Nu je het zegt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:40 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de schrijfstijl, zal het wel een berichie van voetbalzone oid zijn...
die komma's ookquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:40 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de schrijfstijl, zal het wel een berichie van voetbalzone oid zijn...
Zie enkele posts eerder. Alfred ging dan rustig met Hosam apart op de match en diens fouten in, niet schreeuwerig zoals Gullit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:09 schreef rotskibo het volgende:
Hoezo ligt Schreuder nou weer goed bij Ghali, vanwege zijn coaching in het veldVoor de winterstop speelde Schreuder terwijl Ghali op de bank en de tribune zat, en de 2e seizoenshelft belandde Schreuder op de bank en nam Ghali zijn plaats in
Dat gullit geen coach is, was iedereen ook wel duidelijk, maar dan nog denk ik dat zijn taak meer bij het voetballen moet blijven en minder bij het coachen. Dingen doorspreken om routines te krijgen enzo prima natuurlijk, maar coaches hebben we al in dienstquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Zie enkele posts eerder. Alfred ging dan rustig met Hosam apart op de match en diens fouten in, niet schreeuwerig zoals Gullit.
Schreuder was er alleen onder Bert.....quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Zie enkele posts eerder. Alfred ging dan rustig met Hosam apart op de match en diens fouten in, niet schreeuwerig zoals Gullit.
Opzich een goed plan, maar dan kom je in tijdnood met nieuwe spelers halen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:35 schreef Moreno het volgende:
Ik zeg doen.....
14 Miljoen voor Kuijt
12 Miljoen voor Kalou
6 Miljoen voor Castelen
2/3 Miljoen voor Lazovic (CSKA doet niet zo moeilijk met geld)
2 Miljoen voor Goor
1 Miljoen voor Paauwe
38 Miljoen in totaal daar kun je leuke dingen mee doen
Dan maar een overgangsjaar en wat jonge spelers brengen zoals Vicken, Zuiverloon, Biseswar en Guzmanquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:37 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Opzich een goed plan, maar dan kom je in tijdnood met nieuwe spelers halen.
Als je Wotte 38 miljoen geeft en zo Feyenoords toekomst laat bepalen kun je de club ten dode opschrijvenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:35 schreef Moreno het volgende:
Snel verkopen! We hebben Vincken ook voor op rechts.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:34 schreef Moreno het volgende:
22 Jun 2005 - Auxerre en Monaco in de markt voor Castelen
Romeo Castelen staat wederom in de belangstelling van enkele Franse clubs. Op het Franse Maxifoot.fr staat te lezen dat zowel Auxerre als Monaco interesse hebben in de rechtsvoor. De waarde van Castelen wordt op 6 miljoen euro geschat.
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:42 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Als je Wotte 38 miljoen geeft en zo Feyenoords toekomst laat bepalen kun je de club ten dode opschrijven![]()
Biseswar?quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:45 schreef fransie102 het volgende:
En dan is Castelen weg, en Vincken geblesseerd/kan het niveau niet aan. Wat dan?
Castelen een dragende spelerquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:02 schreef Cart_man het volgende:
Wat een dom gewauwel hier, de tering...Gooi alle spelers die Feijenoord nog een beetje draaglijk maken maar overboord en ga lekker winkelen.
Echt het domste wat ik ooit gelezen heb hier...Een groot deel van dat geld komt zou zowiezo niet vrij komen voor transfergeld.
Als je Castelen zou kunnen verkopen is dat mooi meegenomen, Kuijt en Kalou moet je zeker nog niet verkopen, wil je van komend seizoen nog wat gaan maken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:02 schreef Cart_man het volgende:
Wat een dom gewauwel hier, de tering...Gooi alle spelers die Feijenoord nog een beetje draaglijk maken maar overboord en ga lekker winkelen.
Echt het domste wat ik ooit gelezen heb hier...Een groot deel van dat geld komt zou zowiezo niet vrij komen voor transfergeld.
Dragende speler niet, maar voor een eerste seizoen bij Feijenoord deed hij het niet slecht tot aan de winterstop...als er een goed bod voor hem komt mag hij wel weg tuurlijk.quote:
Je moet verder in de toekomst kijken. Met 30 miljoen kun je aan een echt topteam gaan bouwen (denk niet dat een Kromkamp nee zegt tegen 1,5 miljoen salaris per jaar en vooruitzichten, en dan is die paar miljoen voor Majstorovic ook geen probleem meer) , en als dat team een beetje draait, jeugd inpassen. Moet je alleen eerst al het overbodige matriaal kwijt zien te raken natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dragende speler niet, maar voor een eerste seizoen bij Feijenoord deed hij het niet slecht tot aan de winterstop...als er een goed bod voor hem komt mag hij wel weg tuurlijk.
Vind het echter van de zotte, dat er hier personen zijn die geen problemen hebben met de verkoop van de spelers die ervoor zorgde dat Feijenoord niet lager eindigde dit seizoen...
Jij vond toch dat Goor ook mocht oprotten? In mijn ogen na Kuyt de meest waardveolle speler van het afgelopen seizoen. Voor Castelen is 6mln een mooi prijsje.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vind het echter van de zotte, dat er hier personen zijn die geen problemen hebben met de verkoop van de spelers die ervoor zorgde dat Feijenoord niet lager eindigde dit seizoen...
quote:Samenwerking KV Mechelen en Feyenoord officieel
De samenwerking tussen Feyenoord en KV Mechelen is officieel, dat meldt de website Voetbalbelgie.be. Eerder werd al bekend dat beide partijen in onderhandeling waren over een samenwerking.
Feyenoord levert de trainer en vier spelers, en betaalt de salarissen van deze vijf heren. KV Mechelen moet de winstpremies ophoesten. Feyenoord kan de jonge spelers achter de Kazerne laten rijpen. Als een speler doorverkocht wordt, krijgt KV Mechelen een percentage van de transfersom.
In het samenwerkingsakkoord is opgenomen dat de nieuwe trainer, Adré Wetzel, niet verplicht is de Feyenoord-huurlingen op te stellen. Het is in ieders belang dat Malinwa goed draait, want KV Mechelen kan de trainer aan de deur zetten als ze niet tevreden zijn.
Akwasi Nana Asare en Dennis Masina tekenden al een contract. Asare is een 18-jarige verdediger en speelde het vorige seizoen bij Antwerp FC. Dennis Masina (aanvaller, 22 jaar) was aan Eendracht Aalst uitgeleend. Feyenoord zorgt nog voor een middenvelder en een aanvaller.
De samenwerkingsakkoorden van Feyenoord met andere Belgische clubs, zoals Eendracht Aalst en Antwerp FC werden of worden door de Rotterdammers opgezegd. Aan KVC Westerlo heeft Feyenoord nog slechts Jackson de Coelho uitgeleend.
Het is vooralsnog onbekend wat er gaat gebeuren met de in het afgelopen seizoen uitgeleende spelers Jordan Opoku, Nafiu Iddrisu en Alex Brosque. Alex Brosque had een condtract dat deze zomer afgelopen is. Waarschijnlijk krijgt de Australiër geen nieuw contract.
Bron: V-bal
Die eerste drie bedragen zijn al niet reeel in deze tijd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:35 schreef Moreno het volgende:
Ik zeg doen.....
14 Miljoen voor Kuijt
12 Miljoen voor Kalou
6 Miljoen voor Castelen
2/3 Miljoen voor Lazovic (CSKA doet niet zo moeilijk met geld)
2 Miljoen voor Goor
1 Miljoen voor Paauwe
14mln voor Kuyt wel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die eerste drie bedragen zijn al niet reeel in deze tijd.
Valencia wou geloof ik een dergelijk bedrag voor hem neerleggen hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:26 schreef Mindlight het volgende:
Op Kalou na zijn ze zo onrealistisch nog niet denk ik.
Die wilden 8 miljoen betalen, feyenoord vroeg 12 miljoen inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:36 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Valencia wou geloof ik een dergelijk bedrag voor hem neerleggen hoor.
Wat je zegt, niet zo dromen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:03 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Je moet verder in de toekomst kijken. Met 30 miljoen kun je aan een echt topteam gaan bouwen (denk niet dat een Kromkamp nee zegt tegen 1,5 miljoen salaris per jaar en vooruitzichten, en dan is die paar miljoen voor Majstorovic ook geen probleem meer) , en als dat team een beetje draait, jeugd inpassen. Moet je alleen eerst al het overbodige matriaal kwijt zien te raken natuurlijk
Maar goed, dit is allemaal fantasie, en het is onmogelijk dat dit zal gebeuren natuurlijk. En daar komt nog bij dat we zelfs met 50 miljoen in kas nog geen fatsoenlijk team neer kunnen zetten zolang dit bestuur er zit
Wil niet komen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:05 schreef Paperclipjes het volgende:
George Boateng geen optie?
Laten we het hopen. En laten we ook hopen dat die jeugd goed genoeg is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wil niet komen...
Koeman gaat voor de jeugd Loek, weet ik zeker.
Ach, dat boeit me niet eens zo erg...Zolang Feijenoord maar niet lager dan de 4de plaatst komt volgend seizoen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. En laten we ook hopen dat die jeugd goed genoeg is.
Zie jij Vinken als iemand die het zal kunnen maken bij jullie?quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Snel verkopen! We hebben Vincken ook voor op rechts.
Dat is onmogelijk in de HCE.....quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:15 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord maar niet lager dan de 4de plaatst komt volgend seizoen.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:03 schreef fransie102 het volgende:
Melchiot zijn geen wereldtoppers maar met ondanks deze spelers wint Oranje wel alles.
Ja.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:21 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zie jij Vinken als iemand die het zal kunnen maken bij jullie?
Bij Jong Feyenoord doet ie het prima. Hier laat ie nog te weinig acties zien en is ie nog te rustig om de bal op te eisen als babel of quincy weer eens gaat kutten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:21 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zie jij Vinken als iemand die het zal kunnen maken bij jullie?
Ik zie obv WK -20 eerlijk gezegd meer een tweede Sikora in hem....
Ajax werd in 1999/2000 ook 6e geloof ik. En Feyenoord is ook wel eens buiten de top 10 geindigd. Niet onmogelijk dus.quote:
Je hoopt via de play-offs CL-voetbal te halen dus?quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ach, dat boeit me niet eens zo erg...Zolang Feijenoord maar niet lager dan de 4de plaatst komt volgend seizoen.
Daarom wou ik ook input van een kennerquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bij Jong Feyenoord doet ie het prima. Hier laat ie nog te weinig acties zien en is ie nog te rustig om de bal op te eisen als babel of quincy weer eens gaat kutten.
obv dat WK hoop ik op een basisplek voor babel en emanuelson volgend seizoen, dus dit zegt weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |