Dat krijg je dan ja.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jazeker. Ik gaf MUUS ooit een snauw en toen attendeerde ze me erop dat er een knipoog PI stond bij haar post
Uhuh.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:24 schreef livEliveD het volgende:
Wordt iedereen ook zo flauw van de wamte![]()
Wat is er mis met slaan?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:24 schreef Natalie het volgende:
M'n reputatie gaan wel goed naar de maan nu, hè?
Thanks zoon.
Ehhhhhhhquote:Op maandag 20 juni 2005 15:32 schreef Natalie het volgende:
Geen zorgen. Ik heb beeldmateriaal. Waar zal ik het naartoe sturen?
Ik moet zeggen dat ik wel nieuwsgierig ben geworden nu.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zal Natalie vragen of ze jou wil slaan
Ze is nu even druk, maar ze wil je straks wel slaanquote:Op maandag 20 juni 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel nieuwsgierig ben geworden nu.
Dus 't mag niet mee naar de meeting?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:46 schreef livEliveD het volgende:
Ehhhhhhh![]()
Naar een of ander bureau dat gevoelige info vernietigt![]()
Dan doe ik wel stout.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:04 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zeg, doe het zelf, Reya
Alicey is lief!
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dus 't mag niet mee naar de meeting?
Sorry, Alicey.. 't feest gaat niet door...
Ik heb vanmorgen mijn laatste tentamen van dit schooljaar gehad!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:20 schreef STORMSEEKER het volgende:
Nee leren, DAT is lekker met dit weer.![]()
Vandaag pittig tentamen gehad en donderdag en maandag ook nog...![]()
Ik heb toch zo'n zin in vakantie.... When does te hurting stop.
Klinkt als een lekker dagje zo.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen mijn laatste tentamen van dit schooljaar gehad!Ging best goed.
Zonet lekker het stadspark in geweest, onder een grote dikke boom gelegen. Zalig. En daarna nog een ijsje gehaald met de smaken bosbes en stracciatella
.
Oh, sorry.. De slow chatters in WFL zijn in werkelijkheid een stuk minder eng hoor.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:11 schreef Natalie het volgende:
Het wordt echt eng nu... WFL, Solse Gat, allemaal van die enge FOK!kers, een stiefzoon die zegt dat ik moet meppen.
Die studenten ook altijd.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:13 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]Ik heb een zwaar relaxt leven op dit moment
.
Nee, maar op mijn armen en benen heb ik niet snel last van zweet.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:15 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie ook dat je hand bijna van je muis afzweet? Het kleeft allemaal zo.
Nee ik normaal ook niet maar alles lijkt wel te plakken met dit weer..quote:Op maandag 20 juni 2005 16:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, maar op mijn armen en benen heb ik niet snel last van zweet.
Tuuwk wel. Haske gezelligquote:
Als ik nu laatst mijn ogen gewoon open had weten te houden, dan was beeldmateriaal helemaal niet nodig geweest.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:23 schreef livEliveD het volgende:
Tuuwk wel. Haske gezellig![]()
Alleen dat beeldmateriaal moet je vergeten mee te nemen![]()
Gooi je voeten eens in een bak koud water. (ijskoud), dan koel je wel afquote:Op maandag 20 juni 2005 16:15 schreef Geartsjuh het volgende:
![]()
Hebben jullie ook dat je hand bijna van je muis afzweet? Het kleeft allemaal zo.
Post Icon Abuse!quote:Op maandag 20 juni 2005 15:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Geen idee. Ik doe het al vanaf het begin volgens mij. Ik denk er niet eens meer bij na. Ik vind het wel een ok plaatje eigenlijk. Heerlijk olijk blij (en zo voel ik me altijd) Verder kijk ik eigenlijk nooit naar de posticoon van anderen.
Heb net al even gelegen. Niet echt geholpen. Heb al twee dagen hoofdpijn. Gisteren al zware pijnstiller genomen, hielp ook niet. Net toch nog maar eentje genomen. Migraine-achtige hoofdpijn, fijn met dit weer.quote:
Volgende keer beterquote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef Natalie het volgende:
Als ik nu laatst mijn ogen gewoon open had weten te houden, dan was beeldmateriaal helemaal niet nodig geweest.
Niet meer helaas...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef Reya het volgende:
Beterschap Lupa
Is het wel enigszins koel in je huis?
Bah.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb net al even gelegen. Niet echt geholpen. Heb al twee dagen hoofdpijn. Gisteren al zware pijnstiller genomen, hielp ook niet. Net toch nog maar eentje genomen. Migraine-achtige hoofdpijn, fijn met dit weer.
Hopelijk straks beterquote:Op maandag 20 juni 2005 16:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik drink erg veel voor mijn doen (drink normaal vrij weinig), dus daar zal het niet aan liggen denk. Ga nog maar even proberen te slapen. Als je slaapt voel je tenminste niks.
Beterschapquote:Op maandag 20 juni 2005 16:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik drink erg veel voor mijn doen (drink normaal vrij weinig), dus daar zal het niet aan liggen denk. Ga nog maar even proberen te slapen. Als je slaapt voel je tenminste niks.
Zwetenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:08 schreef Reya het volgende:
Eten en dan richting de radio (in een warme trein, ws)
De hele trein volspuiten.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zweten![]()
Gewoon heeeeeel veeeeeel deo meenemen
Ja eerst wilde ik je best van dienst zijn maar toen kwam de klassieker: "Ik heb hoofdpijn"quote:Op maandag 20 juni 2005 17:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er worden nogal wat zaken en mensen vol- c.q. ondergespoten vandaag.Wanneer is het mijn beurt?
Die is nu zo goed als over. Bovendien helpt seks tegen hoofdpijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:25 schreef livEliveD het volgende:
Ja eerst wilde ik je best van dienst zijn maar toen kwam de klassieker: "Ik heb hoofdpijn"
Ik ben bang dat ik seks met jou niet zo heel prettig zal vindenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die is nu zo goed als over. Bovendien helpt seks tegen hoofdpijn.
Ik wel jaquote:Op maandag 20 juni 2005 16:15 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
![]()
Wees gerust, het gevoel is geheel wederzijds.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:43 schreef livEliveD het volgende:
k ben bang dat ik seks met jou niet zo heel prettig zal vinden. Sorry
(en dan heb ik het nog niet eens over een orgie
)
Fietsen vind ik juist wel oké, dan voel je de wind. Alleen die plakbillen...quote:Op maandag 20 juni 2005 17:44 schreef qu63 het volgende:
het is hier binnen nét iets minder erg dan buiten.. net moest ik ff een stuk fietsen.. Doe ik dus niet meer overdag
* livEliveD opgelucht adem haaltquote:Op maandag 20 juni 2005 17:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wees gerust, het gevoel is geheel wederzijds.
Het was alleen maar warme wind..quote:Op maandag 20 juni 2005 17:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Fietsen vind ik juist wel oké, dan voel je de wind. Alleen die plakbillen...
Orgasmes faken is zó 1950.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:00 schreef livEliveD het volgende:
Ha! Eindelijk een middel om vrouwelijke fakers te ondekken: Orgasme bij vrouwen in hersenen aantoonbaar
Mooi zo.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey, Alicey, ik heb de bevestiging van de domeinnaam ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |