Wat is er mis met Nederlanders? Welke mongool gaat er nou nu naar het strand. Een plek waar je blij mag zijn als je 1m2 strand kunt vinden. Het sbs6 campingvolk valt niet op een hand te tellen. Niet echt een leuke bestemming met dit weer als je het mij vraagtquote:Nederland trekt vandaag massaal naar het strand vanwege het mooie weer. Rond 12.00 uur waren bijna alle wegen in de richting van de populaire stranden totaal dichtgeslibd, met uitzondering van de wegen naar Wassenaar en Scheveningen. Strandgangers die het wel halen kunnen bijna nergens meer parkeerplaatsen vinden.
De langste file op dit moment staat op de A15 tussen Rotterdam en de Zuid-Hollandse stranden, waar 12 kilometer aan auto's stilstaat. Dit wordt mede veroorzaakt door extra drukte door werkzaamheden, waardoor de strandgangers moeten omrijden. Op de A58 richting Vlissingen staat 7 kilometer langzaam rijdend en stilstaand verkeer, en op de N99 naar Den Helder staat 6 kilometer file.
Naast de grote files zijn er ook veel verstoppingen op de lokale toegangswegen. De ANWB vreest dat het einde nog niet in zicht is. Waarschijnlijk groeien de files vandaag eerst nog verder aan voordat ze weer in lengte afnemen.
waarom niet? Er passen heel wat mensen op een strand hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 14:01 schreef MrX1982 het volgende:
Maar voor je lol ga je op dit moment toch niet naar het strand? Elk rationeel denkend mens zal dat toch verwerpen als een belachelijk idee.
Bij eb wel, moet je kijken wat er gebeurd als het vloed wordtquote:Op zondag 19 juni 2005 14:13 schreef surferr het volgende:
[..]
waarom niet? Er passen heel wat mensen op een strand hoor
Je staat eerst in de file en vervolgens kan je nergens meer liggen/zitten.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:13 schreef surferr het volgende:
waarom niet? Er passen heel wat mensen op een strand hoor
onzin, dat je in de file staat heb je wel kans op ja, Maar ga het laatste stuk dan fietsen ofzoquote:Op zondag 19 juni 2005 14:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je staat eerst in de file en vervolgens kan je nergens meer liggen/zitten.
Het strand is met dit weer afscnhuwelijk. Sbs6 campingvolk
Ik denk niet dat je nu op Scheveningen wilt zijn. Dat strand is helemaal niet zo groot. En daar is nu half Nederlandquote:Op zondag 19 juni 2005 14:20 schreef surferr het volgende:
onzin, dat je in de file staat heb je wel kans op ja, Maar ga het laatste stuk dan fietsen ofzo
De waarheid is soms hardquote:En sbs6 campingvolk?, Ik denk dat je zojuist heel Nederland beledigd hebt
wat woon? jij mooiquote:Op zondag 19 juni 2005 14:28 schreef AcidTrance het volgende:
Kijk mensen hier zitten ze allemaal ff![]()
[afbeelding]
Die foto had ik nét gepost, man. Scroll maar omhoog.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:28 schreef AcidTrance het volgende:
[afbeelding]
Haha nee is gewoon de webcam op http://www.zandvoort.comquote:
als je maar plek voor je handdoek en rommel hebt is het toch ook genoeg.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:29 schreef milagro het volgende:
Moet je niet bij de strandtenten gaan zitten, maar voorbij het naaktstrand (op Scheveningen dan) , is er plek zat, alleen wil men dat stuk niet lopen meestal.
Bij die strandtenten is het nu echt idd hutje mutje liggen, snap daar ook de lol niet van
zo'n petty brard figuur zekerquote:Op zondag 19 juni 2005 14:37 schreef AcidTrance het volgende:
zo'n dikke zonnebank trol die bruiner is dan een neger, die liep te verkondigen dat ze beetje witjes was en toch ff naar het strang ging![]()
huidkanker +1quote:Op zondag 19 juni 2005 14:37 schreef AcidTrance het volgende:
zo'n dikke zonnebank trol die bruiner is dan een neger, die liep te verkondigen dat ze beetje witjes was en toch ff naar het strang ging![]()
kan je nagaan..quote:Op zondag 19 juni 2005 14:20 schreef surferr het volgende:
[..]
En sbs6 campingvolk?, Ik denk dat je zojuist heel Nederland beledigd hebt
Zo'n tribalquote:Op zondag 19 juni 2005 14:43 schreef AcidTrance het volgende:
Of van die bacoboys die dan die 3 zomerse dagen per jaar hun stoere tattoo op hun bovenarm kunnen showenen er achter komen dat ze niet de enige zijn
![]()
mooi tochquote:Op zondag 19 juni 2005 14:43 schreef AcidTrance het volgende:
Of van die bacoboys die dan die 3 zomerse dagen per jaar hun stoere tattoo op hun bovenarm kunnen showenen er achter komen dat ze niet de enige zijn
![]()
Nee.. Tussen de duinen wel!quote:Op zondag 19 juni 2005 14:40 schreef Varr het volgende:
Vrienden vriendinnen naar het strand, biertje erbij, heerlijk toch..
Je vergeet nog dat ze eerst nog een uur extra naar parkeerplek moeten zoeken.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je staat eerst in de file en vervolgens kan je nergens meer liggen/zitten.
Het strand is met dit weer afscnhuwelijk. Sbs6 campingvolk
Ik denk dat als de camera naar rechts gaat waar de strandtenten beginnen het steeds drukker zal worden.quote:
Ook dat nog ja. Zonder airco ben je al verbrand voordat je op het strand ligt.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:49 schreef Charmian het volgende:
Je vergeet nog dat ze eerst nog een uur extra naar parkeerplek moeten zoeken.
wat een luxequote:Op zondag 19 juni 2005 15:13 schreef DaMart het volgende:
Ik ga dus echt geen kilometers in de file staan om naar het strand te kunnen...
Ik loop gewoon die 5 minuten vanaf mijn huis wel
Ik wilde net voor het vermaak van medeFok!kers die niet naar het strand gaan een paar foto's gaan maken van het Zandvoortse strand, maar dat is dus niet meer nodig...quote:Op zondag 19 juni 2005 14:28 schreef AcidTrance het volgende:
[afbeelding]
ik mistte het stukje waarbij je erop ging stampen en schreeuwde: jah ik heb hem toch gekocht, whehequote:Op zondag 19 juni 2005 15:20 schreef cappp het volgende:
whehhee en als ze dan op het strand zitten met zijn allen he he.
Gewoon keihard een keigrote brandbom erop mieteren whehehhe!!
Je bent wel bedreven in je kruistocht tegen het strandquote:Op zondag 19 juni 2005 17:19 schreef MrX1982 het volgende:
Straks ff naar het journaal kijken met leuke beelden vanuit onze gezellige maar drukke badplaatsen
Je moet wat op een zondagquote:Op zondag 19 juni 2005 17:32 schreef TC03 het volgende:
Je bent wel bedreven in je kruistocht tegen het strand![]()
Ik ga denk ik maar een vriendin zoeken die een vriend zoekt die daar woontquote:Op zondag 19 juni 2005 17:32 schreef gigant het volgende:
Woonde ik maar aan het strand, ik vind het echt heerlijk. Ik ga denk ik maar een vriendin zoeken die daar woont.
Deze is me iets te moeilijk, te lang in de zon gelegen denk ik.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar een vriendin zoeken die een vriend zoekt die daar woont
Ja winkels heb je in Scheveningen, Zandvoort, Noordwijk enzo nauwelijksquote:Op zondag 19 juni 2005 15:17 schreef Mupke1987 het volgende:
aan de belgisch kust heb je daar veel minder last van... Daar is veel meer plaats ende kusttoerisme is veel leuker als in NL. Er is tevens ook heel veel shopgelegenheid...
dumb boy.. hij gaat een vriendin zoeken, die vriendin die hij dus zoekt, is zelf op zoek naar een vriend, die woont op de plek waar hij woont... schnappie?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:34 schreef gigant het volgende:
[..]
Deze is me iets te moeilijk, te lang in de zon gelegen denk ik.
schnappiequote:Op zondag 19 juni 2005 17:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dumb boy.. hij gaat een vriendin zoeken, die vriendin die hij dus zoekt, is zelf op zoek naar een vriend, die woont op de plek waar hij woont... schnappie?
hopen dat ik hem nu goed uitleg btw
Strand is niet zo groot zegt hijquote:Op zondag 19 juni 2005 14:25 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk niet dat je nu op Scheveningen wilt zijn. Dat strand is helemaal niet zo groot. En daar is nu half Nederland
Vechtend voor een plekje strand.
Je hebt nooit een echt strand gezien?quote:Op zondag 19 juni 2005 18:33 schreef ook_gek het volgende:
Strand is niet zo groot zegt hij
Nee je zou van het zwarte pad naar de haven moeten kruipen gek. Ben je een dagje mee zoet op z'n minst. Maar nee hoor voor jou is dat strand helemaal niet groot
Ik moet zeggen dat het nog redelijk mee valt met de drukte op dit moment. Ik woon zelf 5min lopen van het strand van scheveningen. Maar ik zit nu lekker in de tuin in de zon. Is veel beter![]()
Cool jij woont dus in scheveningen?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:25 schreef Jett het volgende:
ik woon 3 keer struikelen van 't strand vandaan, dus ik ga gewoon lekker al vroeg op een terrassje zitten, en dat de hele dag langal om 11 uur aan de rosé
nee, kijkduin vogelwijk... daarom ga ik toch ook WWquote:Op zondag 19 juni 2005 19:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Cool jij woont dus in scheveningen?
Ik woon vlak bij de tram remize. Woon jij dan dichter dan mij bij het strand![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 19:29 schreef Jett het volgende:
[..]
nee, kijkduin vogelwijk... daarom ga ik toch ook WW
jamie snoeck, en suzanne de brock?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ging ook regelmatig naar de WW maar ik woon in scheveningen![]()
Ken jij amber en jamie? En suzanne?
Geen idee hoe ze van hun achternaam heten. Suzanne woon t in de vruchtenbuurd en amber en jamie zijn een tweeling. En ze gaan met z'n drieën veel met elkaar om.quote:
Onderdeel zijn van het 'Massale Plezier' drijft veel mensen naar het strand, en andere massa-uitstapjes. Als op het nieuws vermeld wordt hoeveel mensen er wel niet op het strand gelegen hebben, willen ze niet het gevoel hebben er niet bij te horen. Daarnaast voelen veel mensen zich aangetrokken tot de dynamiek van zo'n druk strand; De levendigheid.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:49 schreef MrX1982 het volgende:
Het is weer mooi weer en vrijwel heel Nederland probeert naar het strand te gaan.
[..]
Wat is er mis met Nederlanders? Welke mongool gaat er nou nu naar het strand. Een plek waar je blij mag zijn als je 1m2 strand kunt vinden. Het sbs6 campingvolk valt niet op een hand te tellen. Niet echt een leuke bestemming met dit weer als je het mij vraagt![]()
kan ik me voor stellen. Ik zit ook veeel liever ergens op een druk terrasje dan op een dood stil terras in een dood stille omgeving. Ik wil mensen om me heen hebben. Daarom ben ik blij dat ik in scheveningen woonquote:Op zondag 19 juni 2005 19:50 schreef Bombie het volgende:
Daarnaast voelen veel mensen zich aangetrokken tot de dynamiek van zo'n druk strand; De levendigheid.
Waarom, zoals ook_gek ook al zegt: mensen om je heen is lekker.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Je bent gewoon dom als je nu naar het strand gaat
Conclusie: Lemmingen gedragquote:Op zondag 19 juni 2005 19:50 schreef Bombie het volgende:
Onderdeel zijn van het 'Massale Plezier' drijft veel mensen naar het strand, en andere massa-uitstapjes. Als op het nieuws vermeld wordt hoeveel mensen er wel niet op het strand gelegen hebben, willen ze niet het gevoel hebben er niet bij te horen. Daarnaast voelen veel mensen zich aangetrokken tot de dynamiek van zo'n druk strand; De levendigheid.
ik ben zo verbrandquote:Op zondag 19 juni 2005 13:55 schreef PirE het volgende:
Ik blij dat ik op 10km fietsafstand van het strand woon. Straks lekker zwaaien naar al die paupers zonder airco die stilstaan op de toegangsweg
![]()
. Ik ga vanavond wel zwemmen, dan is het veel relaxter op het strand
.
Welke eikel gaat er nou op het warmste moment van de dag naar buiten om huidkanker op te lopen? Echt iets typisch nederlands. En morgen allemaal klagen ik ben zo verbrand
ja de files zijn ook zo leuk hequote:Op zondag 19 juni 2005 19:55 schreef gigant het volgende:
[..]
Waarom, zoals ook_gek ook al zegt: mensen om je heen is lekker.
M'n benen wat doe je ze staan helemaal in brand, ik was trouwens niet naar de zee gegaan maar naar een plasjequote:
Hak je benen erafquote:Op maandag 20 juni 2005 00:38 schreef paultjuhhh het volgende:
M'n benen wat doe je ze staan helemaal in brand, ik was trouwens niet naar de zee gegaan maar naar een plasje![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 00:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hak je benen eraf
Dat je tegenwoordig zelfs al bij een plasje verbrand is schandalig![]()
wat danquote:Op maandag 20 juni 2005 00:44 schreef Salvad0R het volgende:
ziet er wel chill uit
jammer van die legionella enalles
Is dat niet die betonnen kutbuurt?quote:
zijn de huizen bij jou gemaakt van hout danquote:
Ja, ik woon in een rijtjesblokhutquote:Op maandag 20 juni 2005 07:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zijn de huizen bij jou gemaakt van hout dan
Google vindt zo snel niks. Maargoed, er is daar ergens dus zo'n buurt met een hele rij saaie betonnen blokken (huizen). Opzich prima huizen waarschijnlijk, maar het ziet er verschrikkelijk ongezellig uit.quote:Nee hoor het is hier een goeie buurd. Zoek maar op belgie,s park
jij bedoeld deze huizen denk ikquote:Op maandag 20 juni 2005 07:51 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ja, ik woon in een rijtjesblokhut
[..]
Google vindt zo snel niks. Maargoed, er is daar ergens dus zo'n buurt met een hele rij saaie betonnen blokken (huizen). Opzich prima huizen waarschijnlijk, maar het ziet er verschrikkelijk ongezellig uit.
lekker belangrijk of ze er wonen. Weet je hoe veel lekkere vrouwen op scheveningen rond lopen met mooi weer. Dat is niet meer leuk gewoon.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:21 schreef gigant het volgende:
Ik wil ook in scheveningen oid wonen. He ook_gek wonen er daar nog lekkere strandbabes?
Ik doelde meer op samenwonen, dat ik ook aan het strand woon.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lekker belangrijk of ze er wonen. Weet je hoe veel lekkere vrouwen op scheveningen rond lopen met mooi weer. Dat is niet meer leuk gewoon.
Nee, die bedoel ik niet. Het zijn volgens mij best goeie huizen, maar ze zien er van buiten vreselijk saai (lees: grijs) uit. Zal binnenkort wel ff foto's gaan maken andersquote:Op maandag 20 juni 2005 18:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bedoeld deze huizen denk ik
[afbeelding]
Staan langs de hoofdweg naar scheveningen. En nee daar woon ik niet in
die flat met de gouwe bol er boven op?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:14 schreef vbmot het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik niet. Het zijn volgens mij best goeie huizen, maar ze zien er van buiten vreselijk saai (lees: grijs) uit. Zal binnenkort wel ff foto's gaan maken anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |