Het zal vast heet zijn ja, binnen is het hier niet te houden zo ongeveer..quote:Op maandag 20 juni 2005 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallootjes.
Wat een hitte in de stad.Maar Haus zal trots zijn op me. Ik heb onder andere Einstein voor beginners en Natuurkunde voor in je binnenzak geleend.
exorcismequote:Op maandag 20 juni 2005 14:48 schreef Schorpioen het volgende:
Er sterven nog steeds mensen aan het kruis...
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/4107524.stm
[..]
![]()
Het gaat vast goedkomen dan.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil er graag wat meer van weten ja. Haus heeft al privéles aangeboden.
Zo zinloosquote:Op maandag 20 juni 2005 14:48 schreef Schorpioen het volgende:
Er sterven nog steeds mensen aan het kruis...
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/4107524.stm
Binnen valt dat tegen.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:00 schreef Natalie het volgende:
En, kom op. Zo warm is het ook weer niet. In de schaduw is het best te doen
Komt die schaduw toevallig van het airco apparaat?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:00 schreef Natalie het volgende:
En, kom op. Zo warm is het ook weer niet. In de schaduw is het best te doen
*prik*quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil er graag wat meer van weten ja.
Ik bedoelde platspuiten op een andere manier, waar je nog kon kiezen uit 2 verschillende varianten ook, maar dan doe je dat.quote:
Welke 2 dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:05 schreef Alicey het volgende:
Ik bedoelde platspuiten op een andere manier, waar je nog kon kiezen uit 2 verschillende varianten ook, maar dan doe je dat.
Is isolatie toch nog èrgens goed voor. 't Is hier namelijk heerlijk koel.quote:
Die heb ik nietquote:Op maandag 20 juni 2005 15:04 schreef livEliveD het volgende:
Komt die schaduw toevallig van het airco apparaat?![]()
Ik stik echt de moord hier en dan heb ik al net niks aan![]()
Ik heb er überhaupt geen examen in gedaan.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:07 schreef Reya het volgende:
Ik heb een zeven voor natuurkunde op mijn eindlijst, dus ik laat me niet meer de les lezen erover![]()
open eens een leuk natuurkunde topic !quote:Op maandag 20 juni 2005 15:07 schreef Reya het volgende:
Ik heb een zeven voor natuurkunde op mijn eindlijst, dus ik laat me niet meer de les lezen erover![]()
Je hebt niet veel gemistquote:Op maandag 20 juni 2005 15:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb er überhaupt geen examen in gedaan.
Die intelligentie heb je duidelijk van je geliefde FOK!stiefmoederquote:Op maandag 20 juni 2005 15:07 schreef Reya het volgende:
Ik zit me dat eik ook al een tijdje af te vragen.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef Schorpioen het volgende:
Hey livEliveD, waarom gebruik jij altijd [afbeelding] als posticon?
Wat is (A-O) * (B-O) * (C-O)* ... *(Z- O)?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:07 schreef Reya het volgende:
Doet eens een WFL topic openen Natalie?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die intelligentie heb je duidelijk van je geliefde FOK!stiefmoeder
de wet van behoud van energiequote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef Reya het volgende:
Alhoewel sommige basisprincipes wel enorm handig zijn in wetenschappelijke discussies
Ik wil dolgraag maar me camera werkt helaas niet met deze warmtequote:Op maandag 20 juni 2005 15:07 schreef Natalie het volgende:
En we wachten met smart op een foto in US nu. Right, dames?
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zit me dat eik ook al een tijdje af te vragen.
Sorry maar dat water heb ik op dit moment zelf nodig. Als je genoeg zweet op je toetsenbord krijg je dan op een gegeven moment stroom door je donder?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef Alicey het volgende:
1) met water 2) met je slinger
Ik denk het niet, een toetsenbord is lage gelijkspanning.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry maar dat water heb ik op dit moment zelf nodig. Als je genoeg zweet op je toetsenbord krijg je dan op een gegeven moment stroom door je donder?![]()
Geen idee. Ik doe het al vanaf het begin volgens mij. Ik denk er niet eens meer bij na. Ik vind het wel een ok plaatje eigenlijk. Heerlijk olijk blij (en zo voel ik me altijdquote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef Schorpioen het volgende:
Hey livEliveD, waarom gebruik jij altijd [afbeelding] als posticon?
Dat laat ik over aan mijn intelligente zoon. Ik word wat roestig met warm weerquote:Op maandag 20 juni 2005 15:10 schreef Alicey het volgende:
Doet eens een WFL topic openen Natalie?Nu je hier toch zit wil ik je natuurlijk wel meteen inburgeren.
Zijn jullie juist niet een mooi duo?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat laat ik over aan mijn intelligente zoon. Ik word wat roestig met warm weer
Ja maar dan nog is het onverantwoord. Stel dat jullie bij die 0.00001% procent horen die het warm krijgen om mij zo schaars te zien dan raken jullie oververhit en dan krijg ik dat op me bordquote:Op maandag 20 juni 2005 15:13 schreef Alicey het volgende:
Kom maar met foto's liv. Er is vast wel een camera die wel werkt.
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat laat ik over aan mijn intelligente zoon. Ik word wat roestig met warm weer
Oh vast wel. Maar ik denk er nooit bij na en zie ze ook niet van anderenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:15 schreef Alicey het volgende:
Anderen gebruiken een pi toch soms om de sfeer aan te geven waarin de post gelezen moet worden, toch handig soms.
Smoesjes. Ben bent gewoon bang voor onsquote:Op maandag 20 juni 2005 15:11 schreef livEliveD het volgende:
Ik wil dolgraag maar me camera werkt helaas niet met deze warmte![]()
Welnee, dan mag je ons plat spuiten.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja maar dan nog is het onverantwoord. Stel dat jullie bij die 0.00001% procent horen die het warm krijgen om mij zo schaars te zien dan raken jullie oververhit en dan krijg ik dat op me bord![]()
Ben je daar nooit de fout mee in gegaan?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh vast wel. Maar ik denk er nooit bij na en zie ze ook niet van anderen![]()
Jazeker. Ik gaf MUUS ooit een snauw en toen attendeerde ze me erop dat er een knipoog PI stond bij haar postquote:
Pardon?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:18 schreef Reya het volgende:
Soms. In ieder geval niet 's nachts, want dan heeft ze meer aandacht voor haar minnaars
Sorryquote:Op maandag 20 juni 2005 15:19 schreef Natalie het volgende:
[..]
Pardon?
Braaf, kuisch, lieftallig. Wàt hadden we nu afgesproken!?
Een goed geheugen is soms best ok: JETIX Duivels?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:19 schreef livEliveD het volgende:
Jazeker. Ik gaf MUUS ooit een snauw en toen attendeerde ze me erop dat er een knipoog PI stond bij haar post
Ik sla nooit mensen...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:21 schreef Reya het volgende:
Sorry
Wil je me niet zo hard slaan als de vorige keer? Toen was ik er een week incontinent van![]()
Oh dat heb ik zo vaak jongen. Gewoon vrienden zoeken die aan de geur willen wennenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:21 schreef Reya het volgende:
Wil je me niet zo hard slaan als de vorige keer? Toen was ik er een week incontinent van![]()
Hoe moet ik die nachtelijke actie van je dan omschrijven? Fysieke stimulering van de bloedsomloop?quote:
Dat was jij.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:24 schreef livEliveD het volgende:
Hoe moet ik die nachtelijke actie van je dan omschrijven? Fysieke stimulering van de bloedsomloop?![]()
Was ik zo dronken dat ik dat al niet eens meer weetquote:
*checkt fotoboek*quote:Op maandag 20 juni 2005 15:24 schreef Natalie het volgende:
M'n reputatie gaan wel goed naar de maan nu, hè?
Thanks zoon.
Geen zorgen. Ik heb beeldmateriaal. Waar zal ik het naartoe sturen?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:26 schreef livEliveD het volgende:
Was ik zo dronken dat ik dat al niet eens meer weet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |