eens gaat kutten.
obv dat WK hoop ik op een basisplek voor babel en emanuelson volgend seizoen, dus dit zegt weinig
quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:44 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik vind Babel bij Oranje -20 niet slecht hoor.
Niet zo slecht als emanuelson, v/d Struijk (spelling?) en John tegen Australie nee. Maar goed, daar is een ander topic over.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:44 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik vind Babel bij Oranje -20 niet slecht hoor.
Strik erom!quote:23-06-2005: 'Auxerre ziet Castelen als vervanger voor Kalou'
[Bron: FR-Fans.nl]
De website Maxifoot.fr meldt dat Auxerre Romeo Castelen op het oog heeft als vervanger voor Bonaventure Kalou. Kalou maakte in 2003 de overstap van Feyenoord naar Auxerre, nu Kalou naar Psg vertokken is, zou de Franse club opnieuw een aanvaller van Feyenoord willen overnemen. De club zou 6 miljoen euro over hebben voor Romeo Castelen.
Ik zie CL niet als prioriteit, nee dus.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:35 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Je hoopt via de play-offs CL-voetbal te halen dus?
Dat is niet de reden waarom ik de CL niet als prioriteit zie...altijd leuk wanneer Feijenoord er speelt, maar nu even niet...quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:24 schreef Kaap het volgende:
Feyenoord heeft niks te zoeken in de CL, alleen PSV past kwalitatief er goed bij.
Snoyl is linksback. Volgend jaar ook Greene dr bij. Maar de rest van je plannen klinken goedquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:56 schreef twi het volgende:
Vincken is nog niet klaar, dat zie je aan bijna alles. Hij speelt gewoon niet goed in U20. Tenminste, niet goed genoeg om tegen meer ervaren verdedigers potten te kunnen breken. Dan is Castelen nog een stuk verder. Wel een goeie voor de toekomst. Maar hoe komt Feyenoord in hemelsnaam aan een rechtsbuiten in de opleiding?
Verder werd er hier door Loekie geloof ik geopperd om spelers te verkopen voor 38 miljoen (als je dat red) en dan nieuwe speler aan te trekken. "Kromkamp zegt geen nee tegen 1.5 miljoen salaris". Natuurlijk is dat op de korte termijn erg leuk, maar dan ben je alleen voor Kromkamp over 3 seizoenen al bijna 10 miljoen euro kwijt (4 a 5 voor transfer, 1.5 per seizoen salaris). Kun je dus als het meezit 3 spelers van dat kaliber kopen. 38 miljoen is gewoon te weinig om een elftal te kopen wat kampioen kan worden. Voor Feyenoord zal investeren in de toekomst erg goed zijn. Nog een jaartje met K2 proberen om de CL mee te strijden, daarna die 2 verkopen terwijl wat talenten al een jaar ervaring hebben.
Zuiverloon was namelijk heel erg goed bezig tegen Benin. Snoyl terughalen (of was die verkocht?) en dan heb je er twee in potentie zeer goede verdedigers bij. Saidi ernaast, en een linksback halen.
Ach, Feyenoord heeft een periode gehad waarbij ze elk talent op een vrij rare wijze van de hand hebben gedaan. Olfers, Boutahar geloof ik ook en ik denk dat er hier veel Feyenoorders nog wel een paar van dat soort spelers kunnen noemen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:05 schreef Xante het volgende:
Ik snap sowieso niet echt waarom Snoyl verhuurd werd, ik vond 'm wel okay spelen bij Feyenoord voordat hij verhuurd werd. Maarja.
We hadden Basto gehaald om het te vervangenquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:05 schreef Xante het volgende:
Ik snap sowieso niet echt waarom Snoyl verhuurd werd, ik vond 'm wel okay spelen bij Feyenoord voordat hij verhuurd werd. Maarja.
Er is geen hond die Leonardo koopt, dus laat die lekker op de bank zittenquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:22 schreef Cart_man het volgende:
Leonardo moet weg joh...kutgozer is dat. Vincken ben ik nog lang niet van overtuigd, paar goede potjes en iedereen zit met een stijve plasser.![]()
Simons komt niet en Feijenoord moet niet nog een poging wagen om hem te contracteren. Mastorovic is onhaalbaar, nu al. Goor mag ook optyfen na zijn uitlatingen.
Verder wil ik idd Zuiverloon en Snoyl eens op het hoogste plan zien. Ze krijgen maar geen vertrouwen van de leiding, zonde.
Ze zijn wel laat met bekendmaken...quote:23-06-2005: Feyenoord speelt oefenwedstrijd tegen Ujpest
Feyenoord speelt op zondag 10 juli een oefenduel tegen Ujpest, de nieuwe Hongaarse satellietclub van de Rotterdammers. Het duel wordt gespeeld in de Hongaarse badplaats Siófok (Balatonmeer) en begint om 20.00 uur.
Das inderdaad kut dat ze dat zo laat bekend maken, maar daar een paar jaar geleden geweest en tis daar zeer goed vertoeven!quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ze zijn wel laat met bekendmaken...
Ik lig dan ws aan de Zwarte Zee en dacht: hm, misschien is dat Balaton meer wel aan te rijden vanuit daaro. Mn topografische kennis is ook niet meer wat het geweest is![]()
iddquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:58 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik ben ooit eens in dat stadion van Siofok geweest. Bouwval.
Maar die 2 of 8 wedstrijden brengen meer in het laatje dan als je de UEFA cup zou winnen!quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is niet de reden waarom ik de CL niet als prioriteit zie...altijd leuk wanneer Feijenoord er speelt, maar nu even niet...
Nou en...een UEFA Cup winnen is mooier dan al het geld dat je kan krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:33 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Maar die 2 of 8 wedstrijden brengen meer in het laatje dan als je de UEFA cup zou winnen!
Tuurlijk, maar die winnen we daarna ook, als we 3e in de poule zijn gewordenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nou en...een UEFA Cup winnen is mooier dan al het geld dat je kan krijgen.
Zet Simons maar uit je hoofd. Voor mijn gevoel is het ook behoorlijk overtrokken met zijn kwaliteiten. Zie maar dat ook PSV afstand van hem doet. Verder zeg je wat ervaring in het centrum en dan dump je er zuiverloon neer. Zuiverloon vind ik een goede verdediger, maar ervaringquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:10 schreef Kaap het volgende:
Greene-Zuiverloon-?-Snoyl
Saidi, ik weet het niet hoor, eigenlijk wil je daar toch wat ervaring hebben in het centrum. Als ik dan een naam moet noemen, die kale Mastorovic. Saidi, Gibbs en Ostlund zijn leuke verdedigers voor op de bank.
Paauwe, Ono, Basto en Castelen verkopen. Alsnog Simons halen. Dan moet het er zo uitzien IMO:
------------------Lodewijks--------------
Greene-Zuiverloon-Mastorovic-Snoyl
-------------------Simons-----------------
Vincken------------Hofs-----------Goor
-------------Kuijt------Kalou--------------
Bank: Saidi, Ostlund, Gibbs, Bosschaart, Ali B., Leonardo, Earts en jeugd
Overbodige spelers weg en daarvoor de nodige aankopen doen. Eventueel Hofs op rechts, Goor voor Simons en Bosschaart op zijn echte plek: linkshalf.
Ach, wees blij dat we iemand hebben die tenminste een beetje kan verdedigenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:53 schreef snabbi het volgende:
[..]
Zet Simons maar uit je hoofd. Voor mijn gevoel is het ook behoorlijk overtrokken met zijn kwaliteiten. Zie maar dat ook PSV afstand van hem doet. Verder zeg je wat ervaring in het centrum en dan dump je er zuiverloon neer. Zuiverloon vind ik een goede verdediger, maar ervaring![]()
Zelf ben ik wel een redelijke fan van Saidi. Ik heb hem een aantal zeer sterke wedstrijden zien spelen, maar het is idd niet een speler die de rest op sleeptouw neemt, maar het is maar ja dat hoef je van de andere backs ook niet te verwachten.
Ik denck ooc dat mijnheer Lodenwijcks den rol onder den lat zeehr goet can vervuhlen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:53 schreef snabbi het volgende:
[..]
Juist daarom zou ik blij zijn met lodewijcks weer onder de lat. Liever dan Aerts.
Ook las ik ergens anders dat hij vandaag bij de Kuip gezien was.quote:Daniel Majstorovic kan naar Feyenoord
23-06-2005 om 16:03
Feyenoord wil zich voor komend seizoen nog versterken minstens twee spelers. De aankopen moeten echter haalbaar zijn en direct een versterking zijn. Daniel Majstorovic van FC Twente zou een van de kanidaten zijn. De Zweed speelt pas 1 seizoen in Enschede en is inmiddels niet meer weg te denken uit de defensie van de Tukkers. Het contract van de Majstorovic loopt tot juni 2008, waardoor een eventuele transfersom niet gering zal zijn.
Volgens de zaakwaarnemer van Majstorovic zou FC Twente zich realiseren dat het een bod van Feyenoord moeilijk naast zich neer zou kunnen leggen. De verdediger speelde 30 wedstrijden voor de Enschedeërs en scoorde daarin twee keer. Bij de Rotterdammers zou hij zijn landgenoot Alexander Östlund tegenkomen.
Ik ook niet. Maar er moet toch minstens 1 goede verdediger bij komen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:16 schreef Cart_man het volgende:
Eigenlijk niet eens zoveel problemen met Ghaly en Snoyl in de basis.
Met Bert had Ghali ook nooit problemen...quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:37 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Schreuder was er alleen onder Bert.....
quote:Woning Dirk Kuijt geplunderd
Inbrekers hebben de woning van Dirk Kuijt leeggehaald. Daarbij is onder andere de auto van zijn echtgenote gestolen, evenals geluidsapparatuur en de televisie. Dit meldt Noordzee Fm. Kuijt bevond zich ten tijde van de inbraak op Aruba, waar hij meedoet aan het Beach Voetvolley Toernooi. De spits komt volgens zijn vader voor de inbraak niet eerder naar huis. Familieleden van de voetballer hebben bij de politie aangifte gedaan van de inbraak. Volgens vader Kuijt is er de afgelopen weken al diverse keren ingebroken in de wijk De Zanderij in Katwijk, waar Dirk Kuijt woont.
Nee, helaas te kort dag, had een leuk tripje geweest, en ik ga 13 julie naar U2 in die ene stad.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:41 schreef RedGuy het volgende:
Gaan hier nog mensen 10 juli naar Hongarije?
Je had natuurlijk ook naar Brussel of Gelsenkirchen kunnen gaan...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, helaas te kort dag, had een leuk tripje geweest, en ik ga 13 julie naar U2 in die ene stad.
Voor dat de reacties komen, ik weet het, maar je moet wat over hebben voor je favoriete band
Goed nieuws.quote:24-06-2005: 'Atletico ziet af van Kuijt, Barca wil Castelen'
Een tweetal berichten over Feyenoorders in de Spaanse media vandaag. AS meldt dat Atletico Madrid af ziet van Dirk Kuijt. De club uit de hoofdstad had de Katwijker lange tijd op het oog, maar ziet af van de koop, omdat Feyenoord vasthoudt aan het transferbedrag van 15 miljoen euro. Dat bedrag vindt Atletico veel te hoog. Liverpool heeft nog wel steeds interesse in Kuijt. Hoe concreet de Engelsen werkelijk zijn, moeten we afwachten. Vorig week werd er gemeld dat de onderhandelingen met Feyenoord inmiddels hervat zijn.
El Mundo Deportivo weet te melden (al staat het wat weggedrukt in het bericht) dat Fc Barcelona nog altijd interesse heeft in Romeo Castelen. Er wordt een lijstje met spelers genoemd waar trainer Frank Rijkaard het wel in zou zien zitten en daar staat Castelen, die ook (meer serieuze) interesse geniet van Auxerre, ook bij. Enkele maanden geleden werd Barca ook al in verband gebracht met de rechtsbuiten. Castelen zou zo'n 6 miljoen euro moeten kosten.
Had ik ook gewild, maar heb geen creditcard en dan word kaarten aanschaffen een lastig verhaal, marktplaats was een optie, maar veel te duur.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook naar Brussel of Gelsenkirchen kunnen gaan...![]()
ach, voor één keertje...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Had ik ook gewild, maar heb geen creditcard en dan word kaarten aanschaffen een lastig verhaal, marktplaats was een optie, maar veel te duur.
Dat was volgens mij Bruce Springsteenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
ach, voor één keertje...![]()
Snap sowieso niet dat ze dat concert daar geven. Had U2 een paar jaar geleden niet gezegd alleen nog in de Kuip op te treden omdat de akoestiek in de arena bout is? Of waren dat de Stones ofzo?
1 voordeel, hij heeft geen last meer van al die lekke banden die 'ie de hele tijd heeftquote:
Je hebt altijd je polsen nog, als je er echt niets mee weet te doenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:01 schreef twi het volgende:
1 voordeel, hij heeft geen last meer van al die lekke banden die 'ie de hele tijd heeft
Kut waar moet ik m'n mes nu voor gebruiken?
Ken er nog zo één die z'n principes niet zo nauw neemtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, helaas te kort dag, had een leuk tripje geweest, en ik ga 13 julie naar U2 in die ene stad.
Voor dat de reacties komen, ik weet het, maar je moet wat over hebben voor je favoriete band
Ik kan het mis hebben, maar heeft Paauwe niet aangegeven toch weer te willen blijven nu Koeman er zit? In dat geval zou het best wel es kunnen dat Paauwe weer terug naar het middenveld mag, waardoor je Majstorovic nodig zult hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:16 schreef Cart_man het volgende:
Ik vind het gelul..doet me ook afvragen waar nu de prioriteiten van Feijenoord liggen. Willen ze nu een verdedigende middenvelder en een linksback of een centrale verdediger en verder niks? Wat betekend dat centraal op het midden gevoetbald gaat worden met Ghaly en Schreuder en de linksback positie wordt ingevuld door Snoyl en Bosschaart.
Rijdt er weer een bus?? hehe lijkt me wel kicke, schijnt super daar te zijn, rondom dat meer..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:41 schreef RedGuy het volgende:
Gaan hier nog mensen 10 juli naar Hongarije?
Zonde...quote:24-06-2005: Joep van de Ouweland naar De Graafschap
Joep van den Ouweland verkast naar De Graafschap. Van den Ouweland kwam van Willem II naar jong Feyenoord, maar wist nooit een plekje in het eerste te bemachtigen. Aan het begin van het vorige seizoen verkaste hij daarom naar Excelsior. In maart liet Van den Ouweland weten af te willen van zijn contract bij Feyenoord. Onder andere Dordrecht '90 toonde toen interesse, maar het wordt dus De Graafschap.
Ik dacht dat Feyenoord zn contract niet wilde verlengen? iig prima te begrijpen als je geen kans krijgt en 2 jaar geleden nog het grootste talent van de Shell competitie was. Had wel minimaal een eredivisieclub verwacht.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:19 schreef Cart_man het volgende:
Joep wilde zelf weg. Was wel een goede, al zou je dat niet zeggen nu hij naar de Graafschap gaat.
Tjah...quote:Jorien de Eerste
De mooiste documentaire van het jaar zag ik vorige week bij de NPS, op Nederland 3. 't Was een adembenemend epos over nieuwe bestuurders van de Spaanse voetbalclub Barcelona, die de oude, maffiose garde waren opgevolgd. Het televisieverhaal ging over strijd, fouten, ruzies en triomfen in de zenuwachtige voetbalwereld van het grote geld. Eind goed al goed. Na een dramatische seizoenstart behaalde de bijna failliete club toch nog een eervolle tweede plaats in de nationale competitie. Een jaar later zou Barcelona zelfs kampioen worden en Europa verwennen met kunstzinnig spel.
De bobo's van 'Barca' waren met recht apetrots. Ze vertegenwoordigen een nieuwe, jonge generatie sportbestuurders. Dertigers en veertigers. Maatschappelijk succesvolle, hoogopgeleide ondernemers en advocaten, die - altijd met de beste wijn en tapas bij de hand - van hun club 'Barca' de beste van Spanje willen maken. Want dat is wat die kerels bindt: onvoorwaardelijke clubliefde.
Zaterdag gaat Feyenoord weer trainen en zal het dus na een stille zomerstop weer druk worden rond de Kuip. Net als Barcelona is Feyenoord een volksclub en op zoiets onbenulligs als de eerste training zullen duizenden supporters afkomen. Die mensen hopen alweer wekenlang op nieuwe successen. Want dat doet een Feyenoord-supporter altijd: Hopen, heel veel hopen.
Het is meestal tegen beter weten in. Doorgaans ontaardt een hoopvol begonnen seizoen voor Feyenoordfans in wisselvalligheid en tegenslag. Soms zou een door nederlagen murw gebeukte supporter dat Feyenoord-gevoel achter zich willen laten, maar dat lukt nooit. Het eeuwige grote verlangen naar succes blijft. Maar het wordt maar zeer zelden beantwoord.
Hoe dat komt?
Ik hoor niet tot de mensen die al jaren roepen om het vertrek van Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik. Aan de strenge, charismatische kale heeft Feyenoord veel te danken. Hij deed begin jaren negentig iets wat andere kapitaalkrachtigen nalieten en redde Feyenoord van een zeker faillissement. Tot de dag van vandaag stopt hij eigen centen in de club. Dus toen Feyenoord in 2002 zomaar de UEFA Cup won, was die Cup ook een beetje van hem en een mens moet dus niet moeilijk doen over 's mans eerzuchtige idee om pas in het jubeljaar 2008 - wanneer Feyenoord honderd jaar bestaat - zijn voorzitterschap neer te leggen.
Wel bekruipt me steeds vaker het gevoel dat hier iets niet klopt. Feyenoord is een eenmanszaak geworden. Jorien van den Herik is de baas en niemand anders. Dat zou niet eens zo erg zijn als de baas zich zou laten omringen door kritische bestuurders. Maar bij Feyenoord bestaan bestuursleden slechts voor de vorm. Een weerwoord wordt zelden gehoord.
De coterie rond Van den Herik is al jaren dezelfde. Steeds diezelfde koppen op het ereterras van de Kuip. Diezelfde vijftigplussers. Want dat moet van Van den Herik gezegd worden: Hij laat een mens niet gauw vallen. Toen de publieke opinie allang had afgerekend met het - laten we zeggen - 'slordige' declaratiegedrag van Bram Peper, kreeg de voormalige burgemeester en minister toch nog een pontificale ereplek in de Kuip. En de voormalige havenbaas Willem Scholten, die de Rotterdamse gemeenschap opzadelde met een schuld van tientallen miljoenen, is in afwachting van vele rechtzaken nog altijd een zeer gewaardeerd bestuurslid van volksclub Feyenoord.
Het bovenstaande zou allemaal niet zo erg zijn als het Feyenoord goed ging. Helaas, weer mis. Feyenoord ontwikkelt zich niet. De populairste club van Nederland wordt eens in de tien jaar kampioen, wint eens in de dertig jaar bij wijze van wonder een Europa Cup, maar blinkt onder het bewind van Jorien de Eerste vooral uit in vervelende randzaken rond verwende, slecht begeleide jeugdspelers, geruzie met de populairste spelers en een opstappende trainer (Gullit) Wat dat laatste betreft: Van den Herik gaf het afgelopen seizoen nauwelijks steun aan de onervaren Gullit, wees eerder de ervaren coach Martin Jol af omdat die 'te dikkig' zou zijn en blokkeerde jarenlang de terugkeer van Wim Jansen, de ideale trainer.
Dus ja, toen ik vorige week als televisiekijker zo genoot van het elan en de moderne, doortastende stijl van besturen door de nieuwe top van Barcelona, dacht ik: Zulke intelligente, moderne, kapitaalkrachtige, ontwapenende dertigers en veertigers met een Feyenoord-hart zullen toch hier in Rotterdam en omstreken ook wel te vinden zijn? Echt, ik gun Jorien van den Herik een voorzitterschap tot in 2008. Maar wat van eigenwijze, dekselse dertigers en veertigers om hem heen - nee, daar zou Feyenoord niet slechter van worden.
Barca zat ook jarenlang in een dip, daar gaat het over.quote:
De Graafschap ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Barca zat ook jarenlang in een dip, daar gaat het over.![]()
De Graafschap zit niet jarenlang in een dip, het is gewoon een prutsclubje.quote:
Dus jij weet ook niks van Cruijff? Toen was je immers nog niet met voetbal bezig omdat je nog uitgeperst moest worden. Archiefbeelden doen wonderen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:21 schreef methodmich het volgende:
Hij volgt voetbal pas 3 jaar heiden, dus weet ie niets van de historie.
Wat kom je nou stoer doen, het gaat erom dat er iemand aan de leiding is die beter op kan tiefenquote:
Dat is subjectief, dus daar oordeel ik niet over. Maar de vergelijking tussen Feyenoord en Barcelona raakt kant noch wal. Die vergelijking kun je net zo goed maken tussen Feyenoord en De Graafschap, dus waarom dan een club als Feyenoord met het grote Barca vergelijken?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:25 schreef methodmich het volgende:
Dan had je toch moeten weten dat Feyenoord een mooiere en betere club is dan PSV?
Het gaat om de dip van een topclub, en slecht management. Dat jij dat opzettelijk verkeerd interpreteert om mee te trollen, is niet relevant.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is subjectief, dus daar oordeel ik niet over. Maar de vergelijking tussen Feyenoord en Barcelona raakt kant noch wal. Die vergelijking kun je net zo goed maken tussen Feyenoord en De Graafschap, dus waarom dan een club als Feyenoord met het grote Barca vergelijken?
Maar Nederlandse topclubs zijn niet vergelijkbaar met Spaanse topclubs als Real Madrid en Barcelona. Dat is zoveel groter en heeft zoveel meer invloed dan een Nederlands voetbalclubje. De politiek, cultuur en historie die daar aan vast zit geplakt is in geen enkel opzicht vergelijkbaar met Feyenoord.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:34 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord en Barcelona internationaal vergelijken kan niet nee. Maar Feyenoord is in nationaal opzicht net als Barcelona een topclub en dus heeft heiden6 gewoon gelijk dat je dan een vergelijking kan maken.
Maar waarom het Feyenoord-management met het Barca-management vergelijken? Die vergelijking slaat nergens op. Appels met peren en zo.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:39 schreef methodmich het volgende:
Dat heeft geen bal met management te maken. Zelfs management van een topamateurclub als DOVO is vergelijkbaar met een club als Barcelona als er fouten gemaakt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |