hare funquote:op donderdag 23 juni 2005 09:43 schreef christine het volgende:
bij tijds opstaan, hardlopen, zonnetje, leuke vooruitzichten...
arme kerel. gelukkig gaan we vanavond lekker wat drinkenquote:op donderdag 23 juni 2005 12:03 schreef tranceptor het volgende:
ik voel me prima, maar ik heb absoluut geen zin om te werken. ik zou tot half 3 maar heb met mijn stomme kop aanwezigheid tot half 5 toegezegd. ik ben het nu al zat.
ik wil het zonnetje in
vergeet mij niet, je hele dag weer goedquote:op donderdag 23 juni 2005 12:09 schreef tgt het volgende:
[..]
arme kerel. gelukkig gaan we vanavond lekker wat drinken![]()
is er sprake van een we?quote:op donderdag 23 juni 2005 12:09 schreef tgt het volgende:
[..]
arme kerel. gelukkig gaan we vanavond lekker wat drinken![]()
ik heb hier tranen in mijn ogen, bedankt.quote:op donderdag 23 juni 2005 12:11 schreef weirdmicky het volgende:
vergeet mij niet, je hele dag weer goed
zonnebrand gebruiken mutsquote:
dat deed ik!quote:op donderdag 23 juni 2005 16:17 schreef nuongirl het volgende:
[..]
zonnebrand gebruiken muts
o.t. ik voel me goed![]()
quote:op donderdag 23 juni 2005 16:36 schreef -marjo- het volgende:
bah, het is te warm om ook maar iets te doen...
je bent niet zielig! je weet gewoon ff niet welke kant op.. en er is geen enkele reden waarom er niet iemand komt/is die jou leuk vindt. probeer iets zelfverzekerder te zijn en iets meer positiviteit uit stralen. dan lukt het wel...echt wel..quote:op donderdag 23 juni 2005 03:13 schreef beach het volgende:
ik ben gewoon fuckiojhgn zielig en zik zie het nie snel gebuete dat iemand me leuk vint![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*biedt zich aan, als jij je daardoor beter voeltquote:op donderdag 23 juni 2005 20:03 schreef american_nightmare het volgende:
ik heb zin om iemand ff helemaal verrot te stampen.. gewoon een willekeurig iemand.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |