SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en kan nu opnieuw beginnen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
gewoon je eigen garage missies volgen...quote:Op maandag 20 juni 2005 20:39 schreef SuperUli het volgende:
Ik hbe denk ik de uitleg gemist over hoe je modshops kan unlocken, want ik kan alleen nog maar naar die eerste, war nog niet zo toffe mods op je auto kunnen..moet je dan die races doen?
Maar die missies heb ik al gehad, en hij is nog steeds locked?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:42 schreef numero_uno het volgende:
[..]
gewoon je eigen garage missies volgen...
Los Santos is de stad waar je in begint.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:55 schreef Nashje het volgende:
Zwemmen is relaxed. Ik ben al een paar keer naar Los Santos (geloof ik) gezwommen terwijl er nog aan de brug wordt gewerkt
. Wel meteen 4 cops achter je aan, maar met een beetje hard rijden kun je Los Santos al een stuk verkennen.
Op de PS2 kun je er wel gewoon auto's mee verslepen net als met de tractor. Gewoon zorgen dat de haak laag staat als je voor achteruit tegen een andere wagen aanrijdt. Leuk om een treintje van zoveel mogelijk proberen te maken.quote:
er zitten geen 2 hartendames in een kaartspelquote:
beetje in de buurt van die havens / luchthavenquote:
ja kan, gewoon er goed recht voor gaan staan en dan achteruit rijden.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:16 schreef mschol het volgende:
kan je met zo'n grote truck ook opleggers meenemen dan???
Ja dat kan. Toen ik zwemmend naar een volgend eiland ging kwam ik ergens uit waar een truck stond en opleggers ernaast, en je kunt inderdaad een oplegger aan je truck leggen en ermee rijden. Wel kut met achteruit rijden en bochten zijn effe wennen.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:16 schreef mschol het volgende:
kan je met zo'n grote truck ook opleggers meenemen dan???
als je bedoelt dat bij die lowrider en dansmissie de toetsen vaag reageren. Daar heeft volgens mij iedereen last van. Ik en een vriend iig wel.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:33 schreef Fugie het volgende:
ah ik zie dat ik die bug met mannetjes makkelijk kan oplossenHelaas schokt het spel teveel bij die idiote dansmissie en missie dat je met je lowrider moet bouncen, iemand een idee hoe dat op te lossen is
Heb ongeveer alles geprobeerd.
stoerquote:Op maandag 20 juni 2005 22:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja kan, gewoon er goed recht voor gaan staan en dan achteruit rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |