quote:Op maandag 20 juni 2005 13:37 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zit nu in de tuin met mn notebook
Jammer joh, ik zag je nog staan in ut stoppen met roken topic.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:37 schreef livEliveD het volgende:
In welk subfora hoort een topic over eenmalige toegang tot de "British Journal of Psychiatry"
* livEliveD even peuken aan het halen is
Mja tis meer een wetenschappelijk artikel dan echt een boek ofzoquote:
Stress man, stress!!!!!!!!!! Ik ga eraan onderdoor!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:40 schreef FokCrash het volgende:
Jammer joh, ik zag je nog staan in ut stoppen met roken topic.![]()
Dat is zooo'n drogreden.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Stress man, stress!!!!!!!!!! Ik ga eraan onderdoor!!!![]()
* Alicey ook zo ongeveer.. Alsof nadenken lukt met deze hitte.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:14 schreef Reya het volgende:
* Reya zit nu al een redelijke tijd totaal apathisch achter zijn bureau
Tentamens met dit weer!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:20 schreef STORMSEEKER het volgende:
Nee leren, DAT is lekker met dit weer.![]()
Vandaag pittig tentamen gehad en donderdag en maandag ook nog...![]()
Ik heb toch zo'n zin in vakantie.... When does te hurting stop.
Dat doen al mijn collega's die op aircoloze afdelingen werken ook de hele tijdquote:Op maandag 20 juni 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
[..]![]()
Ik kan het ook positief zien, ik kom wel bij je langs zo!
Wat gezellig!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:28 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Dat doen al mijn collega's die op aircoloze afdelingen werken ook de hele tijd
Je hebt zeker opeens opvallend veel oude bekenden?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:28 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Dat doen al mijn collega's die op aircoloze afdelingen werken ook de hele tijd
Ik wil je ook wel ff koudmakenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
Ik kan het ook positief zien, ik kom wel bij je langs zo!
quote:Father Daniel who is accused of orchestrating the crime is said to be unrepentant.
"God has performed a miracle for her, finally Irina is delivered from evil," AFP quoted the priest as saying.
"I don't understand why journalists are making such a fuss about this. Exorcism is a common practice in the heart of the Romanian Orthodox church and my methods are not at all unknown to other priests," Father Daniel added.
Het zal vast heet zijn ja, binnen is het hier niet te houden zo ongeveer..quote:Op maandag 20 juni 2005 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallootjes.
Wat een hitte in de stad.Maar Haus zal trots zijn op me. Ik heb onder andere Einstein voor beginners en Natuurkunde voor in je binnenzak geleend.
exorcismequote:Op maandag 20 juni 2005 14:48 schreef Schorpioen het volgende:
Er sterven nog steeds mensen aan het kruis...
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/4107524.stm
[..]
![]()
Het gaat vast goedkomen dan.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil er graag wat meer van weten ja. Haus heeft al privéles aangeboden.
Zo zinloosquote:Op maandag 20 juni 2005 14:48 schreef Schorpioen het volgende:
Er sterven nog steeds mensen aan het kruis...
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/4107524.stm
Binnen valt dat tegen.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:00 schreef Natalie het volgende:
En, kom op. Zo warm is het ook weer niet. In de schaduw is het best te doen
Komt die schaduw toevallig van het airco apparaat?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:00 schreef Natalie het volgende:
En, kom op. Zo warm is het ook weer niet. In de schaduw is het best te doen
*prik*quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil er graag wat meer van weten ja.
Ik bedoelde platspuiten op een andere manier, waar je nog kon kiezen uit 2 verschillende varianten ook, maar dan doe je dat.quote:
Welke 2 dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:05 schreef Alicey het volgende:
Ik bedoelde platspuiten op een andere manier, waar je nog kon kiezen uit 2 verschillende varianten ook, maar dan doe je dat.
Is isolatie toch nog èrgens goed voor. 't Is hier namelijk heerlijk koel.quote:
Die heb ik nietquote:Op maandag 20 juni 2005 15:04 schreef livEliveD het volgende:
Komt die schaduw toevallig van het airco apparaat?![]()
Ik stik echt de moord hier en dan heb ik al net niks aan![]()
Ik heb er überhaupt geen examen in gedaan.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:07 schreef Reya het volgende:
Ik heb een zeven voor natuurkunde op mijn eindlijst, dus ik laat me niet meer de les lezen erover![]()
open eens een leuk natuurkunde topic !quote:Op maandag 20 juni 2005 15:07 schreef Reya het volgende:
Ik heb een zeven voor natuurkunde op mijn eindlijst, dus ik laat me niet meer de les lezen erover![]()
Je hebt niet veel gemistquote:Op maandag 20 juni 2005 15:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb er überhaupt geen examen in gedaan.
Die intelligentie heb je duidelijk van je geliefde FOK!stiefmoederquote:Op maandag 20 juni 2005 15:07 schreef Reya het volgende:
Ik zit me dat eik ook al een tijdje af te vragen.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef Schorpioen het volgende:
Hey livEliveD, waarom gebruik jij altijd [afbeelding] als posticon?
Wat is (A-O) * (B-O) * (C-O)* ... *(Z- O)?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:07 schreef Reya het volgende:
Doet eens een WFL topic openen Natalie?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die intelligentie heb je duidelijk van je geliefde FOK!stiefmoeder
de wet van behoud van energiequote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef Reya het volgende:
Alhoewel sommige basisprincipes wel enorm handig zijn in wetenschappelijke discussies
Ik wil dolgraag maar me camera werkt helaas niet met deze warmtequote:Op maandag 20 juni 2005 15:07 schreef Natalie het volgende:
En we wachten met smart op een foto in US nu. Right, dames?
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zit me dat eik ook al een tijdje af te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |