mooi zoquote:op woensdag 22 juni 2005 18:22 schreef mirjamke het volgende:
met mij is alles goed.
tist?quote:op woensdag 22 juni 2005 20:22 schreef mirjamke het volgende:
blegh.
ja, je werkt ook te hard jij.quote:
i'll be the judge of that.quote:op woensdag 22 juni 2005 21:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
ik zit met een dilemma...en ik weet niet of ik in dit geval wel mag denken wat ik denk omdat ik dan een grote egoist ben.
dat durf ik hier niet eens te postenquote:op woensdag 22 juni 2005 21:58 schreef graveland het volgende:
[..]
i'll be the judge of that.
wat mag je niet denken?
mail 's als je wil?quote:op woensdag 22 juni 2005 22:00 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
dat durf ik hier niet eens te postenik ben niet voor niks zo 'vaag' hierover...
tis d'r precies gebeurd?quote:op woensdag 22 juni 2005 22:13 schreef lovegrrl het volgende:
voel me enorm klote.. paar dagen geleden dacht ik nog dat niemand me breken kon.. kan dus wel, en nog makkelijk ook
ben zo huilerig als wat, 1 verkeerd woord en whoppa.. heb heimwee naar iemand, maar wat moet ik ermeewat moet hij ermee..
en dan ook nog migraine
life's a bitch
mail 't naar m'n hotmail? er zijn precedenten.quote:op woensdag 22 juni 2005 22:21 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
teveel voor mij
niet echt dingen om zo open en bloot op een forum te zetten
mop, dat is weer je bent... alleen nog leren hoe je er het beste mee om kunt gaan. komt echt goed.quote:op woensdag 22 juni 2005 22:30 schreef lynx666 het volgende:
te koop: gevoel (flinke dosis). veranderlijk van aard. tegen elk aannemelijk bod.
ik wil er van af.
daar val je 'm niet mee lastig, het is vanzelfsprekend dat hij wat meer doet als jij het meeste werkt.quote:op woensdag 22 juni 2005 22:50 schreef diannetjhu het volgende:
moe. vermoeider. doodop.
ik voel me een beetje gefrustreerd, omdat ik hele dagen werk... en ronald halve dagen thuis zit, maar ik alsnog degene ben die kookt als ze thuiskomt. die de boodschappen op kan ruimen. die 's avonds voor ze op bed gaat nog even de afwas doet. terwijl hij achter de computer zit.. of bij vrienden.. of weet ik het. ik wil hem er niet telkens mee lastig vallen door er over te beginnen en ik weet dat hij ook heus zn best wel doet.. maar hij moet gewoon meer doen. nog meer. sorry.
ging je zuipen omdat je je kut voelde, of voelde je je kut na flink gezopen te hebben?quote:
1equote:op donderdag 23 juni 2005 02:39 schreef deavelofheaven het volgende:
[..]
ging je zuipen omdat je je kut voelde, of voelde je je kut na flink gezopen te hebben?
en hou je er ook aan, want anders neem ik een "ban" en dan wel 's avondsquote:op donderdag 23 juni 2005 07:21 schreef nixxx het volgende:
unbanned!!!blijheid... maar ik mag nog niet teveel fokken... eerst scriptie af
yes dear.... mail?quote:op donderdag 23 juni 2005 08:41 schreef myriam7 het volgende:
[..]
en hou je er ook aan, want anders neem ik een "ban" en dan wel 's avonds![]()
ot
moe..ik slaap erg licht..toch soms een beetje lastige situatie...
hare funquote:op donderdag 23 juni 2005 09:43 schreef christine het volgende:
bij tijds opstaan, hardlopen, zonnetje, leuke vooruitzichten...
arme kerel. gelukkig gaan we vanavond lekker wat drinkenquote:op donderdag 23 juni 2005 12:03 schreef tranceptor het volgende:
ik voel me prima, maar ik heb absoluut geen zin om te werken. ik zou tot half 3 maar heb met mijn stomme kop aanwezigheid tot half 5 toegezegd. ik ben het nu al zat.
ik wil het zonnetje in
vergeet mij niet, je hele dag weer goedquote:op donderdag 23 juni 2005 12:09 schreef tgt het volgende:
[..]
arme kerel. gelukkig gaan we vanavond lekker wat drinken![]()
is er sprake van een we?quote:op donderdag 23 juni 2005 12:09 schreef tgt het volgende:
[..]
arme kerel. gelukkig gaan we vanavond lekker wat drinken![]()
ik heb hier tranen in mijn ogen, bedankt.quote:op donderdag 23 juni 2005 12:11 schreef weirdmicky het volgende:
vergeet mij niet, je hele dag weer goed
zonnebrand gebruiken mutsquote:
dat deed ik!quote:op donderdag 23 juni 2005 16:17 schreef nuongirl het volgende:
[..]
zonnebrand gebruiken muts
o.t. ik voel me goed![]()
quote:op donderdag 23 juni 2005 16:36 schreef -marjo- het volgende:
bah, het is te warm om ook maar iets te doen...
je bent niet zielig! je weet gewoon ff niet welke kant op.. en er is geen enkele reden waarom er niet iemand komt/is die jou leuk vindt. probeer iets zelfverzekerder te zijn en iets meer positiviteit uit stralen. dan lukt het wel...echt wel..quote:op donderdag 23 juni 2005 03:13 schreef beach het volgende:
ik ben gewoon fuckiojhgn zielig en zik zie het nie snel gebuete dat iemand me leuk vint![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*biedt zich aan, als jij je daardoor beter voeltquote:op donderdag 23 juni 2005 20:03 schreef american_nightmare het volgende:
ik heb zin om iemand ff helemaal verrot te stampen.. gewoon een willekeurig iemand.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |