abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28082634
Welke gruwel verhalen ken jij over horeca gelegenheden? Wat heb je zelf meegemaakt en moet je kwijt aan de veelvraten van cul? En in waar moeten wij noooooit gaan eten?

Kortom: gruwel verhalen en afraders.

TS begint:

bij een goedkoop restaurant eten en een muis over de tafel zien lopen
bij hetzelfde restaurant zien hoe ze eten van het bord laten vallen en het vervolgens van de grond schrapen om het alsnog aan de klant te geven

bij een ijswinkel werken en daar te horen krijgen dat restjes nooit weggegooid mogen worden, omdat deze verwerkt worden in het nieuwe/verse ijs
  maandag 20 juni 2005 @ 10:49:18 #2
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28082681
Laatst in Duitsland een dikke rat in het struikperkje naast het terras waar ik zojuist een broodje Doner had genuttigd.

Gelukkig was ik al klaar .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_28082787
http://www.london-eating.co.uk/reviews-we-cant-print.asp

Gelukkig heb ik zelf niet zulke vreselijke verhalen van mijn tijd uit Londen, dankzij deze site kon ik de leukere restaurantjes uitkiezen. Wel is het me een paar keer gebeurt dat ik dingen geserveerd kreeg die ik niet besteld had, maar gewoon botweg (doch vriendelijk) de bediening erop wijzen dat je dit niet wil is meestal voldoende. En de rekening altijd nakijken, en om een duidelijke specificatie vragen.
  maandag 20 juni 2005 @ 10:54:37 #4
119606 habanero
577000 Scoville
pi_28082807
allemaal van die 'broodje aap verhalen' als 'zaad' in de knoflook saus en de kers in de appelmoes bij v.d. valk die steeds naar een nieuw bakje appelmoes gaat, zelf meegemaakt vegatarische burger bij de mac besteld en ipv een groenteburger was het een kroket maar ik denk dat het incidenten zijn
pi_28082866
quote:
Op maandag 20 juni 2005 10:54 schreef habanero het volgende:
allemaal van die 'broodje aap verhalen' als 'zaad' in de knoflook saus en de kers in de appelmoes bij v.d. valk die steeds naar een nieuw bakje appelmoes gaat, zelf meegemaakt vegatarische burger bij de mac besteld en ipv een groenteburger was het een kroket maar ik denk dat het incidenten zijn
incidenten mogen ook

Pas geleden nog. uiteten bij een goed restaurant. ik had coquilles met bietenpurree en een soort kaasstengel. In die kaasstengel zat een haar meegebakken
  maandag 20 juni 2005 @ 10:58:10 #6
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_28082909
quote:
bij een ijswinkel werken en daar te horen krijgen dat restjes nooit weggegooid mogen worden, omdat deze verwerkt worden in het nieuwe/verse ijs
de restjes in de bak? Daar is toch niks mis mee.
Tenzij het op de grond viel ofzo, anders is het wel vies
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 20 juni 2005 @ 10:59:18 #7
119606 habanero
577000 Scoville
pi_28082947
je mag ijs maar 1 dag bewaren en nooit mengen dacht ik ?
pi_28083073
quote:
Op maandag 20 juni 2005 10:58 schreef Mirel het volgende:

[..]

de restjes in de bak? Daar is toch niks mis mee.
Tenzij het op de grond viel ofzo, anders is het wel vies
in de drie maanden dat ik er heb gewerkt is er nooit een restje weggegooid (en kan dus in vers ijs nog een restje zitten van 3 maanden oud) daarnaast werd het ook verwerkt als het ontooid was en zelfs een tijd buiten de koeling had gestaan.
pi_28083108
In een koekjesfabriek he, daar worden alle ouwe koekresten opnieuw vermalen en verwerkt in het speculaas. Officieel is dit alleen de misbakken koek, maar het is eerder regel dan uitzondering dat restjes uit de van-de-grond-emmer er ook in terecht komen. Dank u Sinterklaahaasje!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 20 juni 2005 @ 11:05:30 #10
119606 habanero
577000 Scoville
pi_28083134
welke vestiging was dat ? (vermijden!!)
pi_28083252
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:04 schreef Mwanatabu het volgende:
In een koekjesfabriek he, daar worden alle ouwe koekresten opnieuw vermalen en verwerkt in het speculaas. Officieel is dit alleen de misbakken koek, maar het is eerder regel dan uitzondering dat restjes uit de van-de-grond-emmer er ook in terecht komen. Dank u Sinterklaahaasje!
spoorpunt
pi_28083263
Niet culinair (tijdens eten nog nooit iets goors meegemaakt..), maar wel goor... :
Situatie: Shoarmatent naast een Cafetaria muur, in de buurt staat een container met vuilniszakken en het is een tropische dag...
Tijdens het uitgaan wat "uit de muur" willen eten, naar de grond kijken en denken: "Hoe komt al die rijst hier toch? (zo'n 5 m2" Dan beter kijken en zien dat het beweegt en dat je een patatje staat te eten omringd met maden, die als je naar de container met vuilniszakken (met restafval van de shoarmatent) kijkt gezellig met duizenden tegelijk uit de container komen kruipen...
Gevolg: Kotsneigingen... dat was niet leuk...

Oh ja... een keer een "gekrulde" haar in een salade...
pi_28083278
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:05 schreef habanero het volgende:
welke vestiging was dat ? (vermijden!!)
XXXXX. Maar dat is inmiddels ook al 6 jaar geleden, dus ik weet niet of ze dat nog doen

[ Bericht 4% gewijzigd door dutch-mamma op 07-07-2005 17:32:42 (EDIT: naam verwijderd.) ]
  maandag 20 juni 2005 @ 11:22:34 #14
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_28083640
Friettentje bij de XXX ingang van de XXX passage in XXX , kijk daar 's avonds eens door het raam, het krioelt er van de muizen

[ Bericht 11% gewijzigd door dutch-mamma op 07-07-2005 17:33:26 (EDIT: naam verwijderd) ]
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  maandag 20 juni 2005 @ 11:25:31 #15
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28083719
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:09 schreef Kjew het volgende:
Niet culinair (tijdens eten nog nooit iets goors meegemaakt..), maar wel goor... :
Situatie: Shoarmatent naast een Cafetaria muur, in de buurt staat een container met vuilniszakken en het is een tropische dag...
Tijdens het uitgaan wat "uit de muur" willen eten, naar de grond kijken en denken: "Hoe komt al die rijst hier toch? (zo'n 5 m2" Dan beter kijken en zien dat het beweegt en dat je een patatje staat te eten omringd met maden, die als je naar de container met vuilniszakken (met restafval van de shoarmatent) kijkt gezellig met duizenden tegelijk uit de container komen kruipen...
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_28083887
Gruwelverhalen schrijf je aan elkaar.

Overigens in een café hier in de buurt; ze gebruiken er in plaats van die onbreekbare plastic glazen gewone glazen. Naja, aan het eind van de avond is het daar dus altijd een teringzooi, vooral als je bedenkt dat er toen ook een groep boeren was. Valt ineens een vriendin van me, hoppa, snee in d'r hand. Vervolgens glijdt een maat van me ook op z'n bek en met z'n handen in het glas. Hij helemaal trippen (kan niet tegen bloed ). Die apen gebruiken daar al jaren glazen van glas en elk weekend flikkeren er veel op de grond, dat ze niet snappen dat ze beter plastic glazen kunnen gebruiken.
pi_28083965
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

spoorpunt
Is dat een naam van een fabriek?
Want neen, het was XXX.

[ Bericht 3% gewijzigd door dutch-mamma op 07-07-2005 17:34:10 (EDIT: naam verwijderd) ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28084029
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:31 schreef boyv het volgende:

Overigens in een café hier in de buurt; ze gebruiken er in plaats van die onbreekbare plastic glazen gewone glazen. Naja, aan het eind van de avond is het daar dus altijd een teringzooi, vooral als je bedenkt dat er toen ook een groep boeren was. Valt ineens een vriendin van me, hoppa, snee in d'r hand. Vervolgens glijdt een maat van me ook op z'n bek en met z'n handen in het glas. Hij helemaal trippen (kan niet tegen bloed ). Die apen gebruiken daar al jaren glazen van glas en elk weekend flikkeren er veel op de grond, dat ze niet snappen dat ze beter plastic glazen kunnen gebruiken.

En wat een gruwelverhaal trouwens... wie gebruikt er nu bierglazen als het ook in plastic kan..
pi_28084074
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:36 schreef Kjew het volgende:

[..]

En wat een gruwelverhaal trouwens... wie gebruikt er nu bierglazen als het ook in plastic kan..
Mja, ik snap niet dat mensen het erg vinden als er een muis langs ze loopt terwijl ze eten. Net alsof de wereld vergaat. Als er nou een muis of een haarbal in hun eten zat, oke, dan zou je recht hebben om te klagen.
pi_28084125
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:31 schreef boyv het volgende:

Dit hebben wij ook vrij vaak met het rampteam wat zich mijn vrienden noemt.

Verder heb ik weinig gruweldingen mee gemaakt terwijl ik zat te eten.
pi_28084176
Ik ken een shoarmatent waar de sish kebabschijf recht voor het raam draait. En de uitbater vindt het een goed idee om dat raam open te zetten als het warm is... Bovendien ligt die tent aan een drukke straat waar zeker tussen vier en zeven uur bergen auto's voorbijrijden en recht voor die tent voor het stoplicht staan te wachten
pi_28084240
Ik heb op het vliegveld van Keulen/Bonn eens bij de (edit: een hamburgertent - DM) een stel kipnuggets besteld. Bij de twee laatste had ik het idee dat ze óf kattenvoer óf kippenpootjes hadden meegefrituurd, gezien de harde korrels die op de buitenkant zaten Ik heb ze overigens weggegooid. Teruggaan was geen optie, ik was inmiddels al aan de andere kant van het vliegveld

[ Bericht 4% gewijzigd door dutch-mamma op 07-07-2005 17:38:03 (naam weggehaald) ]
pi_28084250
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:09 schreef Kjew het volgende:
Gevolg: Kotsneigingen... dat was niet leuk...

Oh ja... een keer een "gekrulde" haar in een salade...
Hahahahahaha

aaaah en die gekrulde haar wastie van onderen of van boven?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 20 juni 2005 @ 11:44:26 #24
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_28084298
In London eens bij een Thai gegeten waar je voer uit bakken kon scheppen. Het was 's avonds laat en die meuk stond er dan al de hele dag op de warmhoud. Zie ik daar een muis lopen. Ik dacht: ik hou ht bij groenten". Maat van mij probeerde toch het vlees en jawel hoor! Die kon 's nachts de porceleinen god omarmen.

Heb zelf lange tijd in een restaurant in Langbroek gewerkt. het vlees is uitstekend, maar alle groenten (uit blik) worden gerecycled op een avond. Hou het bij het vlees en gebakken aardappelen en je hebt een goede maaltijd. Maar blijf vd groentes af.
Groente is sowieso voor konijnen
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
  maandag 20 juni 2005 @ 11:46:31 #25
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_28084358
Dat van die sperma verwerkt in knoflooksaus of mayo gebeurt toch wel degelijk. Zo is er laatst in Almere (Haven als ik me niet vergis) nog een tent om gesloten.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  maandag 20 juni 2005 @ 11:46:44 #26
17548 Dr.Death
pi_28084365
O ja, paar jaar terug een bamischijf uit de muur getrokken bij een tankstation. 's nachts. Dat bestond alleen nog maar uit bacteriën volgens mij, want het smaakte naar pepermunt met schuimrubber en je kon er een ruit mee ingooien
pi_28084378
Kom in turkse winkel wat dingen halen, zeg tegen die vrouw in de winkel, eh kwenie maar dat blikje is al 4 maand over de datum, ze kijkt ernaar en zegt, Geff niks, nie erg nie!
okeey dus loop verder en zie van die turkse yoghurtbekers denk hm lekker, kijk naar datum en ja hoor maand deroverheen.
Neem bekertje mee naar die vrouw en zeg kijk, alweer een over de datum!

*nou nou?*
Ach zegt ze en pakt het bekertje over maakt hem los, snie erg nie..
ze lurkt zo de hele inhoud op, isse goed zegt ze..
eg goed , nie vies!
Ik dacht la maar zittuh dan
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_28084405
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:46 schreef LaZZ het volgende:
Dat van die sperma verwerkt in knoflooksaus of mayo gebeurt toch wel degelijk. Zo is er laatst in Almere (Haven als ik me niet vergis) nog een tent om gesloten.
oh my god...
Ik ga niet meer uit eten gatver
pi_28084443
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:04 schreef Mwanatabu het volgende:
In de koekjesfabriek waar ik ooit werkt werd die meuk verkocht aan varkensboeren. In die bak ging idd ook alles wat van de band afliep, maar ook alles van de grond en god weet wat voor meuk. Maar ja dat maakt voor de varkens niet uit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 20 juni 2005 @ 11:51:03 #30
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_28084482
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:46 schreef LaZZ het volgende:
Welke eetplaats was dit dan? Ik woon in Almere, maar ik heb er niets van gehoord.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_28084522
Bij XXX (ook de laatste keer dat ik daar geweest ben) :

na afloop van het hoofdgerecht, de boontjes bestrooid met wat zout.
tijdens de koffie na horen we van een tafeltje of wat verder dat de boontjes wel heel zout zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door dutch-mamma op 07-07-2005 17:40:22 (naam verwijderd) ]
  maandag 20 juni 2005 @ 11:56:11 #32
17548 Dr.Death
pi_28084615
O, das een goeie truc om ze terug te pakken! Hulde!
pi_28084665
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

In de koekjesfabriek waar ik ooit werkt werd die meuk verkocht aan varkensboeren. In die bak ging idd ook alles wat van de band afliep, maar ook alles van de grond en god weet wat voor meuk. Maar ja dat maakt voor de varkens niet uit.
Yep. Wij hadden een systeem met witte emmers voor misbaksels of kapotte koekjes en gele voor koek van de grond en koek met metaal erin. Die laatste waren voor de varkens. Maar regelmatig werd dit per ongeluk omgewisseld door een nieuwe uitzendkracht ofzo.
En toch he, en toch vond ik de speculaas er het lekkerst!
pi_28084682
Ik heb bij een pizzeria gewerkt waar de kok altijd over de pizza's aant zweten is
It's a growing flame, using fear as fuel.
Website
Flicker!
pi_28084684
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:52 schreef vanderaalst het volgende:
Bij XXX (ook de laatste keer dat ik daar geweest ben) :
na afloop van het hoofdgerecht, de boontjes bestrooid met wat zout.
tijdens de koffie na horen we van een tafeltje of wat verder dat de boontjes wel heel zout zijn.
goeie actie, die onthoud ik voor volgende keer, kijken of het werkt!

[ Bericht 2% gewijzigd door dutch-mamma op 07-07-2005 17:40:51 ]
  maandag 20 juni 2005 @ 11:58:37 #36
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_28084686
In de aardappeltartin een sigarettenpeuk vinden...
En als compensatie een kopje koffie
Eetcafé in Groningen, weet even niet meer welke.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_28084734
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:42 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hahahahahaha

aaaah en die gekrulde haar wastie van onderen of van boven?
Dat kon ik er niet uit op maken... en trouwens het is allebei goor... en ja, ook hier moest ik van kokhalzen...
pi_28087211
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:34 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Is dat een naam van een fabriek?
Want neen, het was XXX.
meer mensen die dat niet kennen (misschien iets typisch utrechts?)
een spoorpunt is ook een koek die bestaat uit resten koek (en daarvan is bekend dat het ook van de vloer wordt geschraapt) is een soort speculaas-actige cake die in een punt wordt verkocht. het lekkere daarvan is dat je nooit weet wat er precies in zit. smaakt soms sterk naar speculaas, dan weer naar kaneel.

[ Bericht 1% gewijzigd door dutch-mamma op 07-07-2005 17:41:27 (naam verwijderd) ]
pi_28087279
Nooit van gehoord
  maandag 20 juni 2005 @ 13:30:16 #40
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28087379
wat een vieze verhalen, vooral dat recyclen van eten vind iok ronduit smerig.

ikzelf vind nogal eens een haar in/op mn eten, maar ik ben dan ook meteen uitgegeten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 20 juni 2005 @ 13:35:55 #41
98799 TheSilencer
is een goede keuze!
pi_28087582
Ja, XXX! Die boter-cupjes netjes openmaken en leeg terugleggen op dat schaaltje... Regelmatig lege cupjes ontvangen ook. Het is dat er w.m.b. geen volgende keer komt anders ga'k ook de boontjes 'aanzouten'

[ Bericht 3% gewijzigd door dutch-mamma op 07-07-2005 17:42:01 (naam verwijderd) ]
pi_28087685
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

meer mensen die dat niet kennen (misschien iets typisch utrechts?)
een spoorpunt is ook een koek die bestaat uit resten koek (en daarvan is bekend dat het ook van de vloer wordt geschraapt) is een soort speculaas-actige cake die in een punt wordt verkocht. het lekkere daarvan is dat je nooit weet wat er precies in zit. smaakt soms sterk naar speculaas, dan weer naar kaneel.
Ah, een verrassingskoek
Nee, nooit van gehoord. Bij mijn bakkerij was dus alle speculaas spoorpunt
pi_28087692
Sperma in de knoflooksaus komt nogal eens voor, voornamelijk bij tenten waarin moslims werken die totaal geen respect hebben voor christenhonden, maar wel hun geld willen hebben. Daarom zoekt de keuringstdienst van waren er standaad naar. Meestal zien die tenten er ook niet schoon uit, het intereseert ze geen barst en ik loop er dan ook hard voorbij. (heeft wel eens een spies showarmavlees op de grond zien stuiteren en die werdt gewoon teruggeplaatst.)
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_28088130
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:39 schreef longinus het volgende:
Sperma in de knoflooksaus komt nogal eens voor, voornamelijk bij tenten waarin moslims werken die totaal geen respect hebben voor christenhonden, maar wel hun geld willen hebben. Daarom zoekt de keuringstdienst van waren er standaad naar. Meestal zien die tenten er ook niet schoon uit, het intereseert ze geen barst en ik loop er dan ook hard voorbij. (heeft wel eens een spies showarmavlees op de grond zien stuiteren en die werdt gewoon teruggeplaatst.)
Een kennis van mij deed dit idd. Hij werkte bij een shoarmazaak en werd regelmatig door de lokale boeren verbaal mishandeld ("hee, klotekankerasielzoeker.." en dan nog erger). Die gaf er idd wel eens speciale saus bij.
Nu moet ik er wel bijzeggen dat het laatste wat ik van deze figuur hoorde was dat hij met zijn auto een politiebureau (volgens mij Rijswijk of Zoetermeer) binnengereden was.
pi_28088355
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:53 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Een kennis van mij deed dit idd. Hij werkte bij een shoarmazaak en werd regelmatig door de lokale boeren verbaal mishandeld ("hee, klotekankerasielzoeker.." en dan nog erger). Die gaf er idd wel eens speciale saus bij.
Nu moet ik er wel bijzeggen dat het laatste wat ik van deze figuur hoorde was dat hij met zijn auto een politiebureau (volgens mij Rijswijk of Zoetermeer) binnengereden was.
oke la maar
ik hoef al geen shoarma meer
ik slacht zelf wel in het vervolg en maak mijn eigen recept wel
pi_28088827
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:02 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

oke la maar
ik hoef al geen shoarma meer
ik slacht zelf wel in het vervolg en maak mijn eigen recept wel
Ik hoorde dit pas onlangs, is al van een jaar of 5 geleden. Meneer zit nu vast wegens mentale onverkwikkelijkheden geloof ik. Hopelijk werkt-ie daar niet in de keuken
pi_28088897
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:35 schreef TheSilencer het volgende:
Ja, XXX! Die boter-cupjes netjes openmaken en leeg terugleggen op dat schaaltje... Regelmatig lege cupjes ontvangen ook. Het is dat er w.m.b. geen volgende keer komt anders ga'k ook de boontjes 'aanzouten'
Met botercupjes recyclen is niets mis. Die dingen zijn tenslotte niet open geweest. Maar dat niet gecontroleerd wordt of ze leeg zijn is wel raar.

Op zich is het recyclen van ander voedsel ook niet zo vreemd, ware het niet dat je niet weet wat een andere tafel er mee gedaan heeft (zouten ofzo ) en dat jouw boontjes al voor de tweede keer opgewarmd worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door dutch-mamma op 07-07-2005 17:42:52 ]
  maandag 20 juni 2005 @ 14:19:48 #48
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28088943
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:18 schreef ChrisJX het volgende:

Op zich is het recyclen van ander voedsel ook niet zo vreemd, ware het niet dat je niet weet wat een andere tafel er mee gedaan heeft (zouten ofzo ) en dat jouw boontjes al voor de tweede keer opgewarmd worden.
ik vind het anders maar smerig.
wie weet wat er mee gebeurd is. erover heen hoesten, niezen, iemand met een koortslip [die vork komt in je vreten hoor] zout eroverheen, of erger.
getverdemme, bah
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_28089006
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:19 schreef MissyMirjaM het volgende:

ik vind het anders maar smerig.
wie weet wat er mee gebeurd is. erover heen hoesten, niezen, iemand met een koortslip [die vork komt in je vreten hoor] zout eroverheen, of erger.
getverdemme, bah
Dat bedoel ik Maar voedsel delen komt sowieso wel voor, denk maar aan een buffet. Daar ligt je eten ook warm te wezen onder een lamp. Het grote nadeel is idd dat je niet weet wat er mee gedaan is. Daarom kun je het als restaurant niet maken voedsel her te gebruiken, ook al is dat zonde.
pi_28089050
Mijn oma was ook nooit blij als ze mee uit eten ging
Liever niet dan wel...
Wilde altijd het beste van het beste eten, dus niets van een supermarkt ofzo, vlees kwam van de beste slager etc...
Sorry, oma, ik begrijp je eindelijk...
  maandag 20 juni 2005 @ 14:27:12 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_28089205
Maden, ratten, kakkerlakken, Junkies, gekken, overstromende WC´s, hartinfarcten, kotsende klanten, echtscheidingen, welke wil je horen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 20 juni 2005 @ 14:29:07 #52
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_28089261
Heb meerdere dingen:

XXX (nuland), mijn vader kreeg een bakje stoofperen met tandafdrukken erin

ik eet op mijn werk, er wordt gekookt, regelmatig haren

bij het tankstation een voorverpakt puddingbroodje gekocht, zit er een vlieg in

heb bij een kipverwerkingsfabriek gewerkt, wanneer er een burger of nugget op de grond viel, werd ie teruggelegd, met voetafdruk en al!

[ Bericht 3% gewijzigd door dutch-mamma op 07-07-2005 17:43:41 (naam verwijderd) ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_28089306
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Maden, ratten, kakkerlakken, Junkies, gekken, overstromende WC´s, hartinfarcten, kotsende klanten, echtscheidingen, welke wil je horen?
alles
pi_28089896
quote:
Doe de echtscheiding maar eerst. Om mee te nemen graag
  maandag 20 juni 2005 @ 14:52:06 #55
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_28089949
Heb nu geen tijd een uitgebreid verhaal te schrijven, kom daar vanavond op trug
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 20 juni 2005 @ 14:53:06 #56
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28089978
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:50 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Doe de echtscheiding maar eerst. Om mee te nemen graag
En voor mij de gekken graag, extra pittig
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 20 juni 2005 @ 14:54:09 #57
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28090019
quote:
En ik ga voor een hartinfarctje, mèt.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_28090042
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb nu geen tijd een uitgebreid verhaal te schrijven, kom daar vanavond op trug
Gelukkig staat het topic al in m'n AT
  maandag 20 juni 2005 @ 15:08:59 #59
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28090529
quote:
Op maandag 20 juni 2005 10:54 schreef habanero het volgende:
Kers? Appelmoes? Nu ken ik veel broodje aap verhalen, maar daar heb ik nog nooit van gehoord. Vertel....
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 20 juni 2005 @ 15:13:58 #60
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28090706
Laatst lag er een stelletje bij ons op de bank te vrijen.
  maandag 20 juni 2005 @ 15:14:30 #61
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28090726
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:08 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Kers? Appelmoes? Nu ken ik veel broodje aap verhalen, maar daar heb ik nog nooit van gehoord. Vertel....
Je kent die bakjes appelmoes met een kers er op toch wel?
  maandag 20 juni 2005 @ 15:20:51 #62
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28090928
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:14 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Je kent die bakjes appelmoes met een kers er op toch wel?
Recept op herhaling: nooit van gehoord.
pi_28091134
Je hebt bakjes appelmoes waar ter versiering een kers op wordt gelegd. Nou gaat het verhaal dat als die kers niet wordt opgegeten, deze gewoon ter versiering op een ander bakje appelmoes voor andere eters wordt gelegd.
pi_28091158
Kers in appelmoes
appelmoes naar klant
klant uitgegeten
kers uit appelmoes vissen
in ander bakje appelmoes plaatsten
appelmoes naar klant etc etc etc etc
Tevens tvp
  maandag 20 juni 2005 @ 15:40:43 #65
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_28091590
Als ik het allemaal zo lees, heb ik nog vrij weinig meegemaakt. Wat ik me nog kan herinneren:
- IJsje met zure (dus bedorven) slagroom
- Lokale cafetaria: Ik bestel een patat pinda en een kroket. Resultaat: slappe, driedubbel gezouten patat met aangebrande pindasaus en een kroket met sponzige stukken

Haren in m'n eten heb ik volgens mij nog maar 1x meegemaakt.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  maandag 20 juni 2005 @ 15:54:41 #66
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28091979
Ohja....avondje overleven in Antwerpen als je onderweg bent naar Rock Werchter en dan strandt omdat er geen trein meer rijdt.

Avond lang lopen, zuipen en uit je dak gaan. Je loopt met een paar man rond en er is geen slaapplek. Dus wakker proberen te blijven.

Zo tegen de ochtend ben je hardstikke vet en krijg je honger.
'Shoarma!!!!' wordt er dan vrolijk geroepen.
En ja hoor...eerste tentjes linksaf, over het dak en door de tunnel: 'shoarma'.
Behalve dan dat ze geen shoarma kennen, maar wel kebab.

Niets mis mee denk je en val met 3 man in slaap aan de bar terwijl je wacht op je eten.

Uiteindelijk blijkt het een bak met grote vlokken vlees te zijn die nog zuurder smaken dan 'ouwe sokken yoghurt'.
'Alles smaakt lekker met saus' is het decreet en de knoflooksaus wordt besteld. Scheen daar ook niet te bestaan en ik had de keuze tussen een yoghurtsaus en kerriesaus

Als er 1 moments is waarop je zoiets NIET wilt ervaren dan is het wel op ZO'N moment
pi_28092622
Wou eens een vlugge hap halen, dus naar de snack-muur een een kroketje 'getrokken'.
Neem een lekkere, dikke hap, wil net gaan smullen, kijk ik in het stuk kroket wat ik nog in mijn hand heb en zie daar een behoorlijk groot gedeelte muis.

een half jaar geen kroketje meer gehad.
  maandag 20 juni 2005 @ 17:09:03 #68
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28094332
Iemand die ik ken kocht ooit es wat pruimen, maar op de weg naar huis nam mevrouw alvast een hap... om tot de ontdekking te komen dat de hele binnenkant vol zat met... maden!
  maandag 20 juni 2005 @ 17:13:52 #69
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_28094468
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:15 schreef mien-moeke het volgende:
Wou eens een vlugge hap halen, dus naar de snack-muur een een kroketje 'getrokken'.
Neem een lekkere, dikke hap, wil net gaan smullen, kijk ik in het stuk kroket wat ik nog in mijn hand heb en zie daar een behoorlijk groot gedeelte muis.

een half jaar geen kroketje meer gehad.
Sinds ik in een krokettenfabriek ben geweest (XXX) eet ik sowieso geen kroketten of frikandellen meer.
Als je dat ziet en vooral ruikt, hoef je die echt niet meer. Ik snap eigenlijk niet waarom die lui rondleidingen geven, niemand die ooit nog iets van ze eet. Het is er verder keurig schoon maar restvlees (paardenkoppen, paardenpoten e.d.) wat 3 (!) uur word gekookt stinkt zo verschrikkelijk goor

[ Bericht 1% gewijzigd door dutch-mamma op 07-07-2005 17:44:47 (naam verwijderd) ]
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  maandag 20 juni 2005 @ 17:14:45 #70
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28094503
Een keer roti besteld en vlak erna een enorme kakkerlak (zeker wel een vingerkootje lang) zien weghollen over je bank. Moest wel in die plastic zak waarin het werd bezorgd hebben gezeten. Ik heb het eten maar weggegooid.
  maandag 20 juni 2005 @ 17:22:02 #71
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_28094718
EDIT: naam verwijderd

[ Bericht 89% gewijzigd door dutch-mamma op 07-07-2005 17:45:17 ]
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_28095034
Rioolluchten .
  maandag 20 juni 2005 @ 19:21:00 #73
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_28097754
Een topic met veel niet te controleren wilde verhalen. Deze gaat dus dicht.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:36:38 #74
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_28594121
quote:
Op maandag 20 juni 2005 19:21 schreef Martijn_77 het volgende:
Een topic met veel niet te controleren wilde verhalen. Deze gaat dus dicht.
Omdat het toch een leuk topic is, doe ik het weer open (op verzoek). Maar wel met enkele kanttekeningen.

Martijn heeft gelijk, risico op wilde, niet te controleren verhalen is groot! En daarom wil ik dat er geen namen van bedrijven, producten etc worden genoemd...

Enne... ik weet een zaak waar wel degelijk sperma in de shoarmasaus zat... Is alweer 9 jaar geleden, de zaak is meteen gesloten toen het werd ontdekt.
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:39:53 #75
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_28594205
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:51 schreef VeX- het volgende:

[..]

Welke eetplaats was dit dan? Ik woon in Almere, maar ik heb er niets van gehoord.
Is een jaar of 9 geleden gebeurd, ik woonde hier toen net...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')