COME ON! because there aint no party like an ..??quote:
summer party?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:56 schreef babba_ het volgende:
[..]
COME ON! because there aint no party like an ..??
quote:
ziet ie elke dagquote:
(en wat een knappe goal ryan!)quote:Op maandag 20 juni 2005 12:11 schreef babba_ het volgende:
[..]
ziet ie elke dag(wat een goede voorzet weer quincy!)
die gozert van benin die rood kreeg die was waarschijnlijk zo wild, omdat ie wist dat ie bij thuiskomst gestenigd zou gaan worden...quote:
ik vond die ene "overtreding" op de linksbuiten van NL (ff naam kwijt) ook rood waard.. 2 benen gestrekt naar enkels.. alleen vond de scheids dat normaalquote:Op maandag 20 juni 2005 12:16 schreef babba_ het volgende:
[..]
die gozert van benin die rood kreeg die was waarschijnlijk zo wild, omdat ie wist dat ie bij thuiskomst gestenigd zou gaan worden...net zoals hun vorige keeper....
quincy staat normaliter op linksbuiten, maar misschien bedoel je Tim Vincken?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:18 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik vond die ene "overtreding" op de linksbuiten van NL (ff naam kwijt) ook rood waard.. 2 benen gestrekt naar enkels.. alleen vond de scheids dat normaal
ja die was t geloof ik.. een van de weinige met een echte nederlandse naamquote:Op maandag 20 juni 2005 12:19 schreef babba_ het volgende:
[..]
quincy staat normaliter op linksbuiten, maar misschien bedoel je Tim Vincken?
RON VLAAR!quote:Op maandag 20 juni 2005 12:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja die was t geloof ik.. een van de weinige met een echte nederlandse naam
Kruys, Vlaar, Babel, Vermeer, van der struik enzquote:Op maandag 20 juni 2005 12:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja die was t geloof ik.. een van de weinige met een echte nederlandse naam
Prince Rajcomar is een typische friese naam hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 12:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Kruys, Vlaar, Babel, Vermeer, van der struik enz
babel een nederlandse naam?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Kruys, Vlaar, Babel, Vermeer, van der struik enz
dat is een beetje een babelonische spraakverwarring denk ikquote:
toren van babel staat in? ....quote:Op maandag 20 juni 2005 12:23 schreef babba_ het volgende:
[..]
dat is een beetje een babelonische spraakverwarring denk ik
amsterdam woont ie toch?quote:
boeiequote:Op maandag 20 juni 2005 12:28 schreef R-Alph het volgende:
* R-Alph komt stampend binnen
how is defqon.1 afgelopen?![]()
en bedankt.. daar is die hoofdpijn weerquote:Op maandag 20 juni 2005 12:28 schreef R-Alph het volgende:
* R-Alph komt stampend binnen
how is defqon.1 afgelopen?![]()
Zal wel komen omdat het defqon wasquote:Op maandag 20 juni 2005 12:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
en bedankt.. daar is die hoofdpijn weer![]()
WelkomIk ben helaas niet op defcon geweest
idd, ik pas wel opquote:
warmquote:Op maandag 20 juni 2005 12:46 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Alleen in de black tent was het niet te harden.
was echt te warm.. wel lekker gestampt op catscan daaroquote:Op maandag 20 juni 2005 12:46 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Alleen in de black tent was het niet te harden.
Ben er ook geweest met catscanquote:Op maandag 20 juni 2005 12:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
was echt te warm.. wel lekker gestampt op catscan daaro
nolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |